Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN KESTÄ enää tätä lihavana oloa!!

Vierailija
05.04.2020 |

Olen laihduttaja ja saanut painoni putoamaan jo 6 kiloa, mutta kun pudotettavaa on yhä 15 kiloa jäljellä! En kestä katsoa itseäni peilistä kun hävettää niin paljon tuo viime vuosien yli 20 kilon painonnousu! Minua nolottaa liikaa kun miehenikin on minua kevyempi ja kun seksiä harrastetaan niin vatsamakkarani vaan hölskyvät. Mikään vaate ei istu hyvin, naama on turvonnut ja hävettää niin paljon.

Miten te muut lihavat olette pärjänneet tällaisten tuntemusten kanssa? Laihdutan niin hyvin kuin pystyn, mutta kun 15 kiloa ei katoa yhdessä yössä.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teette että se laihdutus onnistuu? Itsellä se ei onnistu, ainoa mitä lähtee on viimeisetkin hiukset päästä :(

Sulla voi olla hormonit jotenkin sekaisin esim. kilpirauhanen tai ehkä insuliiniresistenssi tai munasarjoissa häikkää. Jos et halua tutkituttaa kaikkea niin kokeilepa pätkäpaastoa, kaikki laihtuu kun sopivat konstit otetaan käyttöön. Olen hämmästellyt vaikealaatuisemman koronataudin sairastaneita jotka on kuukaudessa laihtuneet 9,5 kiloa. Se on valtava pudotus.

Vierailija
22/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 6 kg ole yhtään mitään.

ei toisen puolesta voi sanoa mikä on ja mikä ei , kun jokainen tuntee oman kehonsa omalla tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu niin yritä siirtää ajatuksesi siihen mikä on tilanteesi pitkällä aikatähtäimellä. Älä käy joka päivä puntarilla ja peilaile kriittisesti itseäsi, vaan keskity syömään terveellisesti ja liikkumaan. Ajattele että uuden elämäntavan ansiosta olet toivottavasti loppuelämäsi normaalipainoinen, joten puolisen vuotta on todella lyhyt aika siitä. Aika menee yllättävän nopeasti, älä hoppuile liikaa.

Vierailija
24/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten herkkuhimojen kanssa? Miten selviytyä niistä :(

itse vuosia asian kanssa KAMPPAILLEENA, totean itselleni että ei ilmeisesti mitenkään.

Et vain ole ymmärtänyt, miten makeanhimosta pääsee eroon.

Vierailija
25/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni herkkuhimot vähenee, kun 1) pakolla rajaan herkut vain viikonloppuun ja saan syödä tietyn määrän 2) teen maukasta, runsasravinteista ruokaa, jonka syömisestä tulen onnelliseksi.

Vierailija
26/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut 20 kiloa putoamaan vuodessa, mutta vielä on toiset 20 kiloa jäljellä. Alkuperäinen paino 110 kg, tavoite 70 kg.

Vierailija
27/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nimenomaan makea on ongelma, kannattaa kokeilla syödä kromia ravintolisänä. Se saattaa tehota just sulle. :)

Vierailija
28/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposia.

Vierailija
29/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni herkkuhimot vähenee, kun 1) pakolla rajaan herkut vain viikonloppuun ja saan syödä tietyn määrän 2) teen maukasta, runsasravinteista ruokaa, jonka syömisestä tulen onnelliseksi.

Ei ne herkkuhimot häviä sillä, että pakolla yrittää olla niitä syömättä. Makeanhimo lähtee muuttamalla ruuan sisältöä.

Vierailija
30/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, älä luovuta! Itse olen nyt vuoden aikana pudottanut 14 kiloa. Vielä ainakin se 6 kiloa tavoitteeseen. Hitaasti on lähtenyt, mutta olenkin opetellut hyviä elämäntapoja kantapään kautta. Mua motivoi vaikeina hetkinä kuvat. Olin itsestäni kuvia alusvaatteissa edestä ja takaa kun aloitin projektin. Päätin ottaa muutoskuvat kerran kuukaudessa. Sieltä se muutos alkoi hiljalleen näkyä, kun peilistä se on paljon vaikeampi nähdä. Nyt voi oikeasti verrata tyytyväisenä lähtötilanteen kuvia nykyhetkeen, kun selkämakkarat on sulaneet ja reidet kaventuneet.

Vierailija
31/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Oot tehnyt jo ison työn, sä kyllä pystyt siihen :) Itsellä on kamalaa kitkuttamista tän viimesen kuuden kilon kanssa, pudotettu on jo 67kg :P

Vierailija
32/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeannälkään voi auttaa kromi. Sitä ei kannata syödä liikaa mutta tuskin saa liikaa jos ottaa yhden tbl päivässä.

Ostin hiljattain apteekista ja aika pian loppui makeannälkä.

Kun lisää vielä liikuntaa, niin eiköhän tässä juhannuksena ala olla 10kg kevyempi. Ehkä jopa enemmänkin.

Vierailija
33/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nimenomaan makea on ongelma, kannattaa kokeilla syödä kromia ravintolisänä. Se saattaa tehota just sulle. :)

Ei se kromikaan mitään auta, jos ei muuta ravinnon sisältöä.

Vierailija
34/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse vuosia asian kanssa KAMPPAILLEENA, totean itselleni että ei ilmeisesti mitenkään.

Olisi kauhean kiva kun kaikki tajuaisi että ihmisten kehot on erilaisia ja niissä olemisen kokemukset on vastaavasti erilaisia. Vaikka olisit kuinka ylpeä siitä että itse onnistuit selättämään makeanhimon, niin sen verran voisi löytyä ajattelukykyä ja peruskunnioitusta toisia kohtaan, että et sen johdosta rupea katsomaan toisia alaspäin. Ihan yksinkertaisesti et tiedä, olisitko kenenkään toisen kehossa pystynyt samaan samat asiat tekemällä, tai ollenkaan.

Vierailija
35/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pudotin painoa 15 kg kuudessa kuukaudessa. Jos sinulla putoaa samaan tahtiin, niin lokakuussa olet jo normaalipainoinen.

Tuon määrän saa lähtemään jo kolmessa kuukaudessa jos kovasti yrittää. Kuukaudessa 5 kg:n laihdutus.

Tsemppiä ap!

Miten? :o

Vierailija
36/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta laihdutus. Muuta elintapojasi pysyvästi. Alku hankalaa mutta aika nopeasti elimistö tottuu uuteen. Suosittelen.

Vierailija
37/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kauhean kiva kun kaikki tajuaisi että ihmisten kehot on erilaisia ja niissä olemisen kokemukset on vastaavasti erilaisia. Vaikka olisit kuinka ylpeä siitä että itse onnistuit selättämään makeanhimon, niin sen verran voisi löytyä ajattelukykyä ja peruskunnioitusta toisia kohtaan, että et sen johdosta rupea katsomaan toisia alaspäin. Ihan yksinkertaisesti et tiedä, olisitko kenenkään toisen kehossa pystynyt samaan samat asiat tekemällä, tai ollenkaan.

Menikö noin tunteisiin?

Vierailija
38/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut 20 kiloa putoamaan vuodessa, mutta vielä on toiset 20 kiloa jäljellä. Alkuperäinen paino 110 kg, tavoite 70 kg.

Itsellä olisi samanverran pudotettavaa, kuinka olet onnistunut?

En halua mitään ihmedieettejä kun 2 lastakin perheessä joille teen ruuat.

Vierailija
39/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on tällä hetkellä hurjat 120kg. En kestäkään tätä, en kestänyt silloinkaan kun painoin paljon vähemmän. Minulla on masennusta, ja traumatausta, johon liittyy olennaisesti ruoan kanssa sekoilu (vanhempani pitivät minua nälässä, myöhemmin opin syömään tunteisiini ym.). Jos olisi ratkaisu joka toimii, olisin löytänyt sen jo. Terapiastakaan ei ollut apua, koska olin lukenut aiheesta enemmän kuin terapeuttini. 

Juuri nyt pakkolaihdutan polttamalla tupakkaa. Näyttää olevan ainoa asia, joka hillitsee loputonta ruokahalua ja herkkuhimoa edes jotenkin. Aina kun tekee mieli herkutella, poltankin tupakan. Toistaiseksi on toiminut yllättävän hyvin. Ei ole kiva polttaa lasten nähden tai haista, mutta ajatus kuolemisesta nelikymppisenä läskipallona ei sekään mieltä ylennä.

Vierailija
40/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä tsemppausketju teille laihduttaville: https://www.vauva.fi/keskustelu/3646855/vaivat-jotka-havisivat-laihdutt…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi