Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä painostaa hankkimaan piilolinssit "ei muidenkaan muijat käytä rillejä"

Vierailija
06.04.2020 |

Minua inhottaa ajatus koskea silmieni pintaan. Lisäksi minulla ei ole kovin paljoa omaa rahaa. Vanhemmat eivät suostu kun kerroin syyn vaan sanoivat että tuommoisia oikkuja eivät rahoita ja että pojan pitäisi hyväksyä minut sellaisena kuin olen. Kirjoitin tänne että saisin muidenkin aikuisten mielipiteitä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilolasit ovat ihan huomaamattomat eivätkä tunnu miltään ja helpot käyttää. Tilaa Lens Wayltä paketti jatkuvakäyttöisiä. Taytät vaan diopteriluvun ja muun lomakkeeseen. Tarviit myös silmänkaarevuuden. Käy ilmaisessa lekurissa ja anna nuo saat ne linssit muutamalla kympillä.

Älä herranjumala ohjeista ketään tilaamaan jostain nettikaupasta ensimmäisiä piilareita! Aina optikon / silmälääkärin kautta hankkimaan ensimmäiset piilarit!

Miten se oikeasti on, Saksanmaalla myydään piilolaseja eri vahvuuksilla niissä apteekin ja kemikaalikaupan sekoituksisssa ja niitä voi ostaa kuka vaan? Yrittävätköhän Suomessa optikot piilolasien monopolia, että saavat niihin lisää hintaa ja itselle paremmat provikat?

Muuten olen sitä mieltä, että poikaystäväsi on idiootti, varmaan joku harvaviiksinen amis- Tero, huomaa jo siitäkin, että puhuu muijista. Päätä itse, haluatko piilolasit, sen Wunderbaum- tyypin vuoksi ei ainakaan kannata.

Vierailija
42/47 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sanonut vanhemmillesi että haluat muka itse ne piilolinssit? Tällöin he varmaan myös olisivat maksaneet ne.

T. toinen teini

Tämä kommentti on mietityttänyt minua paljon. Olisin surullinen, jos tietäisin oman teinin olevan tätä mieltä. Lapsi olisi siis tahdoton vässykkä, joka on niin jonkun vietävissä, että suostuu mihin tahansa ja vielä valehtelee rahoittajalle. Jos tuo teini lukee tätä, niin lapsirukka, koeta nyt kasvattaa itsetunto, muuten hukkaat itsesi. Ikävää, että vanhemmistasi ei ole ollut sinulle apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa kattella muualta parempia geenejä. Jos vaikka joskus lisääntyis.

Kyllä idiootin tasolla olevan miehen naisella tulee olla huippugeenit, sillä muuten lapsista voi tulla yhtä heikkolahjaisia kuin isästään ja pojista voi tulla vailla, vaikka äiti olisikin normaali. Harmi vaan, että harvassa ovat ne huippuälykkäät naiset, jotka haluavat pariutua heikkolahjaisen nenää kaivelevan im besil lin kanssa,

Vierailija
44/47 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti eroon mokomasta! Hänen seurassaan menetät tilaisuuden saada poikaystävän, jolle SINÄ olet tärkeämpi kuin "muiden muijat" ja joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.

Vierailija
45/47 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronan aikana ei suositella käytettävän piilolinssejä. 

Höpöhöpö! Optikkoliikkeissä ei tehdä piilolinssisovituksia korona-aikana, mutta jos jo käyttää piilareita, ei sille ole mitään estettä.

T. Optikko

Optikko hiljaa. Terveysviranomaiset ovat pyytäneet välttämään silmien koskettelua, tarkoittaen myös piilolinssien käyttöä, koska korona leviää myös silmien kautta kuten muutkin influenssat. Silmän limakalvot ovat yhteydessä nenään. Sitä kautta virus siis pääsee myös hengitysteihin.

Vierailija
46/47 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄh? Silmälasit ovat mielestäni ihan seksikkäitäkin melkein! Moni sanoo että minulle sopisi silmälasit, näyttäisin kuulemma aikuisemmalta niiden kanssa. En ottanut siis loukkauksena, koska mielestäni minulle sopisi oikeasti silmälasit mutta silmilläni ei vain ole niille tarvetta. Vielä. Lukulasit kyllä tulevat kun ikäännyn. Tuo jätkä on kyllä ääliö! Ei toista voi pakottaa käyttämään piilolinssejä, riskihän ne on enemmän tia enemmän säätämistä. Tuo jätkä ansaitsee häipyä elämästäsi, kun noin arvostelee. Piilolinssit ovat inhottavia, olen kuullut. Moni tuttavani käyttää, vaikka mielestäni he näyttävät silmälasien kanssa enemmän itseltään eivätkä myös tee töitä, missä silmälasit häiritsisivät tai olisivat vaarassa vaikka hajota.

Vierailija
47/47 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on murheet. Lasit päähän ja elämässä eteenpäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi