Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos THL Korona-kirjeestä!

Vierailija
05.04.2020 |

Nyt täytyy ihan kehut antaa THL:lle vastuullisesta toiminnasta ja kiittää Korona-kirjeestä, jonka me kaikki saamme kotiimme. Aion itse lukea huolella kirjeen ja noudattaa annettuja neuvoja ja ohjeistuksia prikulleen elämäni loppuun saakka.
On ammattimaista ja vastuullista näin saada kaikki suomalaiset tiedon piiriin.

Onko muita tästä postista ilahtuneita?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa nyt jumalauta aikuiset ihmiset. Hyvä kun infoa jaetaan kaikille, älkää te yli-ihmiset lukeko, jos kaikki tieto teillä jo on. Joskus sitä miettii kun teidän ylimielisten ääliöitten tekstejä lukee, että tulis rys sä ja tekis tästä paskasta selvää. Apinaringin (kehäkolmonen) sisäpuolisen populan voisi hävittää ihan huoletta, olisi tämä maailma heti tuhannesti parempi paikka. Onneksi idiootit on ahtautuneet sinne, on täällä muualla mukava elellä.

En minä kyllä tarvitse mitään thl:n aanelossaastetta täällä muuallakaan.

Vierailija
62/66 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa nyt jumalauta aikuiset ihmiset. Hyvä kun infoa jaetaan kaikille, älkää te yli-ihmiset lukeko, jos kaikki tieto teillä jo on. Joskus sitä miettii kun teidän ylimielisten ääliöitten tekstejä lukee, että tulis rys sä ja tekis tästä paskasta selvää. Apinaringin (kehäkolmonen) sisäpuolisen populan voisi hävittää ihan huoletta, olisi tämä maailma heti tuhannesti parempi paikka. Onneksi idiootit on ahtautuneet sinne, on täällä muualla mukava elellä.

No kyllä Tampereellakin on aika monta toopea.

No jospa me ne muutama kestetään, kuhan tuo apinaringin pas kasakki katoaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita keräyspaperiin ääliö!

Vierailija
64/66 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä odotan saako myös ulkosuomalaiset tiedotteen. Tekstiviestejä onkin tullut hurjan monta. Kirjeen saaminen olisi suorastaan nostalgista: nykyisessä asuinmaassani minulla ei ole edes kunnollista postilaatikkoa enkä ole saanut kirjepostia vuosiin. Mutta me elämmekin täällä kaukaisella Viron laulumailla. 

Vierailija
65/66 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita keräyspaperiin ääliö!

Nyt se viinitonkka jo kiinni! Huomenna on maanantai ja uusi etätyöpäivä kotikouluineen odottaa. Kansalaisvelvoitteesi on olla hyväkuntoisena ja reippaana ottamassa vastaa haasteita, tilanteesta riippumatta. 

Vierailija
66/66 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo saanut ja kaveri sai jo eilen. Epistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän