Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa

Vierailija
05.04.2020 |

Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(

Kommentit (1598)

Vierailija
1541/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin meneminen häihin. Kaikki muut on perheen kanssa tulleet tai ystävien kanssa. Yrität sopeutua joukkoon ja kiertelet eri pöytiä etsimässä tuttuja ihmisiä, joiden seurassa voisi illan viettää. Loppujen lopuksi nämä tutut katoavat pöydistä, osa kotiin ja osa muuten vaan. Onneksi jossakin vaiheessa sentään tajuat lähteä kotiin.

Vierailija
1542/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alat tapailla uutta ihmistä ja pelkäät koko ajan, että saat kuitenkin sydänsuruja ja mietit, miksi kaikki menee aina pieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bileet. Pitää olla aika tarkkaan planeetat oikeassa asennossa, että olisi oikeasti hauskaa eikä yhtään vaivaannuttavaa.

 

Vierailija
1544/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bileet. Pitää olla aika tarkkaan planeetat oikeassa asennossa, että olisi oikeasti hauskaa eikä yhtään vaivaannuttavaa.

 

Joskus joku radiotoimittaja vuosia sitten ihmetteli sitä, että discoissa/yökerhoissa ei ole kai hauskaa kun ei ole hymyileviä ihmisiä. Jäi mieleen.

 

Vierailija
1545/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut

Pienessä firmassa odotetaan, että osallistut pikkujouluihin, jotka ajatuksen tasolla vaikuttavat kivoilta.

Totuus: Joku juo itsensä liian känniin ja sitä saa vahtia. Mahdollisesti joutuu toisen työntekijän kopeloimaksi ja lopuksi sun odotetaan osoittavan kiinnostusta sua pitenpään firmassa olevaan työkaveriin ( josta et ole kiinnostunut).

 

Vierailija
1546/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokous. Kuulumiset, joista halutaan puhua, on äkkiä kerrottu. Kuulumiset, joista ei haluta puhua olisi paljon mielenkiintoisempia. Syödään ja vähän juodaan ja loppuilta on kuin katselisi maalin kuivumista.

Sitten someen miten oli kiva luokkakokous ja hauska oli nähdä. 5 v päästä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1547/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin satiaiset!

Vierailija
1548/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa! Haaveilen omakotitalosta ja pihasta pk-seudulla.. Mitä huonoja puolia?

Ihan ok. Kunhan pidät pihan siistinä, etkä tutustu naapureihin muutoin kuin hyvää päivää -tasolla.

Jos talo on melkein yhtä iso kuin tontti, asut kuin akvaariossa, kun naapureiden ikkunat ovat joka suunnasta 2 metrin päässä.

Jos tässä pienen tontin talossa on kiva terassi takapihan puolella ja istut siellä vieraiden kanssa kivasti juttelemassa, naapuri omalla terassillaan kuulee myös kuiskauksenne. Pensasaidan suomasta näkösuojasta huolimatta.

Jos on lapsia, ne häiritsevät jotakuta naapuria, vaikkei niistä lähtisi pihaustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1549/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyammeessa löhöily. Ei siellä pysty oikeasti esim. lukemaan mitään kirjaa, koska kädet ovat märät. Aika raskaaksi tulee yrittää pitää kädet kuivina pinnan yläpuolella niin että voi pidellä sitä kirjaa. Ja tylsää se on muutenkin. Hirveä vaiva laittaa ja sitten 10-15 min max jaksaa olla siellä. Hiukset on pakko pestä kuitenkin erikseen suihkussa.

Vierailija
1550/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanlife.Kauhea ajatus että pitäisi asua jossain pakettiautossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1551/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Vierailija kirjoitti:

Kylpyammeessa löhöily. Ei siellä pysty oikeasti esim. lukemaan mitään kirjaa, koska kädet ovat märät. Aika raskaaksi tulee yrittää pitää kädet kuivina pinnan yläpuolella niin että voi pidellä sitä kirjaa. Ja tylsää se on muutenkin. Hirveä vaiva laittaa ja sitten 10-15 min max jaksaa olla siellä. Hiukset on pakko pestä kuitenkin erikseen suihkussa.

Kirjastotädin huomautus: Lue kylvyssä vain ikiomaa kirjaasi.

Vierailija
1552/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot munat. Näyttää kiihottavalta mutta sattuu :(

 

Tästä kanssa käydään ikuista väittelyä. Olen normaalivarustuksella oleva mies. Vaimo on aika pienikokoinen. Joskus yhdynnässä, jos painan pohjaan saakka, näen, että hän ei pidä siitä. Otsa rypistyy ja toisinaan hän pyytää, että älä ihan niin syvälle. Eli ainakaan meidän tapauksessa hän ei haluaisi yhtään isompaa kuin mitä nyt on. 

En tajua, miten hän on onnistunut pyöräyttämään meille kaksi lasta? Synnytyksetkin meni ihan normaalin kuvion mukaan.

Onko niin, että iso ase on usein enemmänkin esteettisesti kiihottava? Mutta tositoimissa se ei tunnukaan niin hyvältä?

Pituus sattuu, ei paksuus. Pornoleffoissa näyttää että jättimeisseli porautuu alakautta siron naisen keuhkoihin asti. Emättimessä on pohja, ja sattuu jos sinne tökitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1553/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut häät, jonne olet saanut jostain syystä kutsun ja joissa paljon toisilleen tuntemattomia ihmisiä pönöttää itselleen vieraissa juhlavaatteissa ja yrittää syödä fiksusti ja tarjoilu tai koko homma ei vaan toimi. Lopussa joku tappelee tai järjestää kohtauksen, jos alkoholia on paikalla ja huonosti käyttäytyviä ihmisiä.

Lisäksi ne hirrrrveät hääleikit ja morsiamen ryöstöt. Ei kiitos oikeastaan mitkään häät, kun kohta kuitenkin erotaan.

Vierailija
1554/1598 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston vaalilupaukset.

Kokoomuksen vaalilupaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1555/1598 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomakohteeseen ihastuminen, että tännehän voisi muuttaa. Harvoin käyntikohteena se on oikea lomapaikka ja irti arjesta, mutta kun sinne muuttaa niin lumous haihtuu. Jos ei sitten ole todellinen kutsumus sinne.

Vierailija
1556/1598 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihervasemmistolaisuus.

Vierailija
1557/1598 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohvelisankaruuden aika on ohitse. Ihminen on mielikuvituksensa vanki. Hyvä herätä ja nauttia totisesti. 

Vierailija
1558/1598 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin meneminen häihin. Kaikki muut on perheen kanssa tulleet tai ystävien kanssa. Yrität sopeutua joukkoon ja kiertelet eri pöytiä etsimässä tuttuja ihmisiä, joiden seurassa voisi illan viettää. Loppujen lopuksi nämä tutut katoavat pöydistä, osa kotiin ja osa muuten vaan. Onneksi jossakin vaiheessa sentään tajuat lähteä kotiin.

Muutenkin kurjaa hankkia yksin lahja, pukeutua juhlakuntoon yksin kotona, hankkiutua yksin paikalle, kun muut saapuvat ryhmissä ja lähteä yksin kotiin, kun muut lähtevät taas ryhminä. Sitten palaudut juhlista yksin kotona etkä kommentoi niistä kenenkään kanssa mitään. 

 

Ap ei taida olla kokeillut luonnonmateriaalista tehtyjä tossuja. Omat Shepherdit ja Lahtiset eivät hiosta eivätkä narise. Jos tulee liian kuuma, se on merkki, että tossut voi ottaa pois jalasta. 

Vierailija
1559/1598 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira lemmikkinä. Stnanan raskas ja elämää rajoittava otus.

Samantien voisi sanoa kaikki lemmikit. Eläimet on ihania, mutta vaativat jatkuvaa hoitoa ja rahaa palaa jos sattuvat sairastumaan.

Varsinkin, kun sen hoito jotenkin jännästi aina siirtyy sille, jolla on välittävä luonne.

Vierailija
1560/1598 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ja kunnollinen mies = tylsä tuppisuu joka liimautuu kännykkäänsä ja syö itselleen diabeteksen.

Jännämies ei kuitenkaan kesyynny eikä siitä tule kunnollista aviomiestä, vaikka kertookin, että maailmaa on jo nähty tarpeeksi. Rakkaudestakaan ei kukaan lyö eikä juopumustila ole syy väkivaltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi