Huomautin tänään kassajonossa turvavälistä...
... takanaolevalle miehelle ja sain vastaukseksi haistatuksia. Koska osaan minäkin solvata, haistattelin takaisin. No tyyppihän alkoi ihan kuumentua ja alkoi huutamaan ja haukkumaan. Maksoin ostokseni huutajasta välittämättä ja tyyppi lähti perääni huutaen edelleen. Kun lähdin autollani pihalta, ilmeisesti sama tyyppi ajoi perässä ja huudatti torvea sekä vilkutteli valoja. Kun päästiin motarille, karistin tyypin. Ei ilmeisesti ollut mikään kova autokuski kylläkään.
Kyllä ihmiset on saatana sairaita!
Kommentit (71)
Tuollaisista kannattaa ilmoittaa poliisille.
Joo, maantaina meinas joku 8 oluen ostaja kans olla niskassa.
Käskytin kauemmas.
Onneksi olkoon, löysitte kostonhimoisen narsistin luonnosta.
Kassatyöntekijän olisi pitänyt puuttua asiaan ja tarvitessa kutsua vartija.
Vierailija kirjoitti:
Käskytin kauemmas.
Itse käskytän myös ja kovalla äänellä "Pois siitä! Heti! Perkele!". On ainakin tähän saakka tehonnut.
Piti minunkin käydä äsken kaupassa ja siellä oli ihan tolkuttomasti porukkaa. Varmaan neljäsosa yritti pitää turvaväliä, muut pyyhälsivät menemään tunkien ahtaista väleistä vaikka olisi voinut kiertää väljemmän käytävän kautta ja jotkut tuli ihan viereen pällistelemään tuotteita kun olin ottamassa jotain. Yritin ottaa tarvitsemani mahdollisimman nopeasti kun piti pakoilla noita iholle tulevia. Kassajonossa lattiassa on merkit missä voi seisoa, mutta useimmat jonotti silti tiiviisti perätysten pakkautuneena.
Oho! En tiennytkään, että Porvoossa on moottoritie...
Itse olen vakavissani ajatellut että otan mukaan pippurikaasua siltä varalta, että joku tulee lähelle länkyttämään sen jälkeen, kun olen käskyttänyt kauemmas. Sama tuolla ulkona ihmiset kävelee rinnakkain vastaan. Ei muuta kuin kaasua silmille vaan.
Surullista että ihmiset luulevat eristyksen olevan ohitse. Siltä ainakin kuulostaa kun lukee juttuja. Ihmisten pitäisi nyt pysyä kotona eikä roikkua kaupoissa ostelemassa jotain turhaa einestä yms.
Minäkin jouduin tänään käskyttämään yhtä naisasiakasta kauemmas. Tuli ihan kylkeen kiinni kassajonossa. Kajauttelin turvaväliohjeet kuuluvalla äänellä. Ei näyttänyt tajuavan ja oli vielä paksunakin.
Vierailija kirjoitti:
Voitte tunkea turvavälin perseeseenne.
Ei mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vakavissani ajatellut että otan mukaan pippurikaasua siltä varalta, että joku tulee lähelle länkyttämään sen jälkeen, kun olen käskyttänyt kauemmas. Sama tuolla ulkona ihmiset kävelee rinnakkain vastaan. Ei muuta kuin kaasua silmille vaan.
Yritä tuota minulle niin olet sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Oho! En tiennytkään, että Porvoossa on moottoritie...
Kyllä Porvoossa on moottoritie... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käskytin kauemmas.
Itse käskytän myös ja kovalla äänellä "Pois siitä! Heti! Perkele!". On ainakin tähän saakka tehonnut.
Jotkut ei usko edes tuota, vaan alkavat urputtaa. Pitää oikeasti huutaa että painuu nyt oikeesti vi***uun siitä.
Osa kaupan työntekijöistäkään ei ymmärrä turvavälejä. Kysyin, missä ovat hiivat, niin työntekijä suorastaan syöksyi minua kohti ja osoitti sitten hyllyä.
Hulluja on tässä maailmassa paljon... Mutta tietenkin sen huomautuksenkin voi tehdä ystävällisesti, jotkut ihmiset ovat vaan ajattelemattomia (enkä nyt väitä että sinä et ollut tarpeeksi ystävällinen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mielenkiintoista uhoa. Toivottavasti kohtaamme tänään :)
Vierailija kirjoitti:
Surullista että ihmiset luulevat eristyksen olevan ohitse. Siltä ainakin kuulostaa kun lukee juttuja. Ihmisten pitäisi nyt pysyä kotona eikä roikkua kaupoissa ostelemassa jotain turhaa einestä yms.
EI OLE MITÄÄN ERISTYSTÄ!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut vielä saada pippurikaasusta? Et sinä kaasut silmillä mitään tee, kun ulvot repien silmiä päästäsi. Minä voin jopa monottaa sua vielä päähän siinä.
Miksi et pyytänyt kaupan järjestyksen valvojaa kaasuttamaan ja raudoittamaan?