Miksi naisia kiinnostaa Temptation Island kaltainen hömppä?
Kaikki ohjelmat, joissa on jotain parisuhde/deittailu/sosialisointi sisältöä aiheuttaa naiset lähes kuin yhtenä kollektiivina liimautumaan näyttöjen ääreen.
Mistä se johtuu, varsinkin kun miehet eivät ole kiinnostuneita näistä ohjelmista yleisellä tasolla, ellei mies sitten katso ironisesti oikein nauraen hysteerisille kohtauksille joissa naiset itkevät pettävän miehen takia.
Temptation Island, Ex on the beach Suomi ja nämä on lähes naisen kuin naisen lempiohjelmia, ja miehenä sitä on vaikea tajuta varsinkin kun se ei ole edes ironisesti tehtyä katselua.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia! Kaikki tuntemani Temppari-fanit ovat miehiä
Ovatko kuitenkaan heteroita?
Joko julkihomoja tai piilohomoseksuaaleja.
Kännisiä Naisia biksuissa altaalla, twiitit on parhaita.
Ja se morkkis mikä noilla joskus on.
Näistä näkee mitä naiset oikeasti ovat. Samaa paskaa kuin miehet, vaikka haluatte muuta väittää.
Sinä ilmeisesti katsot. Minä en koskaan.
Olen nainen
Ohiksena, mua on aina liikuttanut, kun miehet eivät perinteisesti käytä esim. seuraavanlaisia sanoja: fantastinen, ihana, mykistävä ja liikuttava. Paitsi jos Suomi voittaa maailmanmestaruuden, tai formuloissa joku vinguttaa autonsa nopeammin kuin muut. :D
Mies juuri kertoi että työpaikallaan kaksi nuorta jannua tuijotteli innoissaan koko työvuoron ajan temppareita, eli tiedä sitten kuinka moni katsojista oikeasti on nainen.. 🤔 itse olen vähän yli 30v nainen ja olen aina syvästi inhonnut kaikkea reality-p*skaa.
Surullisempana pitäisin sitä, että jotkut pinnalliset pieniaivoiset amistasolle jääneet miehetkin katsoo tuota vähäpukeisten naisten takia.
Voin myöntää olevani vähän tyhmä nainen. En osaa sanoa tarkkaan mikä kyseisessä ohjelmatyypissä vetoaa. Jollain tavalla voi kokea tyytyväisyyttä siitä, että ainakaan ei mene noin huonosti. Olen myös aina ollut sellainen hiljainen hissukka ja on kiinnostavaa katsoa sitä biletyspuolta. Vähän kuin katsoisi jotain luonto-ohjelmaa ihmisapinan pariutumisrituaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kuitenkaan heteroita?
Joko julkihomoja tai piilohomoseksuaaleja.
Kännisiä Naisia biksuissa altaalla, twiitit on parhaita.
Ja se morkkis mikä noilla joskus on.
Näistä näkee mitä naiset oikeasti ovat. Samaa paskaa kuin miehet, vaikka haluatte muuta väittää.Eiköhän tähän ohjelmaan hae tietynlaiset ihmiset, jotka edustaa todella pientä marginaalia molemmista sukupuolista 😂 en tunne itse ketään joka tähän haluaisi mennä itse...tyhmiä tyrkkyjä löytyy joka maailmankolkasta, vrt seiskajulkkikset ym..
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ihmetytä sinällään, että ihmissuhdepainotteiset ohjelmat kiinnostavat. Mutta näiden toisen ja kolmannen aallon realityohjelmien premissit ovat niin järjettömiä, että on täysin mahdotonta ymmärtää jonkun katsovan niitä. Ei sillä, että osaisin arvostaa nykyistä Survivor showtakaan, joka nojaa enemmän sattumiin ja kikkakolmosiin sosiaalisen älykkyyden sijaan. Joskus showsta tulee liian iäkäs ja kaikki temput on jo nähty.
Suomi temppareita en jaksa katsoa, mutta jenkkiversiota oon kattonu, samoin Paradise Hotelia yms. Musta on vaan kiva kärpäsenä katossa tarkkailla ihmisten käyttäytymistä ja miten erilaiset persoonatyypit hoitaa tunnepuolen asioita. Tirkistelen, tunnustan. Jersey Shorea en kyllä jaksa ollenkaan, siitä puuttuu punainen lanka.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on typerää leimata ihmisiä sen perusteella, mitä tekevät rentoutuakseen. Joo, naisia yleensä kiinnostaa enemmän ihmissuhteet, mitä sitten? Itse katson sujuvasti tiededokumentteja, elokuvia laidasta laitaan, sitcomeja, tykkään monenlaisista jutuista. Mikä tarve on luokitella ja ratsastaa sillä kuuluisalla korkealla hevosella?
Saatoin kyllä nyt kompastua trolliinkin, mutta menköön
Hirveä anglismi tuo hevosjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Voin myöntää olevani vähän tyhmä nainen. En osaa sanoa tarkkaan mikä kyseisessä ohjelmatyypissä vetoaa. Jollain tavalla voi kokea tyytyväisyyttä siitä, että ainakaan ei mene noin huonosti. Olen myös aina ollut sellainen hiljainen hissukka ja on kiinnostavaa katsoa sitä biletyspuolta. Vähän kuin katsoisi jotain luonto-ohjelmaa ihmisapinan pariutumisrituaaleista.
Tästä tuli niin mieleen Big Bang Theoryn Amy. :D
Vierailija kirjoitti:
Surullisempana pitäisin sitä, että jotkut pinnalliset pieniaivoiset amistasolle jääneet miehetkin katsoo tuota vähäpukeisten naisten takia.
No ainakin tuon seuraavan jakson esimainoksessa näkyi se yksi kaunis TIS-tytteli rinnat ja pillu paljaana niin selkeästi, että näki että hänellä on posliini pillu.
Siinäpä on monia syitä miehille katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Voin myöntää arvostavani rehellisyyttäsi. Viimeinen lause oli myös hyvä kuvailu kyseisestä ohjelmatyypistä, se onkin oikeastaan ainoa syy katsoa näitä varsinkin näin korona-aikana jolloin sosiaalisesti eristäytyneessä tilassa ei näe ihmiskommunikaatiota muuten.
Yhtä tyhmästä syystä kun teistä jonkun nahkakuulan potkiminen ees taas tai lärpäkkeen kuljettaminen puutikulla vierasmaalaisten toimesta. Edellämaintuista vedonlyönti. Tai roolipelit ma gaad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on typerää leimata ihmisiä sen perusteella, mitä tekevät rentoutuakseen. Joo, naisia yleensä kiinnostaa enemmän ihmissuhteet, mitä sitten? Itse katson sujuvasti tiededokumentteja, elokuvia laidasta laitaan, sitcomeja, tykkään monenlaisista jutuista. Mikä tarve on luokitella ja ratsastaa sillä kuuluisalla korkealla hevosella?
Niin oli, tunnustan tuon kirjoittaneena. Mutta olin niin naisellisessa tunnekuohussa, etten keksinyt muutakaan. Sori siitä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin. Itse eikä tuntemani naiset katso mitään tuollaisia ohjelmia. Sitä vastoin miehet katsoo ja tietää tyyppien nimet jne.
Tuollaiset ohjelmat on tehty nimenomaan miehille. Heidån älylleen kun on sopivaa katsoa vähäpukeisia naisia.
Mikä ihme tuollaisissa ohjelmissa kiinnostaisi naisia? Tyhmät miehetkö?
Itse myönnän katsovani, olen 25v, 125 ÄO, yliopiston käynyt nainen. Lähinnä viihteen vuoksi katson ja etenkin kavereiden kanssa on hauska katsoa temppareita yhdessä ja ihmetellä sitä menoa. Avaa aika erilaisen maailman missä itse elää, joten siinäkin mielessä ihan kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vien näennäisesti keskustelua harhapoluille, voihan farmarihousut.
Henkilö, joka itse kirjoittaa vauvapalstalle ihmettelee miksi muita kiinnostaa niin paljon ihmissuhteisiin liittyvä roskaviihde. Mitä täällä palstalla on, ellei juuri sitä samaa ihmissuhteisiin liityvää spekulointia ia p4skanjauhantaa?
Vierailija kirjoitti:
Henkilö, joka itse kirjoittaa vauvapalstalle ihmettelee miksi muita kiinnostaa niin paljon ihmissuhteisiin liittyvä roskaviihde. Mitä täällä palstalla on, ellei juuri sitä samaa ihmissuhteisiin liityvää spekulointia ia p4skanjauhantaa?
Minä löydän usein hyvinkin mielenkiintoisia keskusteluja .. 🤔 nämä jonnetrollithan tänne niitä p*skanjauhantakeskusteluja alottaa. Siellä missä nämä kyseiset tyypit yleensä viihtyy, sitä p*skaa vasta jauhetaankin 😂
Sama kuin formulat, lätkä ym. 'kaikkia miehiä'?