Kennedyjen kirous sai jatkoa
Robert Kennedyn tyttärentytär ja tämän 8-vuotias poika kadoksissa – eivät palanneet kanoottiretkeltä
https://yle.fi/uutiset/3-11292340
Kommentit (65)
Tekikö perheen kantaisä Joseph nuorena miehenä diilin itse paholaisen kanssa? Hänhän halusi valtaa ja mahtiaseman itselleen ja koko klaanille. Valtaa suvulle kyllä tuli, mutta piru peri sitten omansa. Ja taitaa ottaa reilulla korolla edelleenkin.
Mä jäin miettimään, miksi sitä palloa piti lähteä avomereltä edes hakemaan? Oliko tää tarkoituksella tehty laajennettu itsemurha?
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin miettimään, miksi sitä palloa piti lähteä avomereltä edes hakemaan? Oliko tää tarkoituksella tehty laajennettu itsemurha?
Mietin kanssa että eikö noilla ole massia ostaa uusia palloja, miksi lähtivät? Lehtijutun mukaan siellä oli ollut metriset aallot. Kuka lähtee tuollaiseen aallokkoon kanootilla 8-vuotiaan kanssa hakemaan palloa? Ei nyt tullut mieleen tuo itsemurha, mutta aika vastuutonta ja huoletonta toimintaa. Surullista ja ihmeellistä että yhdessä suvussa noita onnettomuuksia ja murhia riittää.
Niin, muuthan eivät koskaan kuolekaan. Jos on noin laaja suku ei kai ole mitään ihmeellistä, jos pari kpl kuolee nuorina.
Ei ole rikkaillakaan helppoa.
Uutisten perusteella ei ole enää kovinkaan todennäköisestä että äiti ja poika löytyisivät elossa, sääli.
Jokin paha karma tai epäonni tuota sukua ja sen jäseniä kyllä piinaa.
Kanootilla metriseen aallokkoon?
Darwin Award
Riskien ottaminen suvussa (geeneissä) korkealla varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Chesapeake Bay ei ole avomerta.
Eikö siellä käytetä pelastusliivejä?
Rikkaalla suvulla ei ole varaa pelastusliiveihin?
Enemmän tuli mieleen murha, vastaavia kanoottimurhia on ollut ennenkin. Otettu tulppa pois. Mutta varmaan kääntynyt ympäri.
"Kirous". Kennedyt ovat aina olleet uhka eliitille. Lampaisiin taitaa valitettasti edelleen upota tarinatuokiot kirouksesta ja kauheasta epäonnesta
Sanotaanko näin, että rikkaat tuntuvat kuolevan tapaturmaisesti huomattavasti moninaisemmilla tavoilla kuin tavikset.
On lento- ja helikopterionnettomuuksia yms.
Kennedyt ovat narsisteja. Lähtevät aallokkoon kanootilla tai lentävät pienkonetta sumussa tai vetävät yliannoksia, koska hehän pystyvät ja osaavat kaiken. Kennedyt ovat ihan itse eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaalla suvulla ei ole varaa pelastusliiveihin?
Kanootti kun kiepsahtaa ylösalaisin, niin sieltä on varmaan vaikea soluttautua irti ja pinnalle joka tapauksessa. - Voi kun olisivat antaneet sen pallon mennä! Itsemurhaan ja oman lapsen tappamiseen en usko ollenkaan.
Lentoturmatutkinnassa oli selostus John Kennedy Jr.n lento-onnettomuudesta. Mies ei osannut lentää sumussa, luotti suuntavaistoonsa eikä mittareihin ja ohjasi koneen suoraan mereen. Yksinkertaisesti liian suuret luulot omista kyvyistä.
Elävätköhän nuo keskimääräistä vaarallisemmin, tai ovat jotenkin huolimattomampia?