Toimittaja Antti Liinpää makaa sairaalassa happiviiksissä koronan takia
Ei ole leikin asia tämä korona ja on todella kaukana normiflunssasta.
Kommentit (71)
Onko Antti itse laittanut jutun liikkeelle saadakseen klikkauksia someensa? Ainakaan youtube-kanavallaan eikä fb:ssaan ole mitään mainintaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähde ap. Kiitos.
En löydä googlaamalla mitään tietoa.
On mainittu jo täällä. Lähde on kaupallinen youtube- kanava mutta olen ymmärtänyt, että koronan mainitseminen yotube-videon otsikossa deletoi kaikki videon mainostulot.
Vierailija kirjoitti:
Lähde ap. Kiitos.
En löydä googlaamalla mitään tietoa.
Voin vinkkinä kertoa, että linkki ei ole kovin kaukana viestistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Antti itse laittanut jutun liikkeelle saadakseen klikkauksia someensa? Ainakaan youtube-kanavallaan eikä fb:ssaan ole mitään mainintaa.
Juuri kaltaistesi idioottien takia linkkiä ei voi laittaa
Vierailija kirjoitti:
Perun äskeisen. Onpa todella nerokasta laittaa sairauskertomuksia kanavalle "kaaratelevisio" eikä omalla nimellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perun äskeisen. Onpa todella nerokasta laittaa sairauskertomuksia kanavalle "kaaratelevisio" eikä omalla nimellään.
Kaaratelevisio on sairastunut covidiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaaratelevisio on sairastunut covidiin.
Miksi ette pysy asiassa. Antti julkaisi videon vain ja ainoastaan varoittaakseen meitä muita tästä kavalasta viruksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä ketju saatu aikaiseksi ihan valeuutisella. Vai ellei ole, lähde?
Ei ole valeuutinen.
Lähde...? Jos ap. olet hoitava lääkäri tai sairaalan henkilökuntaa, muistathan tietosuojan. Olet tehnyt juuri rikoksen, ellei tätä ole ko. potilaan tahdosta mediassa tuotu esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä ketju saatu aikaiseksi ihan valeuutisella. Vai ellei ole, lähde?
Ei ole valeuutinen.
Lähde...? Jos ap. olet hoitava lääkäri tai sairaalan henkilökuntaa, muistathan tietosuojan. Olet tehnyt juuri rikoksen, ellei tätä ole ko. potilaan tahdosta mediassa tuotu esille.
Antti laittoit itse videon youtubeen. Linkki on tämän keskustelun sivulla 3.
Nyt oli tullut päivitystä. Kotona jo.
Ne ei herää ikinä.