Perusterveet pliis. Miksi tilaatte ruokakasseja?
Nimimerkillä yritän tilata ruokakassia kaupasta 75v äidilleni. Menee 2 viikon päähän.😔
Kommentit (108)
MIkset käy itse kaupassa hakemassa sitä kassia? Onko sinulla perussairaus? Pyydä vaikka paikallista taksifirmaa toimittamaan Prisman keräämä kassi.
Koska voin. Kauppa tarjoaa palvelua kaikille, sitä ei ole rajattu karanteenissa oleville tai riskiryhmille.
Koska hysteria ja nyt vielä lähes jokainen, joka on tai epäilee olevansa veriryhmää A kuvittelee olevansa riskiryhmää.
Koska niin ohjeistetaan ja perheessä riskiryhmäläisiä vaikka itse perusterve olenkin. Kannattaisko sun käydä kipaisemassa se kassi äiteelles?
Vierailija kirjoitti:
Tuo hysteerinen roskasakki joutaisi kuolla koronaan.
Toisin kuin hysteerikot, niin te siihen kuolette todennäköizemmin välinpitämättömät paskat.
Tollero kirjoitti:
MIkset käy itse kaupassa hakemassa sitä kassia? Onko sinulla perussairaus? Pyydä vaikka paikallista taksifirmaa toimittamaan Prisman keräämä kassi.
Ei varmaan asu paikkakunnalla.
Varmaan siksi, että pysyisivät perusterveinä.
Vierailija kirjoitti:
Koska voin. Kauppa tarjoaa palvelua kaikille, sitä ei ole rajattu karanteenissa oleville tai riskiryhmille.
Pitääkö kaikki säätää virallisilla rajoituksilla vai onko oman järjen käyttö noin köyhää?
Älä ole laiska vaan käy itse ostamssa ja viemässä kassi äidillesi,.
Miksi en tilaisi? Oon tilannut jo ennen tätä tilannettakin. Mulla on muutakin tekemistä kun kierrellä ruokakaupassa.
ei ole autoa, ja lähin kauppa on kilometrin päässä.
https://www.gubbekassi.fi
Mistä yrität tilata? Tämmöset pienemmät firmat nopeammalla toimituksella ja suosit paikallista lähikauppaa.
Muistetaan nyt että "perusterve" on kuolemanvaarassa myös.
Tähän tautiin on kuollut ja kuolee kaikenlaisia ihmisiä. Aluksi luultiin, että koskee vain vanhuksia ja sairaita. Nyt tiedetään, että se koskee kaikkia. Ihan tuurista tai max jostain veriryhmästä kiinni miten rajuna iskee.
Vierailija kirjoitti:
https://www.gubbekassi.fi
Mistä yrität tilata? Tämmöset pienemmät firmat nopeammalla toimituksella ja suosit paikallista lähikauppaa.
Gubbekassit saa aikaan kyllä ihan muita mielleyhtymiä kuin ruuankotiinkuljetus...
Kävisin toki mielelläni ostamassa ruuat vaan asun hänestä noin 180km päässä. Näinä aikoina tämä kauppa-apu olisi tärkeää juuri näille, jotka oikeasti tarvitsee. Riskiryhmät ja vanhukset.
Ap.
Onko aloittaja käynyt katsomassa äidin paikkakunnan taksifirmojen nettisivut? Siellä voi hyvinkin olla takseilla palvelu, että he hakevat tavarat ja kaupasta ja toimittavat kotiin, tavarat ja tuonti maksetaan taksikusille. Omalla paikkakunnalla se alkaa tulevalla viikolla ja ostoksia toimitetaan myös kauemmas keskustasta. Hintakin on ihan kohtuullinen eli 10-15 euroa.
Vastaus: Koska olen karanteenissa.
r.k