Zalando ei lähetä toimituksiaan!
Mikä sitä vaivaa? Muutenkin Postilla kestää, niin pitäisi saada lähetykset nopeasti liikkeelle!
Kommentit (65)
Stocka toimii! Ostin hulluilta päiviltä useamman ja netin verran tavaraa ja paketit ovat jo matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Lähiaikoina kaksi eri tilausta peruuntunut, kun eivät muka ole saaneet minun maksua tilauksesta ja sitten ilmoittavat, että tilaus on peruttu. Molemmissa tapauksissa maksoin tilauksen heti ne tehtyäni samana päivänä. Ja mitään selitystä en ole asiaan saanut. En saa enää laskulla tilattua sieltä, ilmeisesti koska olen tehnyt niin paljon palautuksia. Tosin olen myös ostanut paljon. Ja nyt tämän ennakkomaksu-systeemin kanssa homma ei pelaa ollenkaan. Mutta tosiaan mitenkään eivät ole asiaan sen kummemmin selittäneet minulle. Rahat ovat palauttaneet muutaman viikon sisällä, kun olen ensin laittanut asiasta pari viestiä heille. Että jostain ne maksamani rahat on sitten kuitenkin löytynyt. En taida uskaltaa/viitsiä enää tilata sieltä, kä oska näköjään on kauheeta säätämistä eikä tilauksia loppupeleissä kuitenkaan saa, vaikka ne on ajoissa maksettu. Harmi, kun Zalandolla on ollut niin mukavan laaja valikoima.
Joskus aiemmin Markantalon kanssa oli sama homma. Ihan kuin asiakaspalvelun olisi omista rahoistaan palautus tehdä - ihmeellistä vääntöä. Kannattaa näinä päivinä maksaa luottokortilla jos se on vain mahdollista. Luotettavinakin pidetyt tahot voi kaatua - vaikka esimerkiksi Stockmann tai Norwegian.
Pitää olla tosi tarkka että saa rahat takaisin! Väittävät ettei näy ja menee monta kuukautta saada ne, vetoavat tekniseen vikaan..
Vähän kuin Cdonista pari vuotta sitten, tilasin levyn jota eivät voineet toimittaa ollenkaan, laitoin aspaan viestiä, että saisinko rahani takaisin ja yhteystiedot, sain vain automaattivastauksen robotilta joka selitti liirumlaarumia, että miten saan rahani takaisin, meni hermot ja lähetin toisen ja vielä kolmannen viestin viikon aikana jolloin kolmannen viestin jälkeen sieltä kehtasi vastata joku oikea ihminen joka kysyi taas uudelleen mun tilinumeron yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Lähiaikoina kaksi eri tilausta peruuntunut, kun eivät muka ole saaneet minun maksua tilauksesta ja sitten ilmoittavat, että tilaus on peruttu. Molemmissa tapauksissa maksoin tilauksen heti ne tehtyäni samana päivänä. Ja mitään selitystä en ole asiaan saanut. En saa enää laskulla tilattua sieltä, ilmeisesti koska olen tehnyt niin paljon palautuksia. Tosin olen myös ostanut paljon. Ja nyt tämän ennakkomaksu-systeemin kanssa homma ei pelaa ollenkaan. Mutta tosiaan mitenkään eivät ole asiaan sen kummemmin selittäneet minulle. Rahat ovat palauttaneet muutaman viikon sisällä, kun olen ensin laittanut asiasta pari viestiä heille. Että jostain ne maksamani rahat on sitten kuitenkin löytynyt. En taida uskaltaa/viitsiä enää tilata sieltä, kä oska näköjään on kauheeta säätämistä eikä tilauksia loppupeleissä kuitenkaan saa, vaikka ne on ajoissa maksettu. Harmi, kun Zalandolla on ollut niin mukavan laaja valikoima.
Pitää olla tosi tarkka että saa rahat takaisin! Väittävät ettei näy ja menee monta kuukautta saada ne, vetoavat tekniseen vikaan..
Vähän kuin Cdonista pari vuotta sitten, tilasin levyn jota eivät voineet toimittaa ollenkaan, laitoin aspaan viestiä, että saisinko rahani takaisin ja yhteystiedot, sain vain automaattivastauksen robotilta joka selitti liirumlaarumia, että miten saan rahani takaisin, meni hermot ja lähetin toisen ja vielä kolmannen viestin viikon aikana jolloin kolmannen viestin jälkeen sieltä kehtasi vastata joku oikea ihminen joka kysyi taas uudelleen mun tilinumeron yms.
Inhottaa kun aina saa pelätä tulevansa huojatuksi
mä sain nopeampaan kun ikinä ennen. Paketti oli noudettavissa kolmantena päivänä tilauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä korvauksia! Sain 50% alennusta kun vähän jaksoin huutaa. Meni tyttö aika hiljaiseksi ja teki työtä käskettyä
Niin niin, huutamallahan niitä alennuksia Porvoossa saa, muualla joutuu mappi Ö:hön :D
Oikeasti melkein mistä vaan saa alennuksen kun antaa kuulua! Joskus topakka käsky riittää, Zalandon kohdalla piti vähän avata ääntä. Pikku tyttöjä töissä ja eivät osaa vielä palvellla.
Ja kehtaat täällä vielä mainostaa moista käytöstä. Onneksi ei tunneta 😠
Tilasin 31.3.; sain paketin nouto-ilmoituksen tänään 6.4.2020.
Tilasin ensimmäistä kertaa elämässäni Zalandolta viime viikolla, löysin alennuksesta ihanat kengät ja ne lähtivät kyllä postiin seuraavana päivänä. Kävikö sitten tuuri, jos muilla on niin huonoja kokemuksia? :D
Minulle tuli juuri viime viikolla. Vajaa viikko tilauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä korvauksia! Sain 50% alennusta kun vähän jaksoin huutaa. Meni tyttö aika hiljaiseksi ja teki työtä käskettyä
Niin niin, huutamallahan niitä alennuksia Porvoossa saa, muualla joutuu mappi Ö:hön :D
Oikeasti melkein mistä vaan saa alennuksen kun antaa kuulua! Joskus topakka käsky riittää, Zalandon kohdalla piti vähän avata ääntä. Pikku tyttöjä töissä ja eivät osaa vielä palvellla.
Voin vaan kuvitella tämänkin henkilön huutamassa chat-robotille. Savu vaan nousee korvista kun robotti vastaa kaikkeen ”anteeksi voitko toistaa, en ymmärrä kysymystä”.
En ole itse tilannut sen jälkeen kun sain käytetyt alushousut paketista.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/201712222200622033 lähettävät myös väärennetyyhä tuotteita
Kyllä mulle ainakin lähettivät. Kahteen jakoivat, ekalla kesti 3 pv ja tokassa on nyt mennyt viikko. Tänään tuli viesti, että lähtee 2-5 päivän kuluttua..
Normaalisti toimii siis.
Vierailija kirjoitti:
Saako sieltä sellaisiakin?! T setä
Vierailija kirjoitti:
Nyt huijaat. Laukkuja huomaa joskus että on käytetty mutta antavat aina hyvän alennuksen. Alushousuja siellä ei juurikaan myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa kun aina saa pelätä tulevansa huojatuksi
Outoa. Mulla on toiminut aina. Cdon ja Zalando, palautukset ja kaikki. Kannattaa huomioida, että kaikki ei välttämättä tapahdu just samana päivänä. Maailma ei toimi niin.
Zalandolta tulee 2 päiovässä paketit
Itselläkin yli kaksi viikkoa ollut tilaus tuossa " vastaanotettu"-tilassa. Laitoin pari päivää sitten viestiä Zalandolle tilauksen toimitukseen littyen ja asiakaspalvelusta vastattiin seuraavasti: "Olemme joutuneet siirtämään tilauksesi toisen varaston käsiteltäväksi, jotta voisimme toimittaa kaikki tilaamasi tuotteet. Emme siis ole vielä pystyneet lähettämään tilaustasi." Mitäköhän tämäkin sitten tarkoittaa? Koskaan aiemmin tällaista ongelmaa ei ole ollut. Olen käyttänyt Zalandoa vuodesta 2014.
Kiinnostaisi myös tietää, että onko muille tilaajille tullut samankaltaista viestiä toimituksesta kyseltäessä?
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin yli kaksi viikkoa ollut tilaus tuossa " vastaanotettu"-tilassa. Laitoin pari päivää sitten viestiä Zalandolle tilauksen toimitukseen littyen ja asiakaspalvelusta vastattiin seuraavasti: "Olemme joutuneet siirtämään tilauksesi toisen varaston käsiteltäväksi, jotta voisimme toimittaa kaikki tilaamasi tuotteet. Emme siis ole vielä pystyneet lähettämään tilaustasi." Mitäköhän tämäkin sitten tarkoittaa? Koskaan aiemmin tällaista ongelmaa ei ole ollut. Olen käyttänyt Zalandoa vuodesta 2014.
Kiinnostaisi myös tietää, että onko muille tilaajille tullut samankaltaista viestiä toimituksesta kyseltäessä?
Saman robottiviestin sain itse. Saa nähdä tuleeko paketti ollenkaan.
Moni paketti myös katoaa matkalla. Henkilökuntako siellä varastaa? Oli myös tämä seksiskandaali kun esimies jakoi seksivideoita muille. Olivat Zalandon työpaikalla paneskelleet.