Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla parisuhteessa itseäsi hoikemman miehen kanssa?

Vierailija
05.04.2020 |

Itse en voisi kuvitellakaan. Haluan olla treenattu, hoikka ja naisellinen nainen enkä mikään miestä painavampi pullukka.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 161 cm ja 78 kg. Tarkoitus on laihduttaa. Hankalaa on.

Eikä ole, naiset keksivät aina tekosyitä, kuten alkoholistit juomiseen. Pidä viikon ajan ruokapäiväkirjaa ja merkkaa ylös syömisesi. Katsotte sitten vaikka miehen kanssa, mikä on epäterveellistä ja lihottavaakin, näitä sitten heti vähemmäksi.

Lisää liikuntaa, juosta ei tarvi metriäkään. Tunnin reipas kävelylenkki päivittäin auttaa painohallinnassa ja kehittää kuntoa, muutaman kuukauden päästä voit jo halutessasi juosta.

Lopettakaa tekosyyt ja tuumasta toimeen.

T: Entinen lihava

Vierailija
42/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelä hiirulainen ottaa tasan sen kenet se saa,   ei sitä kenet haluaa.

Joten paljon on lihavia naisia joilla hoikka mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ois kyllä aika hoikka poika sitten, terv. nimim. 175/56.

Tosin ei mua haittaisi. Olen aina pitänyt androgyyneista, hoikista miehistä, joten mikäpäs siinä.

Vierailija
44/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä onkin nykypäivän dilemma.

Hoikkana miehenä ei voi saada isompaa naista, koska isokin nainen haluaa olla pieni ja siro mieheen verrattuna (mutta ei toki laihduttaa, niin että oikeasti olisi pieni ja siro).

Mutta hoikkaa naista ei myöskään voi saada, koska hoikat naiset ovat suosituimpia ja haluavat raamikkaan miehen.

Ei se nyt noinkaan mee. Mä olen pieni (160cm) ja luustoltani siro. Ennen olin hoikka, nykyään ylipainoinen. Miesmakuni on aina ollut samanlainen. Aina olen pitänyt pienistä ja timmeistä miehistä.

Vierailija
45/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä "kurvikas" nainen sellaisen hintelän betamiehen kanssa on tyypillisin suomalaispariskunta ja myöskin oksettavin yhdistelmä.

Vierailija
46/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreä "kurvikas" nainen sellaisen hintelän betamiehen kanssa on tyypillisin suomalaispariskunta ja myöskin oksettavin yhdistelmä.

Miksi niin? Eikö oksettavampaa ole nähdä pariskuntia, joista toinen selvästi toista rumempi? Nuohan ovat pariskuntina varsin samantasoisia.

Vierailija
47/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin? Eikö oksettavampaa ole nähdä pariskuntia, joista toinen selvästi toista rumempi? Nuohan ovat pariskuntina varsin samantasoisia.

Kaksi rumaa yhdessä on tuplasti rumuuden määrä kuin vain jos yksi on ruma.

Vierailija
48/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi rumaa yhdessä on tuplasti rumuuden määrä kuin vain jos yksi on ruma.

Musta taas on kamalaa jos toinen on rumempi. Tulee hirmuinen sääli sitä kauniimpaa kohtaan ja ajattelee, että voi kun tuokin saisi niin paljon paremman näköisen vierelleen.

Vierailija
49/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla suhteessa itseäni pienemmän miehen kanssa. Minusta sellaiset pariskunnat joissa mies on pienempi kuin nainen ovat jotenkin epäsuhtaisia.

Itsestä tuntuisi nololta ja oudolta olla vaikkapa tuplakokoinen mieheen verrattuna.

Vierailija
50/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä todella laihoja miehiä edes paljoa ole, naiset on nykyään vaan järkyttävän lihavia porsaita.

Vierailija
51/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa. Olen useinkin elämässäni ihastunut mieheen, joka on ollut minua pienempi eli samanpituinen ja hoikempi. Lyhyempää en ole tavannut, mutta ei sekään olisi este minulle (miettikää nyt joku Peter Dinklage!). En nimittäin ihastu siihen pituuteen tai painoon vaan persoonaan.

Valitettavasti en ole saanut vastakaikua noilta ihastuksiltani. Näköjään niilläkin on varaa valita, vaikka ketjussa muuta väitetäänkin...

N 167/55

Vierailija
52/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan jännä miten ihmisen paino on joillekin kumppanin valinnassa se tärkein kriteeri. Siis ihan kun sitä järjellä miettii, niin jotenkin se on outoa. Ymmärrän kyllä, että siihen yhdistyy vahvasti kauneusihanne. Silti se vaan on jotenkin friikkiä.

Itse olin nuorena hoikkapoika. Sitten lihosin syömällä pizzaa ja juomalla bisseä kymmenen vuotta. Tiedän mitä olla olla iso mies. Sittemmin laihdutin 36kg. Yhtäkkiä taas saan naisten huomiota aivan erilailla. Eräs tuttu nainen jopa totesi nähtyämme nyt hoikistuttuani, että ”ihan kuin sä olisit joku toinen mies”. Siis lihavalla on nähtävästi jo ihan tietty lihavan persoona.

Vierailija
53/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies painaa ehkä pari kiloa vähemmän ku minä.

En kyllä oo ajatellut että tietyn kokoiset ihmiset eivät voisi olla parisuhteessa keskenään :D

Vierailija
54/54 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuisi oudolta. Varsinkin, kun nykyinen mies painaa aika lailla puolet enemmän kuin minä, 100 kiloa:)