HAKEKAA POSTIPAKETTINNE HETI, JOTTA RUUHKA SAADAAN PURETTUA!
Posti hidastelee kun ihmiset hautovat pakettejaan eivätkä hae niitä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/66855c40-5b96-4a3b-a2cd-6ccd64db6c55
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen tavaraa jengillä on tarve ostaa? Poikkeustila on kestänyt pari viikkoa, mutta avmammojen on pakko tilata uusia kevätverhoja?
On erittäin hyvä, jos on tilannut Suomesta. Edes vähän raha kiertää eivätkä kaikki joudu kerjuulle.
No kiva kun noutoautomaatti on rikki. Ilmeisesti niin tukossa että menee sekaisin paketeista. Muutamaan eri otteeseen käyty yrittämässä, mut ei onnistunut. Uus yritys alkuviikosta, toivottavasti sit toimii.
Perhesopua helpottamaan hankittiin tabletti pikkuiselle, olis kiva et seuraavalla yrittämällä saatais se kotiin ja käyttöön
Olisin hakenut sen siitä automaatista samalla kuin viikon ruuat kaupasta, mutta kun paketti ei mahtunutkaan täyteen automaattiin niin se on toimitettu kaupungin keskustaan Josta en pääse sitä hakemaan kuin joskus tiistaina aikaisintaan..
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti miten itsekkäitä ihmiset ovat. Luulisi, että näin koronan aikaan olisi selkärankaa, mutta sama minä minä minä -asenne jatkuu.
Ymmärtäkää ettei muut saa paketteja, jos te ette tee tilaa niille.
Ja mitähän niin kovin kamalan tärkeää sinä olet tilannut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen tavaraa jengillä on tarve ostaa? Poikkeustila on kestänyt pari viikkoa, mutta avmammojen on pakko tilata uusia kevätverhoja?
Lapsille ohuemmat haalarit kun kevät tuli, apteekista lääkkeitä, koiralle erikoisruokaa. Ainiin ja sit tilasin vielä hävikkituotteita (ruokaa, shampoota).
Netistä saa tilattua nykyään kaiken tarpeellisenkin.
Vierailija kirjoitti:
No kiva kun noutoautomaatti on rikki. Ilmeisesti niin tukossa että menee sekaisin paketeista. Muutamaan eri otteeseen käyty yrittämässä, mut ei onnistunut. Uus yritys alkuviikosta, toivottavasti sit toimii.
Perhesopua helpottamaan hankittiin tabletti pikkuiselle, olis kiva et seuraavalla yrittämällä saatais se kotiin ja käyttöön
Vauvalle tabletti kouraan, että äityli saa maata palstalla. Nykyvanhemmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että mahdolliset virukset kuolee paketeista ja noudan vasta sitten.
Kyllä sä voit sen laittaa kotona odottamaan ennen avausta. Myyjä on kuitenkin siihen siellä vessassa koskenut ja viimeistään kun antaa se sinulle.
Minäkin osaan huutaa. TUOKAA NE PAKETIT KOTIIN, ETTÄ SAADAAN RUUHKA PURETTUA!
Maksaisinkin siitä jopa.
Minä ainakin tilaan ihan ruokaa ja taloustavaraa. Saippuat, leivinpaperit, jauhot, kuivahiivat, mausteet...
Meillä on kyllä automaatti aina tukossa, olen tilannut jo vuosia ja hyvin harva paketti sinne menee.
Asiamiesposti on kyllä samassa paikassa onneksi, mutta jonottaminen ja suppeat aukiolot ärsyttävät joten mieluummin nappaisin paketin automaatista.
Viimeksi tein muuten yhden tilauksen, nettikauppa lähetti sen neljässä eri paketissa, näistä yksi meni automaattiin.
Mieluummin oikeastaan keskustelisin nettikaupan kanssa että haluanko edes tuotetta erillisenä lähetyksenä vai palauttaisivatko vain rahat, koska asun kaukana kirkonkylästä enkä missään tapauksessa voi hakea jokaista pakettia erikseen, minun pitää pyytää myös kyyti ja maksan niistä oikeastaan aika korkean hinnan.
Jaa. Käyn vain kerran viikossa kauppa- ja postiasioilla. Nythän pitää vältää turhaa liikkumista ulkona.
NIIHIN PAKETTEIHIN KOSKETELLAAN JATKUVASTI, KUN NIITÄ PITÄÄ SIIRRELLÄ SIELLÄ SAMALLA KUN PAKETTEJA ETSITÄÄN SIITÄ VALTAVASTA MASSASTA. AIVAN TURHAA PITÄÄ NE LÄHETYKSET SIELLÄ KORONAN PELOSSA.
Mitä pitempään ne siellä on, sitä useampi myyjä niitä koskettaa.
Haen aina vikana päivänä. Minimiin kotoa pois liikkuminen
Paketti jonka tilasin verkkokaupasta viipyi vain tunnin lentokentällä ja lähetettiin lähes saman tien takaisin lähettäjälle että kivaa joo. Kun toimitusta ei kuulunut niin otin yhteyttä lähettäjään ja selvitin adiaa. En ollut edes tietoinen siitä että minulla olisi ollut puoli tuntia aikaa noutaa se Helsinki-Vantaalta ennen kuin se palautetaan takaisin läheytäjälle kun saapumisesta ei tullut edes ilmoitusta. Kun vielä otin yhteyttä tulliin niin sieltä vastattiin ettei toimitusta edes oltu rekisteröity heidän järjestelmäänsä. Näin siis Suomessa.
Postimyynti on aivan jäässä nyt, kun paketteja ei saada toimitettua ihmisille.
Nyt on turha tilata mitään postitse. kannattaa hakea itse.
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole.
Ei ainakaan mulle toimiteta tilauksia ja olen tilannut useasta paikkaa. Jopa Amazon sanoi toimitusten kestävän nyt kun Posti on tukossa. Yleensä se on ollut nopea. Zalandolta ei ole lähetetty viikossa eteenpäin pakettia.
Tilasin äsken astioita Ikeasta ja arvioitu toimitusaika 29.4.?! 😳
Vierailija kirjoitti:
Nyt on turha tilata mitään postitse. kannattaa hakea itse.
Ei kaikki pysty. Meillä ei ole autoa saatika korttia. En todellakaan lähde minnekään Vantaan perukoille bussilla roudaamaan oma tilaus omin kätösin takaisin Helsinkiin.
Paketti piti tuoda kotiin, tästä oli erikseen maksettu. Koronan takia olemme kotona, silti postilaatikkoon oli pudotettu lappu, että yritetty tuoda paketti, kukaan ei avannut ovea.
Niin että se paketti on nyt postissa enkä sitä sieltä heti saa. Postin sivujen mukaan eivät hyvitä mitään, vaikka paketti pitää itse noutaa.