Toisenlaiset teiniäidit kausi 2 OFFICIAL
Ja IL:n otsikko alkaa näin: Toisenlaiset teiniäidit: 26-vuotias Anette odottaa seitsemättä lastaan - viisi eri isää, osa lapsista sijoituksessa.
Kommentit (405)
Sitä esitetään itse niin hienoa ja menestynyttä ihmistä, ja täällä sitten haukutaan nuoria äitejä. Hyi teitä, jonkin täytyy olla vialla jos tällaiseen nettilynkkaamiseen koette jotain tarvetta. Oikeasti asialliset ja menestyneet ihmiset osaavat purkaa pahaa oloaan muilla keinoin, kuin haukkumalla ja pilkkaamalla itseään huonommassa asemassa olevia.
Hyi kamala mitä valkoroskaa! Yök!
Eikö ole mitään lakia, että ymmärtämätön lasten tekijä saisi pakollista hoitoa välinpitämättömyyteensä ja ohjaukseen sen kannalle, miten raskaudet estetään tulevaisuudessa? Jos edes vähän ottaisi vastuuta lasten elämästä, jos ei omastaan.
Ei kai ole tarkoitus täyttää maa sijaiskodeilla?
Syntymättömiäkin lapsia suojeltava.
Oonahan odottaa kuulemma jo 8 lasta. Kyllä luulisi että nyt menisi steriilisaatioon, varmasti lääkäritkin ovat jo sitä ehdottaneet. Kohtu varmasti kovilla kun lapset tulleet peräkanaa eikä saa lainkaan palautua.
Anette on tehnyt aina lapsia vain kiristääkseen lasten isät olemaan hänen kanssaan. Kiristää myös lapsia henkisellä väkivallalla. Tytötkin olisi saatava pikaisesti pois häneltä. Ei voi olla vakaa äiti semmoinen joka on lääke koukussa ja kärsii pahoista mielenterveys ongelmista. Hämeenlinnassa ihan tunnettu siitä, että antaa kaikille eikä halua käyttää kumia. Raskaus aika ei ole ollut este juomiselle ja lääkkeiden syömiselle. Olikohan silloinkin sekaisin nukkumassa kun yksi lapsi tippui ikkunasta, vaikka oli suljetun lukitun takana omassa huoneessa. "Anette kävi pika suihkussa vain" lapset turvaan ja Anette hoitoon
Otin itse tämän ohjelman ansiosta kierukan nyt, ettei vain pääsisi vahinkoa käymään. Kumi toki aina ollut käytössä mutta en luota täysin ja migreenipotilaana pillerit pannassa.
Miksi lapsia täytyy hankkia, jos ei pysty huolehtimaan heistä? Itse olen mielenterveysongelmainen ja jätän lapset hankkimatta, koska tiedän etten pystyisi huolehtimaan heistä. Ihmettelen miksi niin monet niistä ihmisistä hankkivat lapsia, jotka eivät ole kykeneviä vanhemmiksi. Todella itsekästä. Ja sitten vielä hankitaan monta lasta joista huolehtiminen vaatii vielä enemmän kuin yhdestä. Lisäksi Anette ilmeisesti odottaa, että jumala auttaa eikä itse yritäkään pistää elämäänsä järjestykseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän seitsemästä lapsesta saa jo aika kivat lapsilisät, varsinkin kun hallitus juuri korotti monilapsisten lapsilisiä... siinä sitä vetovoimatekijää kaikille, kun yhteiskunta maksaa, ruokkii ja huolehtii niin mikäs tässä..
Kyllähän seitsemästä lapsesta on aika kivasti kulujakin. Enkä usko, että sijoitettujen lasten lisät menevät biologiselle äidille. Ei niillä tuilla todellakaan herroiksi elellä, joten turha luulo, että kukaan tukien takia lapsia tekisi. Vain sellainen, joka ei koskaan ole tukia saanut, voi kuvitella tukien olevan motivaatiotekijä.
ei mene ja lapsen esim. päiväkoti ym kulut menee bioäidin kotikunnalta
Hämeenlinnalainen90 kirjoitti:
Kolme vanhinta, eli pojat, on tietääkseni sijoitettu. Onneksi. Lapset on väliltä 11-0 v. Jostain syystä tytöt saanut jäädä kotiin. Uskoa tää nainen ei ole nähnytkään.
Eikö yksi Aneten tytöistä asu isänsä kanssa? Sen jonka kanssa Anette oli hetken naimisissa?
Samoilla linjoilla tuon uskon kanssa 😀
Haluaisin tietää millaiset kotiolot näillä nuorilla itsellään on ollut.
Veikkaampa ettei kovin hyvät.
Osaako kukaan kertoa tän sarjan tunnari esittäjää?
Siis mikä biisi mainoksessa soi?
Vierailija kirjoitti:
Anette on tehnyt aina lapsia vain kiristääkseen lasten isät olemaan hänen kanssaan. Kiristää myös lapsia henkisellä väkivallalla. Tytötkin olisi saatava pikaisesti pois häneltä. Ei voi olla vakaa äiti semmoinen joka on lääke koukussa ja kärsii pahoista mielenterveys ongelmista. Hämeenlinnassa ihan tunnettu siitä, että antaa kaikille eikä halua käyttää kumia. Raskaus aika ei ole ollut este juomiselle ja lääkkeiden syömiselle. Olikohan silloinkin sekaisin nukkumassa kun yksi lapsi tippui ikkunasta, vaikka oli suljetun lukitun takana omassa huoneessa. "Anette kävi pika suihkussa vain" lapset turvaan ja Anette hoitoon
Entä ne miehet jotka panee ilman kumia vaikka näkee ja tietää että nainen ei itse kykene selvästikään itseståän eikä lapsista huolehtimaan? Tässäkin on taas yksi tyttöparka joka on hukassa ja paljon siis paljon miehiä joilla ei ole mitään vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinnalainen90 kirjoitti:
Kolme vanhinta, eli pojat, on tietääkseni sijoitettu. Onneksi. Lapset on väliltä 11-0 v. Jostain syystä tytöt saanut jäädä kotiin. Uskoa tää nainen ei ole nähnytkään.
Eikö yksi Aneten tytöistä asu isänsä kanssa? Sen jonka kanssa Anette oli hetken naimisissa?
Samoilla linjoilla tuon uskon kanssa 😀
Eikö ole erikoista että jos nainen ei pysty huolehtimaan lapsesta tai lapsista niin lapsesta tai lapsista ei huolehdi isä vaan yhteiskunta? Tätä ei jostain syystä paheksuta.
Kyllähän se fakta on että vaikka olisit miten lapsirakas, omistaisit ison talon, jossa kasvattaa lapsia, niin ei siihen enää oikeasti kuka tahansa pysty, jos sinulla on 8 lasta.
Olen itse saanut ensimmäisen lapsen 20-vuotiaana. Minulla oli jo silloin ammattitutkinto ja palasin töihin lapsen ollessa 1-vuotias, koska jäin jo raskauden aikana yksin lapsen isän sairauden takia. Tapasin 3 vuoden päästä mieheni. Olemme olleet pian 8 vuotta yhdessä ja meillä on yhteinen lapsikin nykyään. 30 ikävuoteen mennessä olen opiskellut 3 ammattia, joista 1 AMK-tutkinto. Toisen lapsen kanssa olin 2 v kotona, joten aika tahdilla ollaan menty uran kanssa. Lisäksi olen lukenut avoimessa yliopistossa kolmet perusopinnot. Syksyllä luen aineopintoja :) Minulle sanottiin, kun sain ensimmäisen lapseni niin nuorena, että jäisin kaupan kassalle. Olisin sossupummi. Yh koko lopunikääni. Lapseni eivät saisi koskaan mitään kivaa.
No, ennen Coronaa matkustimme 5 henkisen perheen kanssa 2 kertaa vuodessa, meillä on ok-talo, 2 hyvää autoa ja 50 000 euron säästöt ja lapsillakin omat säästönsä ja sijoitusalkkunsa erikseen. Olen itse perehtynyt sijoittamiseen jo usean vuoden ajan ja 3 kuukautta tuloni ovat olleet ansio- ja pääomatuloineen melkein 9000 e yhteensä.
Teinit ja nuoret äidit ovat riskiryhmää syrjäytymistä ja köyhyyttä ajatellen, mutta jokaisella tässä maassa on mahdollisuus kouluttautua, jos oma pää pelaa ja tahdonvoimaa on <3 Ei kannata myöskään aliarvioida ketään - saatatte yllättyä.
Elämä on täynnä mahdollisuuksia, vastuu täytyy silti kantaa ja tietää mihin omat voimat riittävät, ettei elämästä lähde maku ja tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se fakta on että vaikka olisit miten lapsirakas, omistaisit ison talon, jossa kasvattaa lapsia, niin ei siihen enää oikeasti kuka tahansa pysty, jos sinulla on 8 lasta.
Olen itse saanut ensimmäisen lapsen 20-vuotiaana. Minulla oli jo silloin ammattitutkinto ja palasin töihin lapsen ollessa 1-vuotias, koska jäin jo raskauden aikana yksin lapsen isän sairauden takia. Tapasin 3 vuoden päästä mieheni. Olemme olleet pian 8 vuotta yhdessä ja meillä on yhteinen lapsikin nykyään. 30 ikävuoteen mennessä olen opiskellut 3 ammattia, joista 1 AMK-tutkinto. Toisen lapsen kanssa olin 2 v kotona, joten aika tahdilla ollaan menty uran kanssa. Lisäksi olen lukenut avoimessa yliopistossa kolmet perusopinnot. Syksyllä luen aineopintoja :) Minulle sanottiin, kun sain ensimmäisen lapseni niin nuorena, että jäisin kaupan kassalle. Olisin sossupummi. Yh koko lopunikääni. Lapseni eivät saisi koskaan mitään kivaa.
No, ennen Coronaa matkustimme 5 henkisen perheen kanssa 2 kertaa vuodessa, meillä on ok-talo, 2 hyvää autoa ja 50 000 euron säästöt ja lapsillakin omat säästönsä ja sijoitusalkkunsa erikseen. Olen itse perehtynyt sijoittamiseen jo usean vuoden ajan ja 3 kuukautta tuloni ovat olleet ansio- ja pääomatuloineen melkein 9000 e yhteensä.
Teinit ja nuoret äidit ovat riskiryhmää syrjäytymistä ja köyhyyttä ajatellen, mutta jokaisella tässä maassa on mahdollisuus kouluttautua, jos oma pää pelaa ja tahdonvoimaa on <3 Ei kannata myöskään aliarvioida ketään - saatatte yllättyä.
Elämä on täynnä mahdollisuuksia, vastuu täytyy silti kantaa ja tietää mihin omat voimat riittävät, ettei elämästä lähde maku ja tarkoitus.
Ps. Se ihminen, joka haukkui minut ihan lyttyyn ja levitti jopa valheellista tietoa minusta, kun odotin ensimmäistä lastani sai itse sairaan lapsen ja on ollut monta vuotta työtön ja on niin köyhä, että Facebookissa kerjää rahaa, ilmaista tavaraa ja jopa ruokaa. Oliko se karma? Oliko?
Se on muuten surullista, miten useat yli 30-vuotiaat itseensä ja elämäänsä kyllästyneet perheenäidit kuvittelevat että kaikki heitä nuoremmat äidit ovat ja tulevat olemaan epäonnistujia lopun elämäänsä.
Ikinä ei tiedä miten tässä elämässä käy; myös sinä yli 30-vuotias perheenäiti voit menettää puolisosi tai työpaikkasi äkillisesti tai sairastua itse, mies voi lähteä toisen naisen matkaan. Siinähän sitten elämän realiteetit tulevat esiin, kun voi meille vanhemmillekin sattua, kaikki kun ei ole omissa käsissämme vaikka kuinka olisi huolella rakennettu ja suunniteltu elämä ;)
Olen kateellinen miten helposti nämä saavat lapsia, itse yrittänyt jo 3 vuotta eikä tärppää.