Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomautin tänään kassajonossa turvavälistä...

Vierailija
04.04.2020 |

... takanaolevalle miehelle ja sain vastaukseksi haistatuksia. Koska osaan minäkin solvata, haistattelin takaisin. No tyyppihän alkoi ihan kuumentua ja alkoi huutamaan ja haukkumaan. Maksoin ostokseni huutajasta välittämättä ja tyyppi lähti perääni huutaen edelleen. Kun lähdin autollani pihalta, ilmeisesti sama tyyppi ajoi perässä ja huudatti torvea sekä vilkutteli valoja. Kun päästiin motarille, karistin tyypin. Ei ilmeisesti ollut mikään kova autokuski kylläkään.

Kyllä ihmiset on saatana sairaita!

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pyytänyt kaupan järjestyksen valvojaa kaasuttamaan ja raudoittamaan?

Vierailija
2/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista kannattaa ilmoittaa poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, maantaina meinas joku 8 oluen ostaja kans olla niskassa.

Käskytin kauemmas.

Vierailija
4/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, löysitte kostonhimoisen narsistin luonnosta.

Vierailija
5/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyöntekijän olisi pitänyt puuttua asiaan ja tarvitessa kutsua vartija.

Vierailija
6/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskytin kauemmas.

Itse käskytän myös ja kovalla äänellä "Pois siitä! Heti! Perkele!". On ainakin tähän saakka tehonnut.

Vierailija
7/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti minunkin käydä äsken kaupassa ja siellä oli ihan tolkuttomasti porukkaa. Varmaan neljäsosa yritti pitää turvaväliä, muut pyyhälsivät menemään tunkien ahtaista väleistä vaikka olisi voinut kiertää väljemmän käytävän kautta ja jotkut tuli ihan viereen pällistelemään tuotteita kun olin ottamassa jotain. Yritin ottaa tarvitsemani mahdollisimman nopeasti kun piti pakoilla noita iholle tulevia. Kassajonossa lattiassa on merkit missä voi seisoa, mutta useimmat jonotti silti tiiviisti perätysten pakkautuneena.

Vierailija
8/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! En tiennytkään, että Porvoossa on moottoritie...

Vierailija
9/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vakavissani ajatellut että otan mukaan pippurikaasua siltä varalta, että joku tulee lähelle länkyttämään sen jälkeen, kun olen käskyttänyt kauemmas. Sama tuolla ulkona ihmiset kävelee rinnakkain vastaan. Ei muuta kuin kaasua silmille vaan.

Vierailija
10/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että ihmiset luulevat eristyksen olevan ohitse. Siltä ainakin kuulostaa kun lukee juttuja. Ihmisten pitäisi nyt pysyä kotona eikä roikkua kaupoissa ostelemassa jotain turhaa einestä yms.

Vierailija
11/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jouduin tänään käskyttämään yhtä naisasiakasta kauemmas. Tuli ihan kylkeen kiinni kassajonossa. Kajauttelin turvaväliohjeet kuuluvalla äänellä. Ei näyttänyt tajuavan ja oli vielä paksunakin.

Vierailija
12/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte tunkea turvavälin perseeseenne.

Ei mahdu.

Vierailija
13/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vakavissani ajatellut että otan mukaan pippurikaasua siltä varalta, että joku tulee lähelle länkyttämään sen jälkeen, kun olen käskyttänyt kauemmas. Sama tuolla ulkona ihmiset kävelee rinnakkain vastaan. Ei muuta kuin kaasua silmille vaan.

Yritä tuota minulle niin olet sairaalassa.

Vierailija
14/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! En tiennytkään, että Porvoossa on moottoritie...

Kyllä Porvoossa on moottoritie... 😂

Vierailija
15/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskytin kauemmas.

Itse käskytän myös ja kovalla äänellä "Pois siitä! Heti! Perkele!". On ainakin tähän saakka tehonnut.

Jotkut ei usko edes tuota, vaan alkavat urputtaa. Pitää oikeasti huutaa että painuu nyt oikeesti vi***uun siitä.

Vierailija
16/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kaupan työntekijöistäkään ei ymmärrä turvavälejä. Kysyin, missä ovat hiivat, niin työntekijä suorastaan syöksyi minua kohti ja osoitti sitten hyllyä.

Vierailija
17/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja on tässä maailmassa paljon... Mutta tietenkin sen huomautuksenkin voi tehdä ystävällisesti, jotkut ihmiset ovat vaan ajattelemattomia (enkä nyt väitä että sinä et ollut tarpeeksi ystävällinen).

Vierailija
18/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mielenkiintoista uhoa. Toivottavasti kohtaamme tänään :)

Vierailija
19/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että ihmiset luulevat eristyksen olevan ohitse. Siltä ainakin kuulostaa kun lukee juttuja. Ihmisten pitäisi nyt pysyä kotona eikä roikkua kaupoissa ostelemassa jotain turhaa einestä yms.

EI OLE MITÄÄN ERISTYSTÄ!!!!!

Vierailija
20/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut vielä saada pippurikaasusta? Et sinä kaasut silmillä mitään tee, kun ulvot repien silmiä päästäsi. Minä voin jopa monottaa sua vielä päähän siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme