Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parvekkeenpesijät!

Vierailija
05.04.2020 |

Nyt jotain järkeä siihen päähän! Onko korona sulattanut loputkin aivoista?! Se vesi lentää sieltä ihmisten päälle! Mutta " ei kun MINÄ MINÄ MINÄ itse"

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkohan se on joskus pestä? Keskellä yötäkö se pitäisi tehdä?

Vierailija
2/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap miten parvekkeen voi pestä niin että vesi nouseekin ylös ja haihtuu olemattomiin eikä valu alas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatosateella voi pestä, kukaan ei huomaa mitään. 

Vierailija
4/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap miten parvekkeen voi pestä niin että vesi nouseekin ylös ja haihtuu olemattomiin eikä valu alas?

Taloyhtiön säännöissä lukee, ettei juoksevalla vedellä! Ihan miten vaan, hinkkaa vaikka rätillä, kunhan et muita häiritse!

Vierailija
5/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen pessyt sen ihan luuttuamalla. Luutut sitten roskiin. Toki vaatii useamman kerran, mutta ei valu sitten vedet alakertaan.

Vierailija
6/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko SEKIN nyt kiellettyä?! Minun parvekkeellani ei ole koronaa

Vierailija
7/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko SEKIN nyt kiellettyä?! Minun parvekkeellani ei ole koronaa

On ollut aina kiellettyä, ei liity koronaan mitenkään. Muuta kuin näköjään niin, että loputkin aivoista sulaneet

Vierailija
8/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko on käyttää sankotolkulla vettä? Samaan tapaan kuin ei parkettilattiallekaan kaadeta vettä, niin yhtä niukalla vedellä voi pestä muutkin lattiat tai seinät tai mitä siellä parvekkeella nyt putsataankaan. Ja jos tarvitaan, niin useamman kerran käy pinnan läpi, mutta ei loiski vettä mihinkään.

Vierailija
9/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesetkö sinä lattiatkin tolkuttomia määriä vettä sinne valuttamalla? Pässi!

Vierailija
10/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap. siellä parvekkeella on lattiakaivo ja vesi menee rännejä pitkin kaivoon, niin kuin sadevedet. Ei ne vedet tule kenenkään päälle.

Tämä aika on hyvä pestä parveke ja lisätä sen käyttöä ja parantaa asumismukavuutta.

Vierailija
11/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa nyhrää minkään rätin kanssa. Kaadan sankotolkulla vettä ja pesuainetta ja puhdasta tulee!

Vierailija
12/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap. siellä parvekkeella on lattiakaivo ja vesi menee rännejä pitkin kaivoon, niin kuin sadevedet. Ei ne vedet tule kenenkään päälle.

Tämä aika on hyvä pestä parveke ja lisätä sen käyttöä ja parantaa asumismukavuutta.

Tiedätkö sinä viisastelija , että kaikilla EI ole mitään lattiakaivoja parvekkeella?!

Vierailija
13/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta huomaa, kuinka kauaksi ns. tavallisesta elämästä osa ihmisiä on ajautunut. Surullista.

Vierailija
14/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta huomaa, kuinka kauaksi ns. tavallisesta elämästä osa ihmisiä on ajautunut. Surullista.

Onko tavallista elämää saada vedet niskaan, kun vie roskia?

Vierailija
15/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kylmää vielä pestä. Ehkä vapuksi pesen.

Vierailija
16/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parveke on avoin ja yhtään ekaa kerrosta ylempänä ja metsää vieressä, sinne lentää niin paljon pskaa yhdellä syksy-kevät -akselilla, ettei sitä millään nihkeällä pyyhkäisyllä saa puhtaaksi. Tarvii vettä, harjan, pesuainetta ja kunnon hinkkaamisen sekä huuhtelun. Katsokaas kun kaikki parvekkeet eivät ole lasitettuja ja naapureiden betoniseinien välissä suojassa.

Vierailija
17/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tavallista elämää saada vedet niskaan, kun vie roskia?

Vähän nyt vaikuttaa siltä, että elämäsi koostuu näistä epäkohdista, joita näet jatkuvasti ympärilläsi. Otan osaa.

Vierailija
18/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittion hanaan letku jolla sitten suihkutan parvekkeen puhtaaksi. Näin meillä on ainakin aina tehty.

Vierailija
19/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nurkassa putki, josta sadeveden oletetaan poistuvan. Harmillisesti vesi yleensä valuu alakerran parvekkeen kulmaan.

Minä olen tukkinut yläkerran parvekkeen "vesiputken", joten todennäköisesti siellä vesi jumii rakenteisiin ja syövyttää ne.

Vierailija
20/21 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen maalaisia täällä kirjoittelee......parveke imuroidaan ja pestään lattiamopilla ja moppi roskiin sen jälkeen, voi myös pestä huonoilla pyyhkeillä. Ei parveketta saa millään vesiletkuilla suihkuttaa. Haloo....maalaiset, menkää takaisin junalla sinne mistä olette tulleetkin.