Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voileipä muuttaa

Vierailija
06.04.2020 |

Voileipä-Iina ostanut 100 neliön paritalon puolikkaan. Pitkään luulin, että ostivat omakotitalon, mutta paljastuihan se postauksen lopusta, että onkin paritalo. Nyt saamme nauttia remppa- ja sisustusaiheisista yhteistyöpostauksista. Olisiko tuolle porukalle kannattanut kuitenkin hommata hiukan isompi kämppä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omenallakin on jotain lähtöaikeita. Olin jättänyt pöydälle ja aamulla se oli lattialla. Lukitsin sen sitten jääkaappiin. Nyt olen katsellut noita banaaneja. Kaikille olen sanonut, että omakotitaloon sitten muuttavat, jos onnistuvat pakenemaan.

Vierailija
2/4 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omenallakin on jotain lähtöaikeita. Olin jättänyt pöydälle ja aamulla se oli lattialla. Lukitsin sen sitten jääkaappiin. Nyt olen katsellut noita banaaneja. Kaikille olen sanonut, että omakotitaloon sitten muuttavat, jos onnistuvat pakenemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tapa maalata että jätetään pistorasiat, valokatkaisimet ja listat paikoilleen. Olis ehkä kannattanut kysyä neuvoja joltain joka joskus edes vähän remontoinut.

Vierailija
4/4 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oumai, ensimmäinen kuva tämän päivän (27.10.) postauksessa näyttää kuin olisi pieraisemassa! En ymmärrä miksi hän vääntää itseään aina kummiin asentoihin, vissiin korostaakseen litteää takapuoltaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi