Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAKEKAA POSTIPAKETTINNE HETI, JOTTA RUUHKA SAADAAN PURETTUA!

Vierailija
05.04.2020 |

Posti hidastelee kun ihmiset hautovat pakettejaan eivätkä hae niitä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/66855c40-5b96-4a3b-a2cd-6ccd64db6c55

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva kun noutoautomaatti on rikki. Ilmeisesti niin tukossa että menee sekaisin paketeista. Muutamaan eri otteeseen käyty yrittämässä, mut ei onnistunut. Uus yritys alkuviikosta, toivottavasti sit toimii.

Perhesopua helpottamaan hankittiin tabletti pikkuiselle, olis kiva et seuraavalla yrittämällä saatais se kotiin ja käyttöön

Vauvalle tabletti kouraan, että äityli saa maata palstalla. Nykyvanhemmuutta. 

Niin, ennen vanhaan ei ikinä ole vauvalle annettu vaikka lelua, kirjaa tai värityskirjaa, jotta vauva olisi hetken hiljaa? 🙈

(ei sillä että sillä mitä tämä 1. kommentoija on mieltä, hän hyppää vaan nopeasti päätelmien joissa ne muut ovat tyhmiä ja laiskoja toisin kuin hän itse joka tekee kaiken oikein)

Tämä tabletin käyttöönsä saava meidän kuopus eli pikkuinen on kohta 5v. ja isoveljeänsä matkien tahtoo "etäopiskella". Opiskelee aakkosia ja matematiikan alkeita ja muuta sellaista mitä itsekin aikanaan esikoulussa opin. Perheen muut koneet ovat isompien työ- ja koulukäytössä, joten päädyttiin tällaiseen ratkaisuun.

Voi kun huomenna saataisiin jo paketti sieltä automaatista...

Vierailija
62/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin heti kun ilmoitus tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAIN TÄNÄÄN.

VOITTE TILATA LISÄÄ MUOVIKRÄSÄÄ KIINASTA.

Vierailija
64/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis minulla ei ole autoa ja posti on about 10 kilometrin päässä. Olen tilannut muutaman paketin, m.m. apteekkitavaraa, jotta ei tarvitse lähteä apteekista hakemaan.

Yksi kuudesta paketista saapui tällä viikolla. Kumpi minun tapauksessani kannattaa:

1. Haen paketit yksi kerrallaan sitä mukaa kun saapuvat, joka kerta altistaen itseni ja muita (mikäli olen tietämättäni viruksen kantaja) linja-autossa ja postissa/marketissa mahdolliselle tartunnalle;

2. Odotan muutaman päivän, kun kaikki paketit ovat ehtineet saapua, ja haen ne kerralla?

Vierailija
65/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAIN TÄNÄÄN.

VOITTE TILATA LISÄÄ MUOVIKRÄSÄÄ KIINASTA.

Zalandolla ei taideta myydä muovikrääsää.

Vierailija
66/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis minulla ei ole autoa ja posti on about 10 kilometrin päässä. Olen tilannut muutaman paketin, m.m. apteekkitavaraa, jotta ei tarvitse lähteä apteekista hakemaan.

Yksi kuudesta paketista saapui tällä viikolla. Kumpi minun tapauksessani kannattaa:

1. Haen paketit yksi kerrallaan sitä mukaa kun saapuvat, joka kerta altistaen itseni ja muita (mikäli olen tietämättäni viruksen kantaja) linja-autossa ja postissa/marketissa mahdolliselle tartunnalle;

2. Odotan muutaman päivän, kun kaikki paketit ovat ehtineet saapua, ja haen ne kerralla?

2. vaihtoehto hidastaa postinkulkua.

Vierailija
67/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando tilaajien kiusaksi haen aina vikana päivän kun voi :)

Vierailija
68/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando tilaajien kiusaksi haen aina vikana päivän kun voi :)

Ihmiset eivät saa lääkkeitään postista sinun vuoksi. Olet pahempi kuin nuo baarissa ramppaajat koronan kannalta.

Vierailija
69/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytysaikaa pitäisi väliaikaiseti lyhentää. 5pv ja sitten paketti palautuu lähettäjälle.

Vierailija
70/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun innoittamana tilasin 2 rasiaa karkkia Verkkokaupasta.

Miksen minäkin, kun kerran av-mammoillekin on niin tärkeää tilata rättejä Zalandolta. 

Onneksi tulee tuohon ruokakauppaan pakettiautomaattiin, johon on matkaa 150 metriä. 

Vierailija
71/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki sankoin joukoin hakemaan pakettejaan! Saadaan sitten taas lukea viestejä, joissa valitellaan, miten itsekkäitä ja välinpitämättömiä ihmiset ovat, kun eivät noudata ohjeistuksia ja pysy kotona!!!

Vierailija
72/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki sankoin joukoin hakemaan pakettejaan! Saadaan sitten taas lukea viestejä, joissa valitellaan, miten itsekkäitä ja välinpitämättömiä ihmiset ovat, kun eivät noudata ohjeistuksia ja pysy kotona!!!

Tärkeintä on, että saadaan valittaa!

Vierailija
73/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin koronan Kiinasta, mikä on toimitusaika?

Vierailija
74/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti yrittänyt viikon aikana, mutta ärrä jostain syystä aina kiinni. Tilasin 24h s-markettiin mutta käänsivät jollekin konkka-ärrälle paketin. No aikaa on 15. Pv asti... Haen alkuviikosta.

Vierailija
75/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikää ihme että homma tökkii kun palstamammat tilaa kuivahiivojaan ja dödöjään nettikaupoista.

Äly taas oikein paistaa naisista 

Tilaan kaikkea kuten aina ennenkin. Mitäs tarpeellista sinä tilaat? Loistaa oikein tyhmyys kyllä ilmeisesti palstamiehistä.

Vierailija
76/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ensin saisi sen noutoilmoituksen. 

Vierailija
77/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ensin saisi sen noutoilmoituksen. 

Saat sen sitten kun ruuhkaa on purettu.

Vierailija
78/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno sää. Pihalle siitä!

Vierailija
79/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi postia, jos vaikka kuljettaisitte ne kirjeen kokoiset paketit postilaatikkoihin asti, ettekä väkisin veisi niitä vastaanottopisteisiin niin helpottaisi tuokin ruuhka

Eipä sitä viedä jos lähettäjä on maksanut siitä että se noudetaan henkkareilla (= seurantatunnuksella lähetetyt)

Vierailija
80/88 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jaettiin pitkästä aikaa postia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi