Tilasin ruokakassin kotiin - se oli kuten arvasinkin, kaikki hedelmät raakoja ja vihannekset puoliksi pilalla
Ei kai kukaa luule, että siellä se keräilijä valkkaa parhaat tomaatit ja perunat, joissa ei ole rupea :)
Kommentit (33)
Just ton takia en tilaa ruokaa kotiinkuljetuksella. En luota yhtään siihen mitä sieltä tulee.
Reklamoi sinne kauppaan. Tällä palstalla sinun on turha ulista mitään! Vai jaxuhaliako toivot?
Oli tää siis joku kauppakassipalvelu (esim. Prisma), vaiko ateria-ainespalvelu (esim. Sannan ruokakassi) ?
Just tämän takia en ikinä pystyisi tilaamaan kaikkia ruokiani netistä, ainoastaan pakasteet ja kuivatavarat tms. Vihannesosastolla vietän helposti puoli tuntia valkkaamassa sopivan kypsiä banaaneja ja metsästämässä täydellisiä omenoita.
Mä olen kyllä kuullut ett äsieltä tulee hyvää tavaraa, siis tällainen valmiiksi keräilyhomma, joko kotiinkuljetuksella tai itse haettuna. En silti tilaisi mitään tuoretavaraa, no ehkä peruna poisluettuna, tai joku lanttu, koska minulla varmaan olisi eri käsitys siitä ok-tavarasta :p
Cittarista on tullut todella hyvät hedelmät!
Olen käyttänyt pitkään ja kyllä sieltä yleensä tulee priima tavaraa. Nyt kun on ruuhkahuippu niin siellä on varmasti uutta henkilökuntaa jotka eivät ehkä niin kokeneita vielä.
Mistä tilasit? Kerro kaupan nimi?? Miksi näin oleellinen asia jää aina aloituksesta pois?
Aina saan hyvää kun tilaan kotiin, suosittelen!
Miksi levität valheellista tietoa? Kyllä ainakin meidän kaupassa ja monessa muussakin missä olen ollut töissä keräilijänä, valitaan tuoreet elintarvikkeet aina!
Jännä juttu että sinulta unohtui mainita kaupan nimi!
Vierailija kirjoitti:
Mistä tilasit? Kerro kaupan nimi?? Miksi näin oleellinen asia jää aina aloituksesta pois?
Varmaan siksi, kun oli täysin keksitty juttu. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa noissa. Tosin nyt koronan aikana en ole tilannut, vaan säästän ajat riskiryhmille.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt pitkään ja kyllä sieltä yleensä tulee priima tavaraa. Nyt kun on ruuhkahuippu niin siellä on varmasti uutta henkilökuntaa jotka eivät ehkä niin kokeneita vielä.
Ihmisillä on niin erilainen käsitys siitä mikä on 'priimaa'. Esimerkiksi joku punainen paprika voi olla tosi kiiltävä ja virheetön mutta itse otan mieluummin sen missä on kolhu koska se on tummemman punainen. Ja kurkut on parempia jos ne on mahdollisimman kapeita, ei niin vetisiä.
Palauta kassi. Etämyynnillä on 14 päivän lakisääteinen palautusoikeus.
Prismasta tulee usein huonokuntoisia hedelmiä ja kasviksia. Siksi tilaan sieltä kaiken muun, ja hevit tilaan k-marketista.
En kyllä ymmärrä miten kukaan voi tilata ruokaa kaupasta? Se keräilijähän on voinut koskea niihin likaisilla käsillään! Vai käyttääkö kaikki keräilijät hanskoja?
Minä en tilaa sellaisia tuotteita, joita en luota edes mieheni ostettaviksi. Muuta voin tilata, mutta en siis tuoreita rehuja. Kurkun pitää olla ohut, paprikan kanta ei saa olla homeessa, sipulien pitää olla tietyn kokoisia, porkkanapussi ei saa olla kostea, salaatin päätän vasta kun näen kaupassa olevat salaatit, viinirypäleiden ranka ei saa olla kuivunut karahka.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten kukaan voi tilata ruokaa kaupasta? Se keräilijähän on voinut koskea niihin likaisilla käsillään! Vai käyttääkö kaikki keräilijät hanskoja?
Hyllyillä oleviin tuotteisiin on voitu koskea myös. Ja niitä päin on voitu yskiä yms. Turvallisempaa tilata kotiin koska silloin ei tarvitse hengittää virusaerosolia joka on se pääasiallinen leviämistapa.
Miksi kauppakassissa pitäisi olla vain ykkösluokan tavaraa, jos se hinta on keskimääräisen laadun mukaan? Jos kaupassa on myynnissä vain raakoja banaaneja, niin miksi kauppakassipalvelussa pitää erikseen mennä varastosta etsimään ne täydelliset banaanit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauppakassissa pitäisi olla vain ykkösluokan tavaraa, jos se hinta on keskimääräisen laadun mukaan? Jos kaupassa on myynnissä vain raakoja banaaneja, niin miksi kauppakassipalvelussa pitää erikseen mennä varastosta etsimään ne täydelliset banaanit?
Samasta syystä kuin jokainen valikoi itselleen ne mieluisammat kappaleet eikä ota tasoituksen vuoksi mätiä omenia mukaan.
Ei tietenkään.