Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAKEKAA POSTIPAKETTINNE HETI, JOTTA RUUHKA SAADAAN PURETTUA!

Vierailija
05.04.2020 |

Posti hidastelee kun ihmiset hautovat pakettejaan eivätkä hae niitä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/66855c40-5b96-4a3b-a2cd-6ccd64db6c55

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi postia, jos vaikka kuljettaisitte ne kirjeen kokoiset paketit postilaatikkoihin asti, ettekä väkisin veisi niitä vastaanottopisteisiin niin helpottaisi tuokin ruuhka

Vierailija
2/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitää huomenna hakee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen ku kerkiän

Vierailija
4/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jättijelly on jäänyt jumiin lajittelukeskukseen :( voimia!

Vierailija
5/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna haen. Kotiinkuljetuksella kyllä tilasin, mutta eihän kusti osaa tuoda paketteja ovelle. Nyt aspa vastaa et tilaa uudelleen kuljetus. No miten kun ei saa tilattua enää koronan aikana nettisivujen mukaan? Oon kylläkin kipeä (ihan vaan joku nuha), mut voi voi sitten. Julkisilla myös mentävä. Ottaa päähän.

Vierailija
6/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tossut jalkaan ja kipasette Ärrälle hakemaan ne paketit ettei tarvitse vessoissa niitä säilyttää!

Vierailija
7/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te niitä tilauksianne oikeasti tarvitse jos teillä on aikaa jättää ne posteihin lojumaan.

Vierailija
8/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vain todistaa, että ihmiset tilaavat turhaa tavaraa tylsyyteen. Eivät edes hae niitä Postista.

Vierailija
9/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae, koska toimittivat sen tonne lähikaupan lokeroon myöhään perjantai-iltana ja tiedän että siellä on aivan liikaa sutinaa joko hemmetin viikonlopun. (Ne lokerot on keskellä kauppaa.) Yhden paketi nimittäin erehdyin joku aika sitten hakemaan sieltä tiskiltä. Ei koronaväleistä tietoakaan. Joo. Ootan ens viikolle johonkin aamuun. Huomenna en voi, koska on pakollinen, virallinen meno.

Vierailija
10/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut pakettiautomaatteihin tavaraa, mutta ne ovat olleet niin täynnä, että minut on pakotettu hakemaan paketti tiskiltä. :( Loppuu nyt netistäkin tilaaminen, kun täytyy silti olla ihmiskontaktissa!

Vierailija
11/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae, koska toimittivat sen tonne lähikaupan lokeroon myöhään perjantai-iltana ja tiedän että siellä on aivan liikaa sutinaa joko hemmetin viikonlopun. (Ne lokerot on keskellä kauppaa.) Yhden paketi nimittäin erehdyin joku aika sitten hakemaan sieltä tiskiltä. Ei koronaväleistä tietoakaan. Joo. Ootan ens viikolle johonkin aamuun. Huomenna en voi, koska on pakollinen, virallinen meno.

Lopeta tilaaminen jos et jaksa hakea niitä. Me muut kärsitään sun laiskuudestasi. Tämmöisinä aikoina olisi hyvä ottaa muutkin huomioon.

Vierailija
12/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa postiin viemään pakettia ensiviikolla, heti kun sen voi lähettää. Haen samalla tällä viikolla saapuneen paketin. Kuulun riskiryhmään, enkä aio ravata postissa joka viikko vain siksi, että muiden paketit tulisivat nopeasti perille. En omaa terveyttäni uhraa. Tuo on ainoa paketti mikä minulla postiin tuli, koska tilasin sen ennen koronaa. Myöhemmin tilatut paketit olen tilannut kotiinkuljetuksena.

Vierailija
13/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että mahdolliset virukset kuolee paketeista ja noudan vasta sitten.

Vierailija
14/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tavaraa jengillä on tarve ostaa? Poikkeustila on kestänyt pari viikkoa, mutta avmammojen on pakko tilata uusia kevätverhoja? 

Vierailija
15/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka tilaa viimeisillä rahoillaan zalandosta paskaa. Kohta itkettää kun ruoan hinta nousee eikä ole varaa syödä. suomalaiset on maailman tyhmintä ja kylmintä kasaa.

Vierailija
16/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan viikon ja haen sitten

Vierailija
17/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ei voi nyt kulkea kun ei paketit mahdu minnekään. Hakekaa nyt hemmetti ne pakettinne, että saadaan tämä toimimaan taas!

Vierailija
18/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti miten itsekkäitä ihmiset ovat. Luulisi, että näin koronan aikaan olisi selkärankaa, mutta sama minä minä minä -asenne jatkuu.

Ymmärtäkää ettei muut saa paketteja, jos te ette tee tilaa niille.

Vierailija
19/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae, koska minulla on oikeus pitää pakettia siellä viimeiseen hakupäivään asti, niih! Olen siitä säilytyksestä maksanut ja haen paketin vasta 22.4. hajotkaa siihen!

T. yksityiskopterilla paluulennon saanut lomailija, joka kyllä shoppailee kotimaassa edelleen <3

Heti kun posti ilmoitti säilytysajan pidennyksestä oli varsin selvää että jokainen kushpää jättää paketit lojumaan maksimiajaksi. Koska mä voin! Käsittämätöntä miten kushipäistä porukkaa tässä maassa asuu.

Vierailija
20/88 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt ei ole mun ongelma tilaajana, jos toimittaja on valinnut toimitusketjun, joka ei toimi. Eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme