Pihahommiin tekisi jo mieli. Uskallatteko mennä puutarhakauppaan?
Niin. Tekis mieli kohta jo istuttaa jotain. Orvokkeja ainakin. Pihan haravointia, yksi mustaherukka pitäis saada. Uskallatteko mennä puutarhamyymälään?
Kommentit (24)
Menen minäkin. Kukkapenkki vaatii uudistusta ja kesäkukkia sitten myöhemmin. Mitä muutakaan tekisi kun kotona joutuu olemaan. Oma piha <3
Kun tarpeeksi moni kököttää kotona eikä mene, niin ei ole niitä puutarha liikkeitä enää karanteenin jälkeen minne mennä 🤷♀️
Ei puutarhamyymälässä ole sen vaarallisempaa kuin ruokakaupassakaan.
Samoja ohjeita on noudatettava. Isot turvavälit, käsien desinfiointi, yskiminen ja aivastelu olkavartta vasten, käytetyt nenäliinat heti roskakoriin. Maksu kortilla, ei käteisrahalla.
Uskaltaisin, mutta en viitsi. Mulla on siihen omasta taloudesta kotiinkuljetus. Kaikki mullat ja lannoitteetkin tulee kätevästi kotiin samalla kun mies käy ruokiksella. Ehkä joskus kesäkuussa käyn fiilistelemässä paikanpäällä.
Aion käydä kun on tarvis, en pelkää koronaa.
Miksi ihmeessä en uskaltaisi?? Olen käynyt ruokakaupassa koska on pakko syödä, sekä puutarhamyymälässä, IKEAssa, k-raudassa.
Käyttäydyn vastuullisesti kaupoissa. En lähde hysteriaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä en uskaltaisi?? Olen käynyt ruokakaupassa koska on pakko syödä, sekä puutarhamyymälässä, IKEAssa, k-raudassa.
👍
Vertauksen vuoksi:
Esim Sveitsissä kevät parhaimmillaan, mutta puutarhakaupatkin on suljettu.
Kaiketi siksi, että halutaan järkevästi pitää popula mahdollisimman kaukana toisistaan.
Jotkut puutarhakaupat järjestävät kotiinkuljetuksen, katso netistä oman kaupunkisi liikkeiden sivuilta jos onnistaisi.
Luuletko että se on rutto kun sut vie?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Miksi vastaat omaan viestiin? :)
Ostin kaiken tarvittavan heti kun tiesin, että koronasta voisi kehittyä ongelma. Jos jotain puuttuu, niin sitä en tarvitse.
Mitkä kaupat tois kotiin kasveja?
Kyllä menen, mene sinäkin.
Puutarhahommelit poistaa stressiä ja tuo hyvän mielen.😊