Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita tulottomia perheellisiä? T. Ammattivalittaja

Vierailija
05.04.2020 |

Me ollaan. Onko muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä te elätte, säästöillä?

Vierailija
2/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan täysin tuloton voi olla, mikäli ei sitten elä säästöillä, perintörahoilla tai esim. vanhempien kustantamana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan täysin tuloton voi olla, mikäli ei sitten elä säästöillä, perintörahoilla tai esim. vanhempien kustantamana.

Me ollaan, koska ollaan yrittäjiä ja tuli korona. Nyt sitten yritetään hakea tukia. En tiedä, kauanko ja miten pärjätään. Ap

Vierailija
4/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Me kaikki saadaan normaalit palkkatulot, vaikka jouduimme työttömiksi koronan takia. Muuten vaan ollaan laihiksella ainakin syksyyn asti.

Vierailija
5/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla muita tulottomia perheitä? Ap

Vierailija
6/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko osakkaana tai virallisena työntekijänä ukkosi yrityksessä? Taitaa ukkosi saada vain tukirahaa, jos saa.

Vierailija
7/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole mitään tuloja, teidän pitää hakea tukia. Selvitä mitä tukia yrityksen tauolle panemisen vuoksi saa. Viime kädessä saatte toimeentulotukea, jos ei muualta irtoa. Näistä koronan aikaisista yritystuista on puhuttu useammankin kerran tiedotustilaisuuksissa ja on olemassa joku puhelinnumerokin, josta saa neuvoja. Minä en tiedä numeroa, koska se ei kosketa minua, mutta ehkä löydät sen netistä. 

Vierailija
8/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko osakkaana tai virallisena työntekijänä ukkosi yrityksessä? Taitaa ukkosi saada vain tukirahaa, jos saa.

Olen osakkaana. Niin en tiedä. Tukia on nyt kuitenkin haettava. Ap

Vierailija
9/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ei ole mitään tuloja, teidän pitää hakea tukia. Selvitä mitä tukia yrityksen tauolle panemisen vuoksi saa. Viime kädessä saatte toimeentulotukea, jos ei muualta irtoa. Näistä koronan aikaisista yritystuista on puhuttu useammankin kerran tiedotustilaisuuksissa ja on olemassa joku puhelinnumerokin, josta saa neuvoja. Minä en tiedä numeroa, koska se ei kosketa minua, mutta ehkä löydät sen netistä. 

Joo, mies hakee jo sitä yritystukea. Saa vaan nähdä, kauanko kaikessa menee. Ap

Vierailija
10/10 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä toki tämän mörskän myydä. En kyllä tiedä, kuka tätä ostaisi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä