A. Stubb proffaksi...
Mitä mieltä? Aika kevyet tieteelliset ansiot, joten ihmetyttää hieman tuo professuuri. Entä mikä yliopisto tuo on, tietääkö kukaan?
Kommentit (11)
Harmi kun ei heti lähtenyt Italiaan...
Poiminta
Vuosi 2020: Uutiset, joita olisimme vielä vuosi sitten luulleet vitsiksi.
Sori siitä. Buhahahahahaaaa... t. Alex
Minähän en tiedä, mutta kuulostaa työpaikalta johon olisi hyvin vaikea päästä ilman hyväveli verkostoa. Eivät tainneet ilmoittaa mol.fi tästä työpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika kevyet tieteelliset ansiot, joten ihmetyttää hieman tuo professuuri.
Yliopistoissa on nykyään näitä ns. työelämäprofessoreita, joilla ei tarvitse olla tieteellisiä ansioita. Kunhan ovat alansa duunissa pärjänneet.
Stubb sentään on koulutukseltaan tohtori, mitä kaikki nuo työelämäproffat edes eivät ole.
Ja tällä kertaa oppialana taitaa olla kansainvälinen politiikka, jolta alalta Stubbin väitöskirja on. Paremmin minä tämän proffanpestin ymmärrän kuin sen, että hän on toiminut pankkiirina tai valtiovarainministerinä, laskentatoimesta kun ei ymmärrä paljon mitään.
On huomattava professorin nimeäminen ei ole kaikissa maissa yhtä selkeästi yliopiston tai ylimpään opetus- ja tutkimustehtävään liitetty kuin Suomessa - Onhan myös Vihreämies, ylioppilas miniserinäkin toimut ja "melkein presidentti" Pekkä Haavisto ominut "professorina.
Professori on myös useissa maissa käytössä oleva arvonimi.
Yliopisto-opiskelija
Stubilla oli kolme hyvää syytä alkaa proffaks: kesä-, heinä- ja elokuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kevyet tieteelliset ansiot, joten ihmetyttää hieman tuo professuuri.
Yliopistoissa on nykyään näitä ns. työelämäprofessoreita, joilla ei tarvitse olla tieteellisiä ansioita. Kunhan ovat alansa duunissa pärjänneet.
Stubb sentään on koulutukseltaan tohtori, mitä kaikki nuo työelämäproffat edes eivät ole.
Ja tällä kertaa oppialana taitaa olla kansainvälinen politiikka, jolta alalta Stubbin väitöskirja on. Paremmin minä tämän proffanpestin ymmärrän kuin sen, että hän on toiminut pankkiirina tai valtiovarainministerinä, laskentatoimesta kun ei ymmärrä paljon mitään.
Tuota minäkin, että oisko kuitenkin ollu professor of practise ennemmin. Tää nimitystietohan tuli Alexilta itseltään, joten oisko lipsahtanu.. Sattuuhan näitä. Naurattaa silti, että kehtasi itse päivittää facebookiin, että ei ole itse muka titteleiden perään. En tiedä kuin Pekka Mattilan, joka on yhtä tittelinkipeä kuin tämä.
Tämän on pakko olla joku vaihtoprofessuuri, jonka palkan suomalaiset maksavat. Taas yksi turha suojatyöpaikka.
Varmaan on ihan ok esiintyjä kuitenkin eli luennoitsijana voi pärjätä hyvin. Tuntee kyllä EU-asiat hyvin.