Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa
Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(
Kommentit (1555)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjäisissä myytävät itsetehdyt leivonnaiset ja muut elintarvikkeet. Koskaan ei tiedä, millaisia ovat, raakoja vai vanhoista aineksista tehtyjä. Kerran ostin verimakkaraa ja syömättä jäi, kun paistettaessa alkoi haista paskalle.
Mä leivon myyjäisiin ja teen aina samana päivänä, nousen vaikka aikaisin ja laitan tuotetiedot. Teen myös tuoreista aineista. Mutta mutta, en todellakaan osta itse noista mitään, koska en luota kenenkään tekemiin. Tosin mun leivonnaiset tuntuu menevän aina samoille. On jo käynyt niin, että yksi katsoo että aha, lissun tekemää ja pistää ne melkein kaikki, oli mitä tahansa. Mulla on tunnistettava käsiala.
Ihana aiheeseen liittymätön humble bragging. Ihan vaan leipasin Nico-Petterin myyjäisiin. Tällaista vaatimatonta vaan, mutta tuntuu kelpaavan.
Joko täällä oli kotimaisen mansikan syöminen. Se tunne, kun selvisi ulkomaisen orjatyövoiman käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Pihatyöt. Asuin lapsuuteni ja nuoren aikuisuuteni kerrostalossa. Voi sitä ilon ja onnen päivää kun muutin rivitaloon ja sain oman pikkuisen pihan! Suunnittelin tohkeissani mitä kaikkea sinne istuttaisinkaan ja mitä yrttejä ja muita hyötykasveja siellä viljelisinkään. Näin itseni lempeässä auringonpaisteessa suloiset kukalliset puutarhahanskat kädessä, työntämässä käteni mullan sekaan, olemassa yhtä luonnon kanssa...
Todellisuudessa olen asunut tässä rivarissa nyt viisi vuotta ja teen vain ja ainoastaan pakolliset pihatyöt ja nekin hampaat irvessä. Haaveilen joka kevät siitä että saisin peittää koko pihan betonilla ja pikkukivillä. Ötökkäkammoisena en pysty edes oleskelemaan pihalla, vaikka siitäkin haaveilin muuttaessa että hankinpa baden-badenin ja loikoilen siinä aurinkoa ottaen. Ja pah, joka kerta kun yritän nauttia takapihastani niin jokin pitkäjalkainen öttiäinen tulee iholle ja nautinto loppuu lyhyeen. Taisin asua liian kauan kerrostalossa.
Pienen piha-alueen voi kokonaan peittää terassilaudoituksella. Siihen saa pihatuolit ja yksittäisiä ruukkukasveja.
Vierailija kirjoitti:
Puolella kullilla nussiminen.
Lyhytmunainenkin voi laittaa vaan terskanpään, jolloin siinä on "odotettavaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinointialan työt.
Täytyy olla kyllä aika tyhmä, jos tämä vaikuttaa kivalta.
Mun mielestä kuulostaa kivalta asetella hedelmiä kivoihin asetelmiin ja ottaa kuvia 3500 e / kk, mutta olen kuullut työn ikävyyden johtuvan siitä, että yhden ihmisen odotetaan hoitavan koko markkinointiarsenaalin työt epärealistisilla aikarajoilla, joten puultahan sellainen alkaa maistua.
Lisään, että markkinointi-ihmisten oletetaan pystyvän johonkin ihmetekoihin. Kun kampanja tai yksittäinen mainos pistetään ulos, odotetaan, että asiakkaita ja rahaa alkaa yhtäkkiä tulvia ovista ja ikkunoista. Läheisin työkaverini hoitaa markkinointiamme, ja pomomme käy häneltä vähän väliä tiukkaamassa "Miksei ole tullut 100 uutta asiakasta joka päivä? Miksei me olla päästy Hesarin etusivulle?" Hänellä, kuten monilla muillakaan työpaikallamme ei ole hajuakaan siitä, kuinka ne hommat toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräaukkoon naiminen.
Ajatuksena kiihottava, mutta rasvata toisen persettä, tunkea mulkkunsa liian ahtaaseen reikään ja aktin jälkeen pestä tötterönsä päästä paskakikkareita :(
Ei oo valkoisen miehen homma se.
Tästä olen kyllä valitettavasti täysin eri mieltä. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin peppúseksi.
Ja sanoin valitettavasti siksi koska on lähes mahdottoman vaikeaa löytää siitä nauttiva nainen.
Sun kannattaa etsiä seuraa sitä rakastavista miehistä. En ymmärrä miksi sitä naista pitää ns. väärään reikään paukuttaa kun tarkoitukseen luotu löytyy ihan siitä huudeilta 🙄
Luokkakokoukset yms. vanhojen kavereiden tapaamiset.
"Muistellaan lämmöllä kaikkia yhteisiä aikoja ja kokemuksia. Ja nauretaan paljon!"
Todellisuudessa paikalla vanhat kiusaajat ja päällepäsmärit, jotka vievät kaiken huomion: yksi retostelee ylennyksillään, toinen puolisollaan, kolmas lapsillaan ja neljäs omakotitalollaan. Kauhea kilpavarustelu päällä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihatyöt. Asuin lapsuuteni ja nuoren aikuisuuteni kerrostalossa. Voi sitä ilon ja onnen päivää kun muutin rivitaloon ja sain oman pikkuisen pihan! Suunnittelin tohkeissani mitä kaikkea sinne istuttaisinkaan ja mitä yrttejä ja muita hyötykasveja siellä viljelisinkään. Näin itseni lempeässä auringonpaisteessa suloiset kukalliset puutarhahanskat kädessä, työntämässä käteni mullan sekaan, olemassa yhtä luonnon kanssa...
Todellisuudessa olen asunut tässä rivarissa nyt viisi vuotta ja teen vain ja ainoastaan pakolliset pihatyöt ja nekin hampaat irvessä. Haaveilen joka kevät siitä että saisin peittää koko pihan betonilla ja pikkukivillä. Ötökkäkammoisena en pysty edes oleskelemaan pihalla, vaikka siitäkin haaveilin muuttaessa että hankinpa baden-badenin ja loikoilen siinä aurinkoa ottaen. Ja pah, joka kerta kun yritän nauttia takapihastani niin jokin pitkäjalkainen öttiäinen tulee iholle ja nautinto loppuu lyhyeen. Taisin asua liian kauan kerrostalossa.
Pienen piha-alueen voi kokonaan peittää terassilaudoituksella. Siihen saa pihatuolit ja yksittäisiä ruukkukasveja.
Olisipa karun näköinen. Itse haluan rehevän pihan varjoisine kukkivine puineen ja valtavia värikkäitä kukkia joka puolelle. Ongelma on että ryöhön jaksan panostaa 5 h per vuosi. Eli ruohonleikkuu ja haravointi muutaman kerran.
Opiskelu. Ensin hikaroit läpi peruskoulun ja lukion. Sitten arvot mikä ala työllistäisi parhaiten ja luet opinto-oppaita. Pääset innosta pinkeänä yliopistoon, jossa "oikea" opiskelu alkaa. Huomaat opintojen sisällön olevan ihan muuta kuin sinulle uskoteltiin. Et kuitenkaan jaksa käydä stressaavaa hakurumbaa uudestaan läpi. Käyt vaihdossa ja harjoittelussa ulkomailla ja rakennat cvtä kesätöillä. Valmistut maisteriksi ja huomaat, että kukaan ei halua palkata sinua alan hommiin. Jatkat hanttihommia seuraavat x vuotta. Joidenkin vuosien jälkeen tutkintosi on vanhentunut ja ainoa keino yrittää saada järkevämpiä töitä olisi mennä taas kouluun. KTM
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu. Ensin hikaroit läpi peruskoulun ja lukion. Sitten arvot mikä ala työllistäisi parhaiten ja luet opinto-oppaita. Pääset innosta pinkeänä yliopistoon, jossa "oikea" opiskelu alkaa. Huomaat opintojen sisällön olevan ihan muuta kuin sinulle uskoteltiin. Et kuitenkaan jaksa käydä stressaavaa hakurumbaa uudestaan läpi. Käyt vaihdossa ja harjoittelussa ulkomailla ja rakennat cvtä kesätöillä. Valmistut maisteriksi ja huomaat, että kukaan ei halua palkata sinua alan hommiin. Jatkat hanttihommia seuraavat x vuotta. Joidenkin vuosien jälkeen tutkintosi on vanhentunut ja ainoa keino yrittää saada järkevämpiä töitä olisi mennä taas kouluun. KTM
Alanvaihto! Edellämainitun jälkeen päätät muutaman vuoden pätkätyöskentelyn ja väärissä työpaikoissa haahuilun jälkeen mennä opiskelemaan ihan eri alaa, jotain missä työllisyys näyttää hyvältä. Jos tällä kerta joku ammattikorkea vaikka. Enemmän käytännönläheisiä juttuja! Kuulostaa järkevältä, juu!
Selvität aikuisopintotuet, otat nykyisestä työstä opintovapaata, suunnittelet talouden ja aikataulut. Opinahjossa huomaat, ettei opiskelu ollutkaan ihan sitä, mitä opinto-oppaassa luvattiin, mutta päätät runnoa opinnot kasaan ennätysvauhdilla, että pääset työelämään kiinni.
Kun valmistut, alalla on ylitarjontaa työntekijöistä ja yrität palata vanhoihin hommiisi. Siellä olisi nyt paikkoja auki. Ohi kirivät ne, jotka eivät tuhertaneet viime 3 vuotta uuden tutkinnon kanssa, vaan ovat tehneet oman alan töitä.
Mites jos menis vielä opiskelemaan jotain, että joskus sais vakityön?
Vaahtokylvyssä makoilu ja viinilasi vieressä.
Kylvyssä tulee ensin hiki (pitää avata ikkuna) ja sitten on taas kohta kylmä ja pitää laskea sinne lisää lämmintä vettä. No siinä tapauksessa pitää laskea vanhaa pois. Plus siellä on hankala peseytyä. Ammeen täyttö kestää 30 min. On siis iso poreamme. Kylvyssä jaksaa olla 3minuuttia.
Viini on pahaa.
Uusi liikuntaharrastus
Expectations: Uusi alku, uusi elämä!
Reality: No laji kuin laji on nykyään tietty hirveää välineurheilua ja harrastajat kuin oman elämänsä olympiavoittajia. Kiinnostus niin joogaan, kiipeilyyn, japanilaiseen astanga-jalkapalloon, bonsaikiekkoon kuin suopukkihyppelyynkin kuolee heti kättelyssä.
Meikkaaminen.
Meikkivoide aina vääränväristä ja sopimatonta omalle iholle. Muuttuu päivän aikana erilaiseksi. Kiiltelee, hankautuu pois, paakkuuntuu, murenee, tiivistyy ryppyihin, tummenee...
Iho tuntuu kireältä ja kutisee, ja koko ajan on itsetietoinen olo. Pitää varoa naaman koskemista ja tarkistella itseään toistuvasti peilistä. Pitää kuljettaa korjausmeikkejä mukana...
Jos joku tuijottaa, herää epäilys onko tehnyt tajuamattaan jonkin nolon meikkimokan.
Omaan naamaan ei saa tehtyä samoja hienoja juttuja kuin meikkiopasvideoissa. Videolla näyttää helpolta, mutta kun itse yrittää, lopputulos on omituinen.
Meikinpoisto on rasittavaa.
Seksi. Odotukset ovat hellää silittelyä ja kuumilla huulilla ahnaasti nuoleva mies. Lopulta saatte yhdynnässä molemmat räjähtävän o.rkun. Todellisuus usein kuitenkin liian kuivalla suulla kovakouraisesti ja nopeasti lipova mies. Nopeasti pukille ja juuri, kun alat minuutin kohdalla vasta lämmmetä homma loppuu. "Sorry, kun tulin jo" Sitten dildotat o.rkun, kun mies nukahti tai meni pesuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot munat. Näyttää kiihottavalta mutta sattuu :(
Tästä kanssa käydään ikuista väittelyä. Olen normaalivarustuksella oleva mies. Vaimo on aika pienikokoinen. Joskus yhdynnässä, jos painan pohjaan saakka, näen, että hän ei pidä siitä. Otsa rypistyy ja toisinaan hän pyytää, että älä ihan niin syvälle. Eli ainakaan meidän tapauksessa hän ei haluaisi yhtään isompaa kuin mitä nyt on.
En tajua, miten hän on onnistunut pyöräyttämään meille kaksi lasta? Synnytyksetkin meni ihan normaalin kuvion mukaan.
Onko niin, että iso ase on usein enemmänkin esteettisesti kiihottava? Mutta tositoimissa se ei tunnukaan niin hyvältä?
Paksuus. Liian pitkä huono. Liian paksua harvemmin tullut vastaan. Onko sulla mitään käsitystä naisen anatomiasta?
Jaa, öö, mikä oli pointtisi? Minulla on sen verran käsitystä, mitä normaalilla miehellä nyt yleensä on. Nuorempana tyttöystäviä ja nykyisin kahden lapsen isä. Synnytyksessä mukana jne. En ole mieheksi kovin pitkä, mutta aika roteva. Samoin varustukseni on enemminkin muhkea kuin pitkä, varmaan aika normipituudessa mennään.
Mistäs me oikeastaan nyt puhutaan?
Pointti taitaa olla se, että naisen emätin on noin 10 cm syvä ja siellä perällä on herkkä kohdunkaula. Että kun rynkytät tyytyväisenä pohjaan saakka, niin ihan anatomisista syistä se sattuu.
Otsatukka. Näyttää muotikuvissa rennolta ja seksikkäältä. Todellisuudessa se ei todennäköisesti sovi omaan naamaan, kesäisin otsa hikoaa ja haituvat liimautuvat kiinni ihoon, talvella pitää käyttää pipoa joten se lyttääntyy väärään asentoon. Se pitäisi aina muovailla pesun jälkeen oikeaan kuosiin, jotta se ei sojota pystyssä tai tule pyörteitä. Se kasvaa niin nopeasti että tulee koko ajan silmille, joten kampaamolla juokseminen tulee kalliiksi. Jos päätät lyhentää sitä itse, leikkaat helposti liikaa ja lopputulos on, että näytät latvialaiselta mieheltä.
Lisäksi kotiruokaa saa kotonakin, sitä en kyllä mene ravintolaan syömään.