Poikaystävä painostaa hankkimaan piilolinssit "ei muidenkaan muijat käytä rillejä"
Minua inhottaa ajatus koskea silmieni pintaan. Lisäksi minulla ei ole kovin paljoa omaa rahaa. Vanhemmat eivät suostu kun kerroin syyn vaan sanoivat että tuommoisia oikkuja eivät rahoita ja että pojan pitäisi hyväksyä minut sellaisena kuin olen. Kirjoitin tänne että saisin muidenkin aikuisten mielipiteitä.
Kommentit (47)
Oikea aarre taas...
NOT
Yläasteelaisten käytöstä tuollainen, miksi edelleen olet tuollaisen kanssa,
Heivaa poikaystäväsi hlvettiin ja pidä silmälasit. Löydät kyllä fiksumman tapauksen myöhemmin. Vanhempasi ovat tässä tapauksessa oikeassa.
Pitääkö tuollaista edes kysyä?
Mitä näet tuossa hyypiössä? Ja luulet, ettet koskaan enää saa ketään muuta, koska sinulla on rillit?
Onko hän niitä ihmisiä, joiden mielestä 18vuotiaana ei tarvitse enää käyttää turvavyötä?
Piilolasit ovat ihan huomaamattomat eivätkä tunnu miltään ja helpot käyttää. Tilaa Lens Wayltä paketti jatkuvakäyttöisiä. Taytät vaan diopteriluvun ja muun lomakkeeseen. Tarviit myös silmänkaarevuuden. Käy ilmaisessa lekurissa ja anna nuo saat ne linssit muutamalla kympillä.
Vanhempasi ovat oikeassa tuossa, että sinut pitäisi hyväksyä sellaisena kuin olet, eli rillipäänä. Ei niiden piilareiden käyttö ole välttämättä ihan herkkua. Itse olen käyttänyt niitä n. 16-vuotiaasta asti, mutta suurimmaksi osaksi vain urheillessa. En pysty pitämään piilareita päivittäin enkä useita tunteja kerrallaan. Joskus kun pitää olla piilareiden kanssa koko päivä, ovat loppupäivästä silmät niin kuivat, että piilareiden poistaminen on hankalaa. Lisäksi minulla väsyy silmät ja tulee herkästi pää kipeäksi piilareiden kanssa. Eli käytän rillejä n. 80% hereilläoloajasta.
Poikaystäväsi kuulostaa vähän typerältä. Tai sitten on aika nuori. Silmälaseissa ei ole mitään vikaa ja sinulla on hyvät syyt olla käyttämättä piilolinssejä. Poikaystäväsi syy taas on huono. Aika harvoja asioita kannattaa tehdä siksi kun muutkin. Eikä hän saisi painostaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Piilolasit ovat ihan huomaamattomat eivätkä tunnu miltään ja helpot käyttää. Tilaa Lens Wayltä paketti jatkuvakäyttöisiä. Taytät vaan diopteriluvun ja muun lomakkeeseen. Tarviit myös silmänkaarevuuden. Käy ilmaisessa lekurissa ja anna nuo saat ne linssit muutamalla kympillä.
Älä herranjumala ohjeista ketään tilaamaan jostain nettikaupasta ensimmäisiä piilareita! Aina optikon / silmälääkärin kautta hankkimaan ensimmäiset piilarit!
Sinuna minä kokeilisin piilareita sitten kun sinulla on siihen varaa, mutta tuollaisen poikaystävän heivaisin menemään. Kaikkia pelottaa alkuun sen esineiden silmään asentelu mutta nopeasti huomaa että piilarit silmissä ei tunnu miltään paitsi että ne silmälasien rajoitteet ovat yhtäkkiä poissa. Nykyisin on piilareita joita voi huoletta käyttää kuukaudenkin putkeen.
t. entinen lasien käyttäjä
Tuosta se lähtee! Kohta hän huomauttelee esim. painostasi ja sen jälkeen jos syöt karkkia.
Jos et kelpaa poikaystävällesi silmälasien kanssa, hän ei ole sinun arvoisesi.
Vaikka olisi piilarit, ei niitäkään pysty 100 % aikaa käyttämään. Esim. siitepölykausi voi estää käytön.
Miehen kannattaa kattella muualta parempia geenejä. Jos vaikka joskus lisääntyis.
On myös olemassa paljon miehiä jotka pitää silmälaseja seksikkäänä. Valtaosa kuitenkaan ei mieti niitä lainkaan. Harvinaisia törppöjä on nuo jotka käyttäytyvät kuin poikaystäväsi. Pidä vaan lasit, voit vaikka sanoa poikaystävällesi että sinä itse pidät näistä. Jos hän vieläkin jatkaa tuota kiusaamista sen jälkeen, kannattaa erota. Löydät paremman kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä herranjumala ohjeista ketään tilaamaan jostain nettikaupasta ensimmäisiä piilareita! Aina optikon / silmälääkärin kautta hankkimaan ensimmäiset piilarit!
Ihan noilla koordinaateilla ne siellä kaupassakin antavat päähäsi ne lasit.
Vanhempasi ovat oikeassa.
Tämmöisen pojun kanssa voi käydä niin, että seuraavaksi et saa leikata/värjätä hiuksiasi, et saa käyttää tiettyjä vaatteita, meikata. Sitten et saa käydä ulkona juhlimassa ilman vätystäsi, et saa tavata ystäviäsi, syödä suklaata tai sipsiä...
Mieti hyvin tarkkaan, onko tämä poika sellainen, jonka kanssa kannattaa alkaa suhdetta syventämään.
Täräytätät silmän mustaksi, ja kiellät silmälapun, kun muidenkan miehillä ei ole.
Ap, arvosta itseäsi enemmän ja valitse poikaystäväsi paremmin. En haluaisi itse olla kenenkään "muija" tai saada painostusta tai arvostelua yhtään mistään ulkonäkööni liittyvästä asiasta. Poikaystävän pitäisi kehua ja kannustaa, ei lytätä tai arvostella.
Oletpa oikein unelman löytänyt. Heivaa nyt menemään tuollainen k*usipää!
Ja olen siis kaveripiirin ainoa tyttö jolla on silmälasit.
T. aloittaja