Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla parisuhteessa itseäsi hoikemman miehen kanssa?

Vierailija
05.04.2020 |

Itse en voisi kuvitellakaan. Haluan olla treenattu, hoikka ja naisellinen nainen enkä mikään miestä painavampi pullukka.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä vois minäkään kuvitella. 

Olen heteromies.

Vierailija
2/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun oon tosi hoikka itsekin. Mua hoikempi mies olis mallia kukkakeppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko treenattu patukka muka sopivasti kurvikasta naista naisellisempi?

Vierailija
4/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nytkin. Kun alettiin seurustelemaan, mies painoi alle 60 kg. Nyt saanut pinon noin 65 kiloon, minä olen lihonnut melkein 30 kg yhteensä suhteen aikana. Ei haittaa, eikä kai sitäkään.

Vierailija
5/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä onkin nykypäivän dilemma.

Hoikkana miehenä ei voi saada isompaa naista, koska isokin nainen haluaa olla pieni ja siro mieheen verrattuna (mutta ei toki laihduttaa, niin että oikeasti olisi pieni ja siro).

Mutta hoikkaa naista ei myöskään voi saada, koska hoikat naiset ovat suosituimpia ja haluavat raamikkaan miehen.

Vierailija
6/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olenkin, mutta minä olenkin lihava.

Vierailija
7/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanon kuin yksi edellä, eli mies olisi ihan riuku ja kukkakeppi, jos olisi minua hoikempi. Mutta jos olisi pidempi, että edes siinä suhteessa isompi, niin ei kai se nyt mahdoton ajatus olisi.

Vierailija
8/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nytkin. Kun alettiin seurustelemaan, mies painoi alle 60 kg. Nyt saanut pinon noin 65 kiloon, minä olen lihonnut melkein 30 kg yhteensä suhteen aikana. Ei haittaa, eikä kai sitäkään.

Ei mies voi sanoa sulle, että sitä haittaa. Mietipä nyt vähän itsekin.

Vierailija
9/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin. Mutta se kyllä tarkoittaa jo varsin pienikokoista miestä. Jos olisi minua hoikempi ja vielä pitkä, olisi kyllä aika heinäseiväs.

Vierailija
10/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>60kg

>mies

Tässä voi valita vain toisen

Vierailija
11/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään solakoista nörteistä.

Vierailija
12/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen ollutkin suuren osan elämääni. Pidän hoikista miehistä, nykyinen mieheni oli alipainoinen kun tavattiin, ei tosin ole enää.

Vierailija
13/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin en. Itse olen vähän alipainoinen, mutta yritän päästä normaalipainoon.

Vierailija
14/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana miehenä ei voi saada isompaa naista, koska isokin nainen haluaa olla pieni ja siro mieheen verrattuna (mutta ei toki laihduttaa, niin että oikeasti olisi pieni ja siro).

Mutta hoikkaa naista ei myöskään voi saada, koska hoikat naiset ovat suosituimpia ja haluavat raamikkaan miehen.

Kyllä otan paljon mieluummin hoikan miehen kuin röllykkävatsan. Olen myös aina pitänyt hoikkuudesta enemmän kuin bodarilihaksista, vasta vähän vanhemmiten olen alkanut nähdä jonkinlaiset maltilliset aka ei treeniä vaativat lihaksetkin ihan kivoina.

Vierailija
15/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat olla hoikka, tämä ok. Et voisi olla parisuhteessa vielä itseäsikin hoikemman miehen kanssa? OK.

Itse en ole koskaan tykännyt hintelistä miehistä. Kun olin 160/48 niin tykkäsin kyllä miehistä, joilla oli enemmän massaa kuin itselläni.

Vierailija
16/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää pitää paikkansa. Oispa rikas niin vähän helpottais

Vierailija
17/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä pystyä keskustelemaan ihan terveydellisistä syistäkin.

Vierailija
18/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, jos ihmiset valittavat ominaisuudesta johon voivat itse täysin vaikuttaa. Ruokaa ja voimatreeniä, niin saa massaa.

Vierailija
19/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä pystyä keskustelemaan ihan terveydellisistä syistäkin.

Meinaatko, että nainen ei muuten tiedä lihavuuden olevan epäterveellistä, ellei mies kerro hänelle, että hän ei viehäty lihavuudesta? Vai mikä sun pointti oikein oli?

Vierailija
20/54 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, jos ihmiset valittavat ominaisuudesta johon voivat itse täysin vaikuttaa. Ruokaa ja voimatreeniä, niin saa massaa.

Kuinkas monta kiloa lihasta sä olet tuolla "voimatreenillä" itsellesi hankkinut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi