Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla parisuhteessa itseäsi hoikemman miehen kanssa?

Vierailija
05.04.2020 |

Itse en voisi kuvitellakaan. Haluan olla treenattu, hoikka ja naisellinen nainen enkä mikään miestä painavampi pullukka.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei?

Mun poikaystävä on aika hoikka ja pitkä.

Mulla on "isommat" kädet ja jalat kuin hänellä, mutta ei se meitä haittaa.  Mulle on tärkeint et hyväksyy toisen sellasenaan kuin on.

N25

Vierailija
22/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nytkin. Kun alettiin seurustelemaan, mies painoi alle 60 kg. Nyt saanut pinon noin 65 kiloon, minä olen lihonnut melkein 30 kg yhteensä suhteen aikana. Ei haittaa, eikä kai sitäkään.

Ei mies voi sanoa sulle, että sitä haittaa. Mietipä nyt vähän itsekin.

Pitäisi kyllä pystyä keskustelemaan ihan terveydellisistä syistäkin.

Meinaatko, että nainen ei muuten tiedä lihavuuden olevan epäterveellistä, ellei mies kerro hänelle, että hän ei viehäty lihavuudesta? Vai mikä sun pointti oikein oli?

Viehättyy tai ei mutta ainakin välittää kumppanistaan. Vai eikö toisen terveystäkään enää saa piitata? On tämä meininki mennyt oudoksi, ei voi muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä vois minäkään kuvitella. 

Olen heteromies.

Oletko komea?

M40

Vierailija
24/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ja olen ollut jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
25/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hoikat miehet ei kiihota.

Vierailija
26/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät naiset on parhaita. Nam!

M55

Vierailija
27/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mitat: Mies 178 cm ja 82 kg ja minä 159 cm 79 kg. Minähän se tässä painan vähemmän. Ei ole tarvetta laihtua kun mies jumaloi vartaloani <3

Vierailija
28/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betamies aina rakastaa pullukkaa juuri sellaisena kuin se on .

Paljonkin näkyy isoja naisia ja hoikkia miehiä

Vierailija
29/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en. Olen hoikka ja miehen on oltava myös hoikka, mutta minua pidempi ja leveämpi. Onneksi olen sellaisen löytänyt <3

Vierailija
30/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo kuvitella, kun se on todellisuutta :) Ollut jo 4 vuotta.

Vierailija
31/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa hoikemman miehen kanssa. Mies on 175 cm ja ehkä n. 67 kg. Itse olen 161 cm ja 78 kg. Tarkoitus on laihduttaa. Hankalaa on.

Vierailija
32/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä onkin nykypäivän dilemma.

Hoikkana miehenä ei voi saada isompaa naista, koska isokin nainen haluaa olla pieni ja siro mieheen verrattuna (mutta ei toki laihduttaa, niin että oikeasti olisi pieni ja siro).

Mutta hoikkaa naista ei myöskään voi saada, koska hoikat naiset ovat suosituimpia ja haluavat raamikkaan miehen.

Eiköhän tuo ole vain sinun oma henkilökohtainen ongelma ja sinkkuus johtuu muusta kuin hoikkuudesta tai naisten asenteista. Ironista tällainen yleistys kun kommenttisi yllä oli juuri laitettu viesti pariskunnasta, joita kumpaakaan ei haittaa toisen koko. 

Vierailija
33/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalipainoinen ja toivon sitä myös mieheltä. Ns. iskävatsa tai poikavartalo ei kumpikaan säväytä. Eikä kyllä liian treenattukaan! Saa toki olla urheilullinen, mutta ei mikään hormoni-bull.

Vierailija
34/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti näkee pariskuntia, joissa mies on se kapoisampi. Ei mitään omituista. Onhan naisten ja miesten vartalot hyvin erilaisia. Ja se ei edes tarkoita sitä, että nainen olisi jotenkin ylipainoinen. Usein näin on jos mies on viehättynyt kurvikkaisiin naisiin. Eli jos naisella on isommat rinnat, pylly jne, niin yleensä se tarkoittaa sitä, että luuston rakenteessa muutenkin on kaarevuutta ja leveyttä. 

Julkkisesimerkki:

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/8iGa4ZUwYh_WisGfOOpoKcOxiVlrgsn…

Vierailija
35/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja olenkin. Mä ja mun mies painetaan saman verran, vaikka mies on mua lähes 20 cm pidempi. Pullukka en kuitenkaan ole. Mieheni on vain tosi hoikka.

Vierailija
36/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana miehenä ei voi saada isompaa naista, koska isokin nainen haluaa olla pieni ja siro mieheen verrattuna (mutta ei toki laihduttaa, niin että oikeasti olisi pieni ja siro).

Mutta hoikkaa naista ei myöskään voi saada, koska hoikat naiset ovat suosituimpia ja haluavat raamikkaan miehen.

Minä taas en ymmärrä, jos ihmiset valittavat ominaisuudesta johon voivat itse täysin vaikuttaa. Ruokaa ja voimatreeniä, niin saa massaa.

Kuinkas monta kiloa lihasta sä olet tuolla "voimatreenillä" itsellesi hankkinut?

Painon lisääminen ei ole kaikille noin yksinkertaista. Jollain se saattaa vanhemmiten nousta kovalla työllä. Väkisin syöminenkään ei oo mielekästä. p.s. en oo koskaan puolisoa vartalon mukaan valinnut. 

Vierailija
37/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä "hoikempi" tarkoittaa. Laiha, lihakseton kukkakeppi ei sytyttäisi, mutta miehen omaa alhaisempi rasvaprosentti yhdistettynä lihaksikkaan urheilulliseen kroppaan ei toki haittaisi :D

170/52/13%

Vierailija
38/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, eli kyllä, mieheni bmi oli 20, kun tavattiin. Nyt 25, urheluharrastyksen myötä lihasta, toki rasvaakin tullut. Hartiat miehelläni on aina olleet erottuvat. Oma bmi vaihdellut välillä 22-24. Mies on painanut yhdessä olon aikana 5-22 kiloa enemmän kuin minä.

Vierailija
39/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä isompikokoiset naiset haistavat tuon, ettet ole oikeasti viehättynyt heistä vaan odotat heidän alkavan muuttamaan ulkonäköään? Miksi he siis kiinnostuisivat sinusta jos löytävät miehiä, jotka jo valmiiksi tykkäävät heidän ulkonäöstään? Ja hoikkiin naisiinkin sulla on selvästi ennakkoasenne. Oletat, että tiedät mitä kaikki naiset ajattelevat ja haluavat miehiltä, vaikka todellisuudessa se on yksilöllistä. Monet naiset esimerkiksi tykkäävät juurikin sellaisista hoikista miehistä, jotka EIVÄT ole kovin raamikkaita, vaan poikamaisen söpöjä ja kaunispiirteisiä. Supermaskuliiniset, isot raamikkaat miehet ovat täysin sen miesihanteen vastaisia.   

Vierailija
40/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa itseäni hoikemman ja kevyenmän miehen kanssa. Ei haittaa minua ja olen pysynyt samankokoisena koko yhdessäoloajan. Uskoisin että mieskin on asian kanssa ok, kun on minuun tämän kokoisena rakastunut.