Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomautin tänään kassajonossa turvavälistä...

Vierailija
04.04.2020 |

... takanaolevalle miehelle ja sain vastaukseksi haistatuksia. Koska osaan minäkin solvata, haistattelin takaisin. No tyyppihän alkoi ihan kuumentua ja alkoi huutamaan ja haukkumaan. Maksoin ostokseni huutajasta välittämättä ja tyyppi lähti perääni huutaen edelleen. Kun lähdin autollani pihalta, ilmeisesti sama tyyppi ajoi perässä ja huudatti torvea sekä vilkutteli valoja. Kun päästiin motarille, karistin tyypin. Ei ilmeisesti ollut mikään kova autokuski kylläkään.

Kyllä ihmiset on saatana sairaita!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sylkässyt sua naamaan.

Turhan nillittäjät saa sitä mitä tilaa.

Vierailija
62/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vakavissani ajatellut että otan mukaan pippurikaasua siltä varalta, että joku tulee lähelle länkyttämään sen jälkeen, kun olen käskyttänyt kauemmas. Sama tuolla ulkona ihmiset kävelee rinnakkain vastaan. Ei muuta kuin kaasua silmille vaan.

Jos kävelemme mieheni kanssa rinnakkain suihkutat pippurikaasua? Asumme yhdessä, niin ei se auta jos me kävelyllä olemme kaukana toisistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypit vaan tulee niskaan hengittämään. Ihan käsittämätöntä. Tommonen turvaväli ois ihan hyvä vaikka mitään tämmöstä poikkeustilaa ei olisikaan.

Mä pidän kassajonossa ostoskärryjä takanani niin kukaan ei pääse liian lähelle hönkimään niskaan.

Ostoksiin voi silti hönkiä.

Elintarvikkeet ovat muovi-tai pahvipakkauksissa toisin kuin keuhkoni.

Eikös jossain tiedotuksessa ollut, että muovipinnalla korona säilyy ”hengissä” muutaman päivän, pahvissa sitäkin pidempään?

Vierailija
64/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypit vaan tulee niskaan hengittämään. Ihan käsittämätöntä. Tommonen turvaväli ois ihan hyvä vaikka mitään tämmöstä poikkeustilaa ei olisikaan.

Mä pidän kassajonossa ostoskärryjä takanani niin kukaan ei pääse liian lähelle hönkimään niskaan.

Ostoksiin voi silti hönkiä.

Elintarvikkeet ovat muovi-tai pahvipakkauksissa toisin kuin keuhkoni.

Eikös jossain tiedotuksessa ollut, että muovipinnalla korona säilyy ”hengissä” muutaman päivän, pahvissa sitäkin pidempään?

Muovipinnalla 72 h, teräspinnalla 48 h, kartonkipinnalla 24h, kuparipinnalla 4h, tosin vaihtelua 4- 8h noilla viimeksimainituilla.

Vierailija
65/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin maski päällä tänään lidlissä ja alkossa, ihan ostin vain alkoholia ja nannaa molemmista, niin eikö kuulunut hihitys.. en ole varma minulleko hihittivät vai itselleen, kaksi jotain 18v pimua, jälkeeni marssivat myös hihittäen alkoon, onneksi myyjä kysyi heti henkkarit kun astuivat hihityksiineen sisään.

Ruuan ostan kotiinkuljetuksella, olen jo tehnyt ensimmäisen tilauksen, että pakko mennä noiden idioottien sekaan kaljan ja viinin vuoksi.

Hihihihi. Ja kun pakkasin kaupassa, eipä taas vaivautunut vieressä pakkaaja yhtään pitämäöän väliä vaan ihan siinä rajalla piti olla mahdollisimman liki minua.

En tiedä mitä visvaa näillä on päässä... 

Myyjät onneksi olivat asiallisia ja ihan kuin oisivat kunnioittaneet maskin käyttöäni.

Mä sain tänään tuijotuksia ja naureskeluja osakseni kun mulla oli kertakäyttöhanskat. Maskia ei ollut. Jos mulla olis ollut sekin niin varmaan olis yskitty päälle. 

Vierailija
66/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meni eilen hermo kaupassa. Kaksi kundi kirjaimellisesti perseessä kiinni, siis kirjaimellisesti. Olivat ilmeisesti kassan kavereita kun ne veti sen jälkeen jotku v*tun olkapää terveiset siinä keskenään. Terveisiä vaan s-ryhmälle.

Vierailija
67/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti prismassa pakollinen jonotusturvaväli, mut sit ostoksia pakatessa seistään ihan vierekkäin. Ei auta oikeesti mitään, haloo

Vierailija
68/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin vähän aikaa sitten joku mies tuli jonossa todella lähelle, aina kun liikuin kauemmas niin tuli lähemmäs ja lähemmäs. Oli niin lähellä ettei se ollut enää mikään normaali väli, ajattelin että mitä vttua se meinaa. Hanskat oli hänellä vielä käsissä joten mitä hemmettiä tulee niin lähelle jos kerran on muutenkin ”varovainen” hanskoineen. Ihme tyyppi.

Penttilä? Oliko nahkahanskat? 

Vierailija
69/71 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin pitää turvavälin kaupassa, mutta kun tuli oma vuoro maksaa niin onhan sitä aika lähellä edellistä joka on pakkaamassa. Ja ne kassojen räkäsuojat on liian lyhyitä. Maksupäätteeltä höngit suoraan kassaa päin.

Vierailija
70/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän etälamautinta mukanani. Toimii paremmin kuin mitkään sumutteet ja muut eivät joudu kärsimään sen käytöstä.

Kassajonossa kun sumutetta suihkaat, niin se valitettavasti haittaa muitakin, kuin kohdetta johon sen kohdistat

Mitä höpäjät?

A. Sinulla ei ole lamautinta

B. Sen käyttö on kielletty

Kaikille muillekin terveiset, että väkivaltaa ei saa käyttää missään tilanteessa. Joudut oikeuteen, jos itsepuolustukseksi menee liian pitkälle.

Vierailija
71/71 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti prismassa pakollinen jonotusturvaväli, mut sit ostoksia pakatessa seistään ihan vierekkäin. Ei auta oikeesti mitään, haloo

Jep...meidän lähimarketissa (k-supermarket) lappu kassalla ”laita ostoket tyhjälle hihnalle”. Mut kassakin vois sit itse kans laittaa ne mun ostokset tyhjälle hihnalle pakkauspäähän. Turvaväli toteutuu jonosaa (ehkä) mut ei enää pakkauspäässä.

Ei pitäisi ottaa seuraavan asiakkaan ostokset hihnalle ennen kun edellinen maksanut ja pakannut sekä häipynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan