Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN KESTÄ enää tätä lihavana oloa!!

Vierailija
05.04.2020 |

Olen laihduttaja ja saanut painoni putoamaan jo 6 kiloa, mutta kun pudotettavaa on yhä 15 kiloa jäljellä! En kestä katsoa itseäni peilistä kun hävettää niin paljon tuo viime vuosien yli 20 kilon painonnousu! Minua nolottaa liikaa kun miehenikin on minua kevyempi ja kun seksiä harrastetaan niin vatsamakkarani vaan hölskyvät. Mikään vaate ei istu hyvin, naama on turvonnut ja hävettää niin paljon.

Miten te muut lihavat olette pärjänneet tällaisten tuntemusten kanssa? Laihdutan niin hyvin kuin pystyn, mutta kun 15 kiloa ei katoa yhdessä yössä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tuntemukset mutta ylipainoa 30 kiloa. 15 kiloa olen saanut pudotettua.

Neuvoja ei ole, tsemppiä toivotan.

Vierailija
2/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti positiivisesti, syksyllä voit olla jo ihannepainossasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö huomannut painonnousua vai miten tuohon tilaan päätyminen on edes mahdollista?

Vierailija
4/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö huomannut painonnousua vai miten tuohon tilaan päätyminen on edes mahdollista?

Paino nousi pikkuhiljaa. Kaikki alkoi siitä, kun ystäväpiirini laajeni ja aloin käymään enemmän kahviloissa ja syömässä roskaruokaa. Jossain vaiheessa tulin raskaaksi ja painonnousua tuli kun oli nälkä koko ajan, mutta sekin päättyi myöhäiseen keskenmenoon. Sitä seurannut masennus ja lohturuoan syöminen yhdistettynä opiskelemisesta johtuvaan stressiin sai painon nousemaan entisestään. Ja nyt ollaan tässä.

ap

Vierailija
5/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pudotin painoa 15 kg kuudessa kuukaudessa. Jos sinulla putoaa samaan tahtiin, niin lokakuussa olet jo normaalipainoinen.

Vierailija
6/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pudotin painoa 15 kg kuudessa kuukaudessa. Jos sinulla putoaa samaan tahtiin, niin lokakuussa olet jo normaalipainoinen.

Tuon määrän saa lähtemään jo kolmessa kuukaudessa jos kovasti yrittää. Kuukaudessa 5 kg:n laihdutus.

Tsemppiä ap!

Vierailija
7/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuijottele niitä peilejä. 

Vierailija
8/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon määrän saa lähtemään jo kolmessa kuukaudessa jos kovasti yrittää. Kuukaudessa 5 kg:n laihdutus.

Tsemppiä ap!

Edellinen korjaa vielä, että 5 kg:n laihdutus kuukaudessa on mahdollista, jos sitä ylipainoa oikeasti on (kuten ap:lla ilmeisesti onkin).

Vierailija
9/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP että yrität edes tehdä asialle jotain etkä vain valita!

Vierailija
10/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette että se laihdutus onnistuu? Itsellä se ei onnistu, ainoa mitä lähtee on viimeisetkin hiukset päästä :(

Vierailija
11/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten herkkuhimojen kanssa? Miten selviytyä niistä :(

Vierailija
12/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teette että se laihdutus onnistuu? Itsellä se ei onnistu, ainoa mitä lähtee on viimeisetkin hiukset päästä :(

Itse olen nyt saanut pois nuo 6 kiloa elämäntaparemontilla. Valmistan ruoan itse ja syön pienempiä määriä kuin aiemmin. En syö karkkia/sipsejä tai juo limsaa ja olen vähentänyt hiilareiden syöntiä. Jumppaan jokin verran kotona. Korona on varmaan omalta osaltaan auttanut minua laihdutuksessa, kun kahvilat jne. ovat kiinni.

ap

Vierailija
13/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon enemmän painat kuin miehesi?

Vierailija
14/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä ravinteikasta ruokaa, pysyy hiuksetkin päässä. Keinoruoka kevyt-juttuineen tuhoaa vain elimistön.

Vierailija
15/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se kivalta tunnu se ylimääräinen itsellä. pelkää että luovuttaa ja vaan paisuu entisestään. painoa voi olla tosi vaikea tiputtaa, kun tekee mieli syödäkkin :c

Vierailija
16/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 6 kg ole yhtään mitään.

Vierailija
17/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon enemmän painat kuin miehesi?

Mieheni on minua 7 kg kevyempi, joka on oikeasti todella paljon kun itse olen lyhyt naisihminen.

ap

Vierailija
18/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tunteet kuuluu laihduttamiseen. Laihduttaminen tekee pahan olon fysiologisista syistä koska aiheuttaa vahinkoa kehossa, mutta myös psykologisista syistä. Jos alat rangaista itseäsi jostain täysin yhdentekevästä, ajan mittaan opit vihaamaan itseäsi ja sitä yhdentekevää asiaa itsessäsi. Tästä hyvä esimerkki on sairas suhde omaan seksuaalisuuteen, josta uskonnolliset ihmiset etenkin ennen kärsivät.

Voit joko siirtyä "antilaihduttamiseen" eli terveyteen keskittyviin painonhallintakeinoihin, joissa ei pyritä pakottamaan kalorivajetta, tai luottaa että aikanaan onnistut laihtumaan tarpeeksi ja itseinhon tunteet eivät jää sinulle pysyviksi itsessään tai loppuiän jatkuvan ylläpito- tai jojolaihdutuksen kylkiäisenä.

Vierailija
19/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse vuosia asian kanssa KAMPPAILLEENA, totean itselleni että ei ilmeisesti mitenkään.

Vierailija
20/75 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkuhimot lähtee muuttamalla ruuan sisältöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä