Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkimaailmaan uskominen ja korona

Vierailija
05.04.2020 |

Te jotka uskotte henkimaailmaan ( muilta ei kysytä),
Ajatteletteko että tässä on jotain meneillään? Kuka sairastuu vakavasti, kenet lopulta otetaan maalliselta vaellukselta..

En ymmärrä valitusta kun ei saa mennä ja tehdä, ei tulisi mieleenkään valittaa. Saati jatkuva vinkuminen taloudesta ja rahasta. Sen verran nöyryyttä löytyy näiden asioiden edessä. Täällä jokainen taistelee hengestään nyt.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan pelota jos kuolen. Saan nähdä kaikki rakkaani ja jo pois menneet.

Vierailija
2/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että nyt ihmiset kärsivät vääristä teoistaan. Osa joilla huonoa karmaa sairastuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä tällainen aivopesu meneillään, hysterian luominen, ja se on ap:henkin näköjään uponnut. Taidat olla kristitty?

Vierailija
4/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että nyt ihmiset kärsivät vääristä teoistaan. Osa joilla huonoa karmaa sairastuu..

Karma ei toimi noin.

Vierailija
5/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että "pahatko" otetaan pois

Vierailija
6/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan että uskovien ei tarvitse pelätä kulkutauteja.

Vierailija
7/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä tällainen aivopesu meneillään, hysterian luominen, ja se on ap:henkin näköjään uponnut. Taidat olla kristitty?

Mielestäni kukaan ei ole luonut hysteriaa, ainakaan valtiovalta. Kansalaiset suhtautuvat liiankin löysästi tilanteeseen nähden.

Minua ei pelota kuolema, tiedän että oikeus tapahtuu ja se mikä on tarkoitettu.

Mulla olisi kuitenkin tehtävää vielä täällä, pienistä ihmisistä huolehtiminen.

Luonto karsii nyt kovalla kädellä ja tämä tulee jatkumaan vielä kauan.

Vierailija
8/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa on kuollut tosi paljon pappeja

Vierailija
9/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten karma toimii? Minulta on 2 kk aikana mennyt kaikki: parisuhde, perhe, koti, pian työpaikka ja elanto. Olen miettinyt, että mulla on varmaan karmallista velkaa. Eräs selvännäkijä sanoi, että varmaan näin onkin, että olen tehnyt pahoja asioita edellisessä elämässä kun nyt nämä kaikki tapahtuneet tavallaan ilman omaa syytäni.

Sairastunut en vielä ole, mutta tavallaan voisi olla hyvä kuolla koronaan, kun elämässä ei ole enää mitään.

Vierailija
10/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papithan luonnollisesti ovat ihmisten kanssa paljon tekemisissä, ja luottavat korkeampiin voimiin. Joten en ihmettele tätä.

Nyt kuitenkin, usko ei suojaa ketään, antaa ehkä henkistä voimaa muttei fyysistä.

Nöyryys ja se, että on valmis tekemään kaikkensa henkensä eteen. Kenenkään ei pidä ajatella "tulee jos tulee, sille ei sitten voi mitään". Tuo koituu monen kohtaloksi, ja sairaalasängyssä on myöhäistä katua.

Nyt on taisteltava. Elettävä niin että tietää yrittäneensä, ettei tarvitse kuolinvuoteella katua.

Espanjantaudin aikana eräästä lappalaisesta kylästä selvisi hengissä vain yksi perhe. Se, jonka isä oli viisas, ja lukitsi ovensa ja piti perheensä piilossa.

Vierailija
11/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten karma toimii? Minulta on 2 kk aikana mennyt kaikki: parisuhde, perhe, koti, pian työpaikka ja elanto. Olen miettinyt, että mulla on varmaan karmallista velkaa. Eräs selvännäkijä sanoi, että varmaan näin onkin, että olen tehnyt pahoja asioita edellisessä elämässä kun nyt nämä kaikki tapahtuneet tavallaan ilman omaa syytäni.

Sairastunut en vielä ole, mutta tavallaan voisi olla hyvä kuolla koronaan, kun elämässä ei ole enää mitään.

Miksi menetit perheesi? Kuolivatko he? Jos sinulla on lapsia, he ovat sinun perheesi, aina.

Kodin voi rakentaa aina uuden, lakkaa vaatimasta mahdollisimman hienoa. Opi olemaan iloinen pienestä, vaatimattomastakin.

Rahalla ei lopulta ole merkitystä tällä matkalla. Kukaan ei saa sitä hautaan mukaansa.

Sait ehkä opetuksen olematta kiintymättä aineelliseen, ja olemaan pitämättä mitään elämässä itsestäänselvyytenä. Minulle on käynyt sama kuin sinulle, ja usko pois, sain tilalle luonteenlujuutta ja onnellisuuden.

Vierailija
12/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokainen paha teko tulee tekijän maksettavaksi, ei kukaan ihminen niistä selviä vaan lopputulos on helvetti. Onneksi Jeesus kuitenkin lunasti meidät syntiemme alta omalla verellään jotta meillä kuitenkin olisi elämä helvetin sijaan.

Vierailija
13/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset tekevät "pahoja" tekoja, suurin osa selvänäkijöistä on puoskareita, karmavelkaa voi toki olla, mutta niin on melkein kaikilla muillakin. Kaikilla on elämässä vastoinkäymisiä, eikä niitä voi kokonaan välttää. Ja olet vielä hengissä, joten ei sinulta kaikkea ole viety. Tulevaisuuteen voit kyllä vaikuttaa.

Vierailija
14/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kukaan ei ole luonut hysteriaa, ainakaan valtiovalta. Kansalaiset suhtautuvat liiankin löysästi tilanteeseen nähden.

Media luo koko ajan hysteriaa, ja ihmiset, jotka uskovat kaiken, mitä klikkihuoraavat toimittajat julkaisevat, levittävät hysteriaa eteenpäin.

Sinä olet osa sitä porukkaa.

Ja miten niin "oikeus" tapahtuu? Ei tämä maailma toimi niin, että oikeus toimisi ja elämä olisi reilua. Eikä ole myöskään mitään kiveen hakattua kohtaloa, joka olisi tarkoitettu. Sinun kuvitelmissasi oikeus on ilmeisesti se, että "syntiset" sairastuvat tai jotain muuta kristinuskoon liittyvää tuubaa.

Koronasta eloonjäämisprosentti on yli 98,5. Mieti sitä ennen kuin alat kaivaa itsellesi hautaa. Toki se, että stressaat koko ajan, heikentää mahdollisuuksiasi.

Vierailija
15/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "jotain meneillään"- kommentillasi? Kaikkihan nyt näkee että on "jotain meneillään", (mm. yksi korona), mutta en voi vastata ellet avaa, mitä tarkalleen ottaen tarkoitit.

Vierailija
16/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Papithan luonnollisesti ovat ihmisten kanssa paljon tekemisissä, ja luottavat korkeampiin voimiin. Joten en ihmettele tätä.

Nyt kuitenkin, usko ei suojaa ketään, antaa ehkä henkistä voimaa muttei fyysistä.

Nöyryys ja se, että on valmis tekemään kaikkensa henkensä eteen. Kenenkään ei pidä ajatella "tulee jos tulee, sille ei sitten voi mitään". Tuo koituu monen kohtaloksi, ja sairaalasängyssä on myöhäistä katua.

Nyt on taisteltava. Elettävä niin että tietää yrittäneensä, ettei tarvitse kuolinvuoteella katua.

Espanjantaudin aikana eräästä lappalaisesta kylästä selvisi hengissä vain yksi perhe. Se, jonka isä oli viisas, ja lukitsi ovensa ja piti perheensä piilossa.

Tuo "tulee jos on tullakseen"- ajatus ei mitenkään ole ristiriidassa sen kanssa, että tekee kaikkensa ettei virusta saa.

Voi totella kiltisti kaikkia sääntöjä tarkalleen, ja SILTI ajatella että tulee jos on tullakseen. Koska niinhän se on: vaikka teet mitä, täysin et voi estää virusta tulemasta, jos on tullakseen.

Vierailija
17/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Media luo koko ajan hysteriaa, ja ihmiset, jotka uskovat kaiken, mitä klikkihuoraavat toimittajat julkaisevat, levittävät hysteriaa eteenpäin.

Ja miten niin "oikeus" tapahtuu? Ei tämä maailma toimi niin, että oikeus toimisi ja elämä olisi reilua. Eikä ole myöskään mitään kiveen hakattua kohtaloa, joka olisi tarkoitettu. Sinun kuvitelmissasi oikeus on ilmeisesti se, että "syntiset" sairastuvat tai jotain muuta kristinuskoon liittyvää tuubaa.

Koronasta eloonjäämisprosentti on yli 98,5. Mieti sitä ennen kuin alat kaivaa itsellesi hautaa. Toki se, että stressaat koko ajan, heikentää mahdollisuuksiasi.

Tuo on jotain ihan muuta kuin kristinuskon tuubaa. Kristinuskon mukaan KAIKKI ollaan syntisiä. Nyt sekoitat johonkin hinudlaisuuteen tai buddhalaisuuteen, jossa teoilla on seuraukset ym.

Vierailija
18/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin ettei henkimaailmaan uskomattomat puutu tähän.

Oikeastaan vaan ne, joille on tapahtunut yliluonnollisia asioita, voivat kommentoida.

Sulla ei ole selvästikään kokemusta.

Joka viides oireellisesti sairastuvista joutuu sairaalahoitoon.

5% kuolee. En silti stressaa ollenkaan, olen turvassa kotona. Muista että korkea verenpaine on riskitekijä😉

Vierailija
19/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "tulee jos on tullakseen"- ajatus ei mitenkään ole ristiriidassa sen kanssa, että tekee kaikkensa ettei virusta saa.

Voi totella kiltisti kaikkia sääntöjä tarkalleen, ja SILTI ajatella että tulee jos on tullakseen. Koska niinhän se on: vaikka teet mitä, täysin et voi estää virusta tulemasta, jos on tullakseen.

No tässä yhteydessä tarkoitin niitä, jotka jatkavat elämäänsä aivan kuin ennenkin, niin kuin koko virusta ei olisikaan. Aina voi ymmärtää väärin kun oikein kovasti yrittää...

Vierailija
20/125 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä yhteydessä tarkoitin niitä, jotka jatkavat elämäänsä aivan kuin ennenkin, niin kuin koko virusta ei olisikaan. Aina voi ymmärtää väärin kun oikein kovasti yrittää...

Luulitko että tahallani halusin ymmärtää väärin? Ei, en todellakaan. Nämä asiat menee helposti sekaisin, ja minusta on tärkeää että koitetaan selittää mahdollisimman hyvin, mitä itse kukin tarkoittaa. Silloin tulee vähemmän väärinymmärrystä =)