Miksi Tinder näyttää porukkaa jostain 9000km päästä?
Etäisyys on 100km ja nyt ruvennut näyttää porukkaa ympäri maailmaa
Kommentit (8)
Nuo ovat tykänneet sinusta, tai sitten kyseessä on tinderin feikkiprofiileja joilla huokutellan vähän mätsejä saavia pysymään mukana.
Minulla ainakin ne kaukana olevat tyypit ovat aina tykänneet minusta. Olleet joskus siinä minun asettaman kilometrin määrän sisällä ja tykäneet minun profiilista ja siksi näkyvät minulla vielä myöhemminkin vaikka ovat jo asettamani alueen ulkopuolella.
Jos heillä on maksullinen versio? Eikö silloin voi feikata itsensä olemaan lähempänä kuin oikeasti on.
Vähän off topic, mutta mulle ehdotetaan yhtä ja samaa tyyppiä monta kertaa siellä. Siis vähintään 2/50 on tuo yksi ja sama tyyppi. Onko se ollut joku supertykkääjä vai miksi tulee niin useasti? Ja on muuten ihan karmean näköinen ukko, että en ikinä sitä kyllä oikealle svaippaisi :)
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topic, mutta mulle ehdotetaan yhtä ja samaa tyyppiä monta kertaa siellä. Siis vähintään 2/50 on tuo yksi ja sama tyyppi. Onko se ollut joku supertykkääjä vai miksi tulee niin useasti? Ja on muuten ihan karmean näköinen ukko, että en ikinä sitä kyllä oikealle svaippaisi :)
Joo, silloin kun mulla oli Tinder niin näitä samoja tiettyjä naamoja tuli aina tasaisin väliajoin vastaan. Ja ihan hirveän näköisiä olivat.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat tinderin feikki markkinointiprofiileja. Mulle on myös yhtä Tarjaa ehdotettu ainakin 30 kertaa. Lopulta swaippasin oikealle että ok kirjoitellaan nyt sitten. Mutta mätsiä ei tullutkaan ja Tarjaa tarjotaan edelleen säännöllisen epäsäännöllisin välein.
Tinder tarjoaa ilmaiseksi 30.4. asti "passi" toimintoa jolla voi pitää yhteyttä ympäri maailmaa, kysyy sitä joka kerta kun kirjaudun sisään, en ole ottanut, en harrasta kaukosuhteita eikä kirjoittelu tuota tulosta jos toinen asuu toisella puolella palloa.
algoritmi päätteli et tarviit ehkä vähän enempi mahdollisuuksia ja apuja seuran löytämiseen.
Meni sun puolesta epätoivo-moodiin