Nyt kun olen ollut etätöissä näin pitkään, olen huomannut etten tarvitse työkavereita mihinkään
Teen töitä muutenkin pääasiassa sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat toisessa kaupungissa. Oman toimiston kollegoja ei tosiaankaan ole ikävä. Helpompi vain kun ei tarvitse olla yhtään sosiaalinen eikä istua tyhjänpäiväisillä kahvitauoilla ja saa lounaankin syödä yksin ja rauhassa!
Kommentit (6)
Sama.
Avokonttoriaikana pitää muutenkin kaikki keskustelu käydä chatissa. Ei ole eroa käykö sen metrin vai 10 000 metrin päähän.
Samoin! Ei todellakaan ole ikävä työpaikan kyräilykulttuuria, vaan saa keskittyä tehokkaasti työntekoon. Onneksi meillä saa muutenkin tehdä etätöitä, mutta jatkossa käyn avotoimistohelvetissä vain, jos on pakko.
Miksi yleensäkin olet istunut kahvi- tai lounastauoilla? Minä en istu koskaan eikä minua sen takia hyljitä.
Sama. Tajusin vain, että olen ilmeisesti ainoa, joka on tehnyt töitä työpaikalla. Olen huomattavasti tuottavampi etätöissä, kun ei tarvitse kuunnella ja auttaa ketään. Olen ajatellut jopa oman yrityksen perustamista, kun tästä palataan normaaliin.
Niin samaa mieltä.