Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia kiinnostaa Temptation Island kaltainen hömppä?

Vierailija
04.04.2020 |

Kaikki ohjelmat, joissa on jotain parisuhde/deittailu/sosialisointi sisältöä aiheuttaa naiset lähes kuin yhtenä kollektiivina liimautumaan näyttöjen ääreen.

Mistä se johtuu, varsinkin kun miehet eivät ole kiinnostuneita näistä ohjelmista yleisellä tasolla, ellei mies sitten katso ironisesti oikein nauraen hysteerisille kohtauksille joissa naiset itkevät pettävän miehen takia.

Temptation Island, Ex on the beach Suomi ja nämä on lähes naisen kuin naisen lempiohjelmia, ja miehenä sitä on vaikea tajuta varsinkin kun se ei ole edes ironisesti tehtyä katselua.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta ja olen nainen.

Vierailija
2/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet naisista on alle 80 ÄO. Miehissä jakauma on jyrkempi, miehistä jopa 30% on sekä alle 75 ÄO tai yli 120 ÄO ja keskivaiheilla on paljon vähemmän porukkaa.

https://rpubs.com/Gender/IQ-by-Gender

Tempparit ja roskaviihde vetoavat tyhmiin naisiin voimakkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin uniikki ja mielenkiintoinen ap "not like other girls"

Vierailija
4/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voi haaveilla että olisi siellä miesten huomion keskipisteenä. Sitten taas palaa omaan sänkyyn jossa lihava ex-jääkiekkoilija (junnuna) kömpii minuutiksi päälle. Taas saan pestä reiden kun ei se osunut oikeaan paikkaan...

Vierailija
5/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet naisista on alle 80 ÄO. Miehissä jakauma on jyrkempi, miehistä jopa 30% on sekä alle 75 ÄO tai yli 120 ÄO ja keskivaiheilla on paljon vähemmän porukkaa.

https://rpubs.com/Gender/IQ-by-Gender

Tempparit ja roskaviihde vetoavat tyhmiin naisiin voimakkaasti.

Tämä. Tempparit on naisille mitä ääliömiehille kaikki Jersey Shoret, kaljalätkäörinät jne.

Molemmissa sukupuolissa on paljon idiootteja.

Vierailija
6/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että naiset eivät katso nauraen? Minusta tempparit ovat parasta komediaa ja nauran väärälläni. Siksihän sitä katsotaan. Itse asiassa katsotaan aina mieheni kanssa yhdessä.

Vierailija
7/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen itsekin ihmetellyt . En voi seurustella naisen kanssa joka katsoo sitä . En tiedä olenko outo,mutta se antaa vaan naisesta jotenkin yksinkertaisen ja tyhmän vaikutelman.

Vierailija
8/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia! Kaikki tuntemani Temppari-fanit ovat miehiä

Vierailija
9/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kuitenkaan heteroita?

Joko julkihomoja tai piilohomoseksuaaleja.

Vierailija
10/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännisiä Naisia biksuissa altaalla, twiitit on parhaita.

Ja se morkkis mikä noilla joskus on.

Näistä näkee mitä naiset oikeasti ovat. Samaa paskaa kuin miehet, vaikka haluatte muuta väittää.

Vierailija
11/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Osa ihan julkisesti ja osa ei. Ja miehet ottaa ko ohjelman tosissaan ja haaveilevat pääsevänsä sinne.

Naisille hyvää hupia

Vierailija
12/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tuhat kertaa tehtyä kuraa. Evvk.

Vierailija
13/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on typerää leimata ihmisiä sen perusteella, mitä tekevät rentoutuakseen. Joo, naisia yleensä kiinnostaa enemmän ihmissuhteet, mitä sitten? Itse katson sujuvasti tiededokumentteja, elokuvia laidasta laitaan, sitcomeja, tykkään monenlaisista jutuista. Mikä tarve on luokitella ja ratsastaa sillä kuuluisalla korkealla hevosella? 

Saatoin kyllä nyt kompastua trolliinkin, mutta menköön 

Vierailija
14/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jätti ullakon oven lukitsematta, naisvihaajat on taas päässeet karkaamaan tänne.

Vierailija
15/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on typerää leimata ihmisiä sen perusteella, mitä tekevät rentoutuakseen. Joo, naisia yleensä kiinnostaa enemmän ihmissuhteet, mitä sitten? Itse katson sujuvasti tiededokumentteja, elokuvia laidasta laitaan, sitcomeja, tykkään monenlaisista jutuista. Mikä tarve on luokitella ja ratsastaa sillä kuuluisalla korkealla hevosella? 

Saatoin kyllä nyt kompastua trolliinkin, mutta menköön 

"Minä olen MIES ja minä katson PELKÄSTÄÄN UUTISIA enkä ikinä tee mitään TURHAA" asenne AP:lla ja ajatellaan, että se tekee hänestä arvokkaamman kuin ihmiset, jotka tykkäävät pistää aivoja jäähylle hömpän avulla.

Vierailija
16/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näitä haluaa katsoa kohta 40-v mies ja mulla ei todellakaan kiinnosta

Vierailija
17/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin joskus harvoin katson ihan huvin vuoksi. En pysty samaistumaan niihin. Omat lempiohjelmat täysin erilaisia, aikoinaan samantyyppinen Jersey Shore oli tosin ihan jees.

Vierailija
18/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako? Eikö ole ihan mielenkiintoista myös, että puolet niistä osallistujista on kyllä miehiä.

Vierailija
19/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännisiä Naisia biksuissa altaalla, twiitit on parhaita.

Ja se morkkis mikä noilla joskus on.

Näistä näkee mitä naiset oikeasti ovat. Samaa paskaa kuin miehet, vaikka haluatte muuta väittää.

Ja kaikki mitä tv:stä tulee, on varmasti totta.

Ps. Miksi vain miehet saisivat olla paskoja? Eikö kaikkien pitäisi käyttäytyä hyvin?

Vierailija
20/39 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ihmetytä sinällään, että ihmissuhdepainotteiset ohjelmat kiinnostavat. Mutta näiden toisen ja kolmannen aallon realityohjelmien premissit ovat niin järjettömiä, että on täysin mahdotonta ymmärtää jonkun katsovan niitä. Ei sillä, että osaisin arvostaa nykyistä Survivor showtakaan, joka nojaa enemmän sattumiin ja kikkakolmosiin sosiaalisen älykkyyden sijaan. Joskus showsta tulee liian iäkäs ja kaikki temput on jo nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän