Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri ja sairaanhoitaja kesken työpäivän pussasivat

Vierailija
05.04.2020 |

Olin eilen eräässä sairaalassa tutkimuksissa ja istuessani käytävällä odottamassa näin mielenkintoista. Yksi ovi oli pikkuriikkisen auki ja näin kun mieslääkäri meni puristelemaan yhden naishoitajan pakaroita, nainen kääntyi ja alkoi kunnon imuttelu :D Hih, en tiedä enempää tarinasta tai taustoista mutta kun myöhemmin näin vielä molempia siellä osastolla pyörimässä niin kyllä vähän hymyilin poskeeni ;)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisittepa olleet sairaalan pikkujouluissa...😎

Kerro mitä siellä tapahtuu? :)

Siellä jopa silmälääkäristä sukeutuu gynekologia ja hoitsullista hoivaa saa kaikki halukkaat - edellyttäen että halukas on lääkäri kivasti massia päällään.

Kerran olin yhden osaston pikkujouluissa ja riitti näkemäni. Siellä ne puhtoiset hoitsut, naimisissa olevat ja muka asialliset ja moraaliset lääkärit vaan keskenään vehtasivat. Kun puolisot tietäisivät...

Vierailija
42/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lääkäri ja minulla on lääkärimies. Myönnän, joskus olemme pussanneet töissä.

Lisäksi tunnen myös muutaman lääkäri-hoitaja-pariskunnan. Ehkäpä hekin joskus pussaavat töissä.

Mitä ihmeellistä tässä nyt oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli kuin Syke -sarjasta :)

Vierailija
44/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat ja lääkärit on niin iso ammattikunta, että eiköhän sieltä löydy ihan kaikenlaista jengiä laidasta laitaan.

Vierailija
45/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän lähteä sairaanhoitajaksi lukemaan? Olen lähihoitaja mutta kukaan lääkäri ole koskaan ollut kiinnostunut. Puhuvat suoraan sairaanhoitajille, hyvä kun tervehtivät edes minua :/

Vierailija
46/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuuliselta työntekijältä saat hyvän palvelun. Tuolla alalla sen on suuri etu potilaalle.

Vierailija
47/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina sairaalassa tutkimuksissa?

Miksei voisi olla? Jos päivystyksessä?

Itse olen tosin ollut kerran tutkimuksessa tk:ssa lauantaina (jolloin tk kiinni) muiden tähystyspotilaiden kanssa. Oli mielenkiintoista. Mentiin eri ovesta, lähes eksyin. Ei muuta toimintaa koko paikassa sinä päivänä. Oli hassua. Ei ollut siis päivystysaika vaan olin odottanut kuukausia tutkimusta.

Vierailija
48/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sairaanhoitaja ja tapasin aviomieheni, lääkärin, töiden kautta sairaalassa. Meillä on useampi hoitaja-lääkäri -pariskunta ystävinä, samoin lääkäri-lääkäri -pareja useampi.

Vierailija
49/71 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uulallaaa...tätäkö se ”kiire” siellä sairaalassa onkin!

Vierailija
50/71 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erikoislääkäri (mies) ja vaimo on sairaanhoitaja. Tapasimme kyllä vaan työssä. Tapoihini ei ole koskaan kuulunut hoitajien tai kenenkään muu liehittely, enkä usko kenenkään muunkaan osastomme lääkärin olevan siinä kunnostautunut. Eiköhän nämä ole yksittäistapauksia nämä ”sankaritarinat”.

Vierailija
51/71 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näitä Sykkeitä katsoessani ihmetellyt miten roolihenkilöillä on aikaa puida asioitaan ja vehdata töissä. Pitänee vaihtaa johonkin leppoisampaan paikkaan.

Vierailija
52/71 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääkäreistä ja hoitsuista tekee sitten näinkin mediaseksikkäitå??

Vierailija
53/71 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erikoislääkäri (mies) ja vaimo on sairaanhoitaja. Tapasimme kyllä vaan työssä. Tapoihini ei ole koskaan kuulunut hoitajien liehittely.

Niin että mitenkä?

Vierailija
54/71 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaala kyseessä?

Vierailija
55/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällösöpöä

Vierailija
56/71 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iik

Vierailija
57/71 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ainakaan enää mikään salasuhde sitten.

Vierailija
58/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

Vierailija
59/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään. Omassa tuttavapiirissä yksi hoitsu-lääkäri-combo. Suomen parhaassa sairaalassa vielä. Eli kyllä tätä tapahtuu.

Vierailija
60/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenwanhaan lääkäri-hoitajapareja oli ehkä enemmänkin, mutta nyky trendinä ovat lääkäri-lääkäriparit.. Usein puolisot ovat kyllä eri erikoisaloilla.

Osa lääkäreistä vielä harrastaa pikkujouluissa, kesäjuhlissa ja muissa, 20v nuorempien sairaanhoitajien vikittelyä. Näin ainakin leikkureissa.