Lääkäri ja sairaanhoitaja kesken työpäivän pussasivat
Olin eilen eräässä sairaalassa tutkimuksissa ja istuessani käytävällä odottamassa näin mielenkintoista. Yksi ovi oli pikkuriikkisen auki ja näin kun mieslääkäri meni puristelemaan yhden naishoitajan pakaroita, nainen kääntyi ja alkoi kunnon imuttelu :D Hih, en tiedä enempää tarinasta tai taustoista mutta kun myöhemmin näin vielä molempia siellä osastolla pyörimässä niin kyllä vähän hymyilin poskeeni ;)
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu kyllä. Hoitsut ja lääkärit pettävät hyvin usein. :/.
Mistä tiedät että kyseessä on juuri pettäminen? Saa sinkutkin lääkärin ja hoitajan töitä tehdä, ja mistä tuon tietää vaikka olisivat keskenään naimisissa. Yleensä kyllä pitempään yhdessä olleet osaavat pitää käpälöinnin ja imuttelun poissa työpaikalta, mutta eivät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaistahan se on kun on molemmilla statusta. Lääkäri on varmaan paras ammatti miehellä parinhakua ajatellen, eikä hoitsu ainakaan paljon huonompi naisella ole.
Näin taitaa olla. Naiset unelmoivat lääkäreistä, lentäjistä.. ja miehille hottis sairaanhoitaja on unelmien täyttymys.
Vierailija kirjoitti:
Onko ensimmäinen työpaikkaromanssi, johon törmäät? Näillä aloilla on paljon pariskuntia.
Niin muuten on: lääkäri-lääkäri, hoitaja-hoitaja sekä hoitaja- lääkäri-pariskuntia. Mutta yli 20-vuotta alalla , ja en ole kenenkään nähnyt töissä imuttelevan
Vierailija kirjoitti:
Paskaa. Hoitajat ja lääkärit pettävät ihan yhtä vähän/paljon kuin muilla aloilla työskentelevät. Huomaa, että et tiedä asiasta yhtään mitään, joten jätä kommentoimatta- idiootti
Vierailija kirjoitti:
Pettävät? Mistä niin päättelit? OIsko ollut vakka seurusteva pari? Käytöstä nyt tosin voi ihmetellä, mutta oli kuitenkin tarkoitettu muilta silmiltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ensimmäinen työpaikkaromanssi, johon törmäät? Näillä aloilla on paljon pariskuntia.
Niin muuten on: lääkäri-lääkäri, hoitaja-hoitaja sekä hoitaja- lääkäri-pariskuntia. Mutta yli 20-vuotta alalla , ja en ole kenenkään nähnyt töissä imuttelevan
Mä olen kyllä salaa imutellut töissä, ei silloin välittänyt.
Olisittepa olleet sairaalan pikkujouluissa...😎
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä siellä tapahtuu? :)
Tapailin kerran yhtä lääkäriä kanssa, joka kehuskeli kuinka montaa hoitajaa oli töissään pannut. Kertoi millaisia lääkäri-hoitaja -leikkejä olivat toteuttaneet yhdessä. Ehdotti mullekin hoitaja-asun ostamista seksikaupasta. Siihen loppui meidän tapailu! Ja siis en ole hoitaja, enkä koskaan tule olemaan. Sen koommin en ole lääkäreiden tai hoitajien kanssa seurustellut!!
No en ihmettele yhtään.. olen kuullut noista lääkäri-hoitajasuhteista jopa sellaisista ihmisistä joista ei olisi uskonut. Toisaalta joka alalla näitä löytyy ja löytyy myös niitä jotka ei todellakaan harrasta moisia.
Yksikään mun tuntema sairaanhoitaja ei seurustele lääkärin kanssa eikä toivottavasti myöskään harrasta mitään sivusuhteita lääkäreiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No en ihmettele yhtään.. olen kuullut noista lääkäri-hoitajasuhteista jopa sellaisista ihmisistä joista ei olisi uskonut. Toisaalta joka alalla näitä löytyy ja löytyy myös niitä jotka ei todellakaan harrasta moisia.
Yksikään mun tuntema sairaanhoitaja ei seurustele lääkärin kanssa eikä toivottavasti myöskään harrasta mitään sivusuhteita lääkäreiden kanssa.
Eiku tiedän sittenkin yhden parin, mutta nainen taitaa olla terkkari.
Vierailija kirjoitti:
Eiku tiedän sittenkin yhden parin, mutta nainen taitaa olla terkkari.
Onko nää lääkäri-hoitajajutut oikeesti totta? Olen luullut, että jotain stereotypioita vaan. Oikeastiko on sutinaa paljon työpaikalla? No ilmankos niin monet pysyy siellä alalla kummiski vaikka kaikki on muka huonosti 😉
Vierailija kirjoitti:
Onko nää lääkäri-hoitajajutut oikeesti totta? Olen luullut, että jotain stereotypioita vaan. Oikeastiko on sutinaa paljon työpaikalla? No ilmankos niin monet pysyy siellä alalla kummiski vaikka kaikki on muka huonosti 😉
Olen hoitaja ja monet komeat nuoret mieslääkärit on kovia flirttailemaan. En kyllä mihinkään työpaikkaromanssiin ryhtyisi mutta en ihmettele tuolla menolla jos niitä syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan melko pitkälti. Olen itse sairaanhoitaja, mutta en ole itse ollut koskaan suhteessa lääkäriin. Vuosien varrella olen kyllä nähnyt yhtä jos toista sutinaa, hyvässä ja huonossa.
Luulen, että sairaalassa suhteita syntyy monestakin syystä enemmän kuin tavan toimistossa. Esimerkiksi se, että tehdään töitä yhdessä mitä ihmeellisimpiin kellonaikoihin ja kohdataan tilanteita joiden myötä on helppoa lähteä syvempäänkin keskusteluun asioita purkaessa. Kenenpä muun kanssa voit jutella elämän ja kuoleman kysymyksistä, jotka juuri kohtasitte, kuin sen työkaverin?
Lisäksi fyysiseen läheisyyteen ollaan totuttu monellakin tapaa. Jo se että ei vierasteta mitään ruumiinosia, alastomuutta ja usein töitäkin saatetaan tehdä ihan lähekkäin, konkreettisesti rinta rinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan melko pitkälti. Olen itse sairaanhoitaja, mutta en ole itse ollut koskaan suhteessa lääkäriin. Vuosien varrella olen kyllä nähnyt yhtä jos toista sutinaa, hyvässä ja huonossa.
Luulen, että sairaalassa suhteita syntyy monestakin syystä enemmän kuin tavan toimistossa. Esimerkiksi se, että tehdään töitä yhdessä mitä ihmeellisimpiin kellonaikoihin ja kohdataan tilanteita joiden myötä on helppoa lähteä syvempäänkin keskusteluun asioita purkaessa. Kenenpä muun kanssa voit jutella elämän ja kuoleman kysymyksistä, jotka juuri kohtasitte, kuin sen työkaverin?
Lisäksi fyysiseen läheisyyteen ollaan totuttu monellakin tapaa. Jo se että ei vierasteta mitään ruumiinosia, alastomuutta ja usein töitäkin saatetaan tehdä ihan lähekkäin, konkreettisesti rinta rinnan.
Kuulostaa loogiselta selitykseltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä siellä tapahtuu? :)
Siellä jopa silmälääkäristä sukeutuu gynekologia ja hoitsullista hoivaa saa kaikki halukkaat - edellyttäen että halukas on lääkäri kivasti massia päällään.
Aika pitkälle se perustuu siihen, ettei ehdi tekemään muuta kuin töitä, joten seurakin löytyy töistä. Mikä ihme se on?