Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomautin tänään kassajonossa turvavälistä...

Vierailija
04.04.2020 |

... takanaolevalle miehelle ja sain vastaukseksi haistatuksia. Koska osaan minäkin solvata, haistattelin takaisin. No tyyppihän alkoi ihan kuumentua ja alkoi huutamaan ja haukkumaan. Maksoin ostokseni huutajasta välittämättä ja tyyppi lähti perääni huutaen edelleen. Kun lähdin autollani pihalta, ilmeisesti sama tyyppi ajoi perässä ja huudatti torvea sekä vilkutteli valoja. Kun päästiin motarille, karistin tyypin. Ei ilmeisesti ollut mikään kova autokuski kylläkään.

Kyllä ihmiset on saatana sairaita!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja liikenteessä näköjään. Tänään onneksi kassanainen laittoi takanani jonottavan miehen ruotuun kun tuli liian lähelle. Sanoi äijälle, että en palvele sinua jos et pidä turvaväliä. :)

Vierailija
22/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, maantaina meinas joku 8 oluen ostaja kans olla niskassa.

Käskytin kauemmas.

Itse käskytän myös ja kovalla äänellä "Pois siitä! Heti! Perkele!". On ainakin tähän saakka tehonnut.

Taidat olla sama mulk visti joka minulle aukoi päätään. Jätin parin metrin turvavälin ja etkös sinä peruutellut taaemmas kun huomasit itse jättäneesi liian lyhyen edelläolevaan. Ihme junttikäytöstä. Pysy siellä maaseudulla jos et osaa asioida ja käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olen työtön. Tämä negatiivinen ilmapiiri sairastutti minua. Ihan järkyttävää tämä ajan henki.

Mikä suomalaisia niin kuluttaa?? Mistä tämä raivo kumpuaa?

Vierailija
24/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vakavissani ajatellut että otan mukaan pippurikaasua siltä varalta, että joku tulee lähelle länkyttämään sen jälkeen, kun olen käskyttänyt kauemmas. Sama tuolla ulkona ihmiset kävelee rinnakkain vastaan. Ei muuta kuin kaasua silmille vaan.

Yritä tuota minulle niin olet sairaalassa.

Et ole tainnut vielä saada pippurikaasusta? Et sinä kaasut silmillä mitään tee, kun ulvot repien silmiä päästäsi. Minä voin jopa monottaa sua vielä päähän siinä.

Et ehdi kaasuttaa sillä katkaisen kätesi.

Vierailija
25/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vakavissani ajatellut että otan mukaan pippurikaasua siltä varalta, että joku tulee lähelle länkyttämään sen jälkeen, kun olen käskyttänyt kauemmas. Sama tuolla ulkona ihmiset kävelee rinnakkain vastaan. Ei muuta kuin kaasua silmille vaan.

No pidä saatana se turvaväli sitten!

Vierailija
26/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootteja liikenteessä näköjään. Tänään onneksi kassanainen laittoi takanani jonottavan miehen ruotuun kun tuli liian lähelle. Sanoi äijälle, että en palvele sinua jos et pidä turvaväliä. :)

Tuollaisille kassaämmille kannattaa olla jatkossa mahdollisimman vit tumainen.

Vierailija
27/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä kyllä, tuolla on vieläkin sellaisia ihmisiä liikenteessä, jotka ei käsitä mitä tämä korona on? He eivät seuraa uutisia millään tasolla, näkevät vain jonkun otsikon tästä jossain. He ovat hölmöyksissään aidosti ihan pihalla maailman menosta, ja koko turvaväli on heille uusi juttu, täydellinen yllätys.

Vierailija
28/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu menevän jakeluun se 1,5 metrin minimiturvaväli. Siihen viereen tungetaan. Se on vaan ajan kysymys, koska jollakin menee lopullisesti pinna lähelle tunkevaan.

Vierailija
29/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain suositus, ei ehdoton määräys. Jos pelkäät ihmisiä kaupassa niin paljon, että vedät siitä jotain kilareita, niin tilaa ne ruoat kotiin.

Vierailija
30/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain suositus, ei ehdoton määräys. Jos pelkäät ihmisiä kaupassa niin paljon, että vedät siitä jotain kilareita, niin tilaa ne ruoat kotiin.

No mikä sun syysi on tunkea lähelle sitten?

Vierailija
31/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäneekö ottaa jotakin kättä pidempää mukaan, että saa asioida rauhassa?

Pitkävartinen sateenvarjo vaikka.

Vierailija
32/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän etälamautinta mukanani. Toimii paremmin kuin mitkään sumutteet ja muut eivät joudu kärsimään sen käytöstä.

Kassajonossa kun sumutetta suihkaat, niin se valitettavasti haittaa muitakin, kuin kohdetta johon sen kohdistat

Vierailija
33/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä jämäkkä kassanainen! Juuri noin!

Vierailija
34/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullekin kävi tässä yks päivä, se oli joku semipulsu. Sanoin ihan ystävällisesti, että voitko mennä vähän taaksemmas, niin alko sössöttämään äijä mulle, vaihdoin kassajonoa niin se odotti mua pyörällään pihalla ja ku kävelin ohi niin huusi läskiksi.

Vierailija
35/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu menevän jakeluun se 1,5 metrin minimiturvaväli. Siihen viereen tungetaan. Se on vaan ajan kysymys, koska jollakin menee lopullisesti pinna lähelle tunkevaan.

Se on muuten Suomessa 1,8 m turvaväli. Joissakin suositellaan 2 metriäkin. Nämä siis minimietäisyydet.

Vierailija
36/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mielenkiintoista uhoa. Toivottavasti kohtaamme tänään :)

Toivotaan niin. Kaltaisesi hysteerikot pitäisi tap paa.

Sisältö ilmiannettu ja tehty vihje poliisille tappouhkauksesta.

Vierailija
37/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks olen työtön. Tämä negatiivinen ilmapiiri sairastutti minua. Ihan järkyttävää tämä ajan henki.

Mikä suomalaisia niin kuluttaa?? Mistä tämä raivo kumpuaa?

Suurin osa on saanut elää "minä teen mitä haluan"-elämää ja elänyt kaikin puolin narsistisesti ja nyt kun aikuisille laitetaan rajoja, alkaa uhmaaminen. Lisäksi kun on vuosia vihattu kaikkia ihmisiä (käytetty kyynärpäitä, ja toisia hyväksi, etuiltu ja vaadittu itselle) niin siinähän se on soppa valmiina. Ei ole riittävän suuri kriisi että se yhdistäisi ihmisiä, sota ehkä vois yhdistää.

Vierailija
38/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kasvosuojus niin kaikki pysyy kauempana. Se on hyvä peloite😁

Vierailija
39/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän etälamautinta mukanani. Toimii paremmin kuin mitkään sumutteet ja muut eivät joudu kärsimään sen käytöstä.

Kassajonossa kun sumutetta suihkaat, niin se valitettavasti haittaa muitakin, kuin kohdetta johon sen kohdistat

Toivottavasti et sitten asu Suomessa, koska nuo ovat lailla kiellettyjä julkisilla paikoilla (muiden kuin poliisien käsissä).

Vierailija
40/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kasvosuojus niin kaikki pysyy kauempana. Se on hyvä peloite😁

Mutta kun niitä koronaa vastaan toimiva ei taida saada mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän