Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen laittaa luottokortin suuhun kassalla O.o

Vierailija
04.04.2020 |

– Etenkin vanhemmat ihmiset laittavat usein kortin suuhun, kun he etsivät lompakosta jotain. Tai sitten laittavat setelin suuhun – tai kastelevat sormen suussa ennen kuin aukaisevat muovikassin. Järkytyksellä olen sitä seurannut vierestä, nainen kertoo IS:lle.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006464178.html

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö palkata terveystarkastajia kassoille?

Vierailija
2/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moista ikinä havainnut. Sen sijaan ihmettelen sitä, miten naiset eivät kykene ennakoimaan maksutapahtumaa samalla tavalla kuin miehet. Naisille ostosten maksaminen tuntuu tulevan joka kerta yllätyksenä, joten eikun kaivelemaan lompakkoa jostain kassinpohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normisettiä.

T. Kassa

Vierailija
4/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin kerran peniksen kassaneidin suuhun.

Vierailija
5/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen tuota pussukoiden ja nyssyköiden määrää.

Otetaan tuosta bonuskortti, toisesta pussukasta seteli, ja vielä jostain pussukasta kolikoita. Kunhan ne nyt ensin jostain hehtaarilaukusta löytyy.

Ja aina naiset suhraamassa.

Vierailija
6/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan tuosta bonuskortti, toisesta pussukasta seteli, ja vielä jostain pussukasta kolikoita. Kunhan ne nyt ensin jostain hehtaarilaukusta löytyy.

Ja nämä on vielä niitä, jotka huokailee ja tuskittelee jonon pituutta😂

Vierailija
7/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermot kaupassa hedelmäpussien kanssa. Olen aina aiemmin kostuttanut sormen suussa, että saan sen auki. Nykyään en tietenkään tee sitä, ja lopputulos on, että menee vähintään pari minuuttia sen pussin avaamiseen. Pitäiskö alkaa ottamaan kotoa käytettyjä pusseja mukaan kauppaan?

Vierailija
8/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee hermot kaupassa hedelmäpussien kanssa. Olen aina aiemmin kostuttanut sormen suussa, että saan sen auki. Nykyään en tietenkään tee sitä, ja lopputulos on, että menee vähintään pari minuuttia sen pussin avaamiseen. Pitäiskö alkaa ottamaan kotoa käytettyjä pusseja mukaan kauppaan?

Menee sekunti, kun otat pussia korvista kiinni ja vedät niitä sivullepäin. Ole hyvä.

Vierailija
9/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin kerran peniksen kassaneidin suuhun.

Munahaukka kassaneiti :O

Vierailija
10/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Olen itse ollut erilaisissa kaupoissa töissä pian 15 vuotta ja vaikka paljon on tullut nähtyä (esim pankkikortin taakse mustalla tussilla muistiin kirjoitettu tunnusluku) niin en ole ikinä nähnyt tuollaista.

Sen sijaan olen nähnyt useammankin kerran kuinka se turhan napakka nahkahanska kiskotaan pois kädestä. Tietenkin repimällä hanskaa hampailla sormenpäistä. 

Vierailija
11/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee sekunti, kun otat pussia korvista kiinni ja vedät niitä sivullepäin. Ole hyvä.

Okei, kiitos neuvosta. Kokeilen seuraavalla kauppareissulla.

Vierailija
12/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatuksena on, että siihen kuolee? Olisi pitänyt jo kuolla? Jos ei laita luottokorttia suuhunsa, niin sitten ei saa tartuntaa? Suomessa kuolee tänäkin vuonna n. 55000 ihmistä tauteihin, sairauksiin, onnettomuuksissa yms. Koronaan heistä kuollut 20? Italiassa n. 11 kertaa enemmän ihmisiä ja väki maailman toiseksi vanhinta. Luultavasti Italiassa kuolee siis vuosittain ainakin n. 550000 ihmisitä tauteihin, sairauksiin, onnettomuuksissa yms. Pitkälti yli puolimiljoonaa ihmistä. Koronaan on kuollut Italiassa 14681.

Vierailija
13/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hallitus aikoo tehdä asialle?

-oppositio-

Vierailija
14/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ajatuksena on, että siihen kuolee? Olisi pitänyt jo kuolla? Jos ei laita luottokorttia suuhunsa, niin sitten ei saa tartuntaa?

'Luottokortti suussa' on virallinen kuolinsyy, mutta niitä ei tilastoida, koska Salaliittoteoria nr. 2846.

Vierailija
15/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo kassaneidin ajatus, että nämä luottokortin suuhun tunkijat elävät jossain ”kuplassa”, vaikka mielestäni kuplassa elävät juuri nämä koronaa hysteerisesti pelkäävät.

Vierailija
16/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muuten ihan sama vaikka asiakkaat nuolisivat koko kätensä..

Mutta kun ne voivat sitten tartuttaa tuon viruksen muihin.

Kaupoissa voisi pyöriä videoita, siitä miten ihminen kokee hitaan, tuskaisen kuoleman keuhkojen pettäessä.

Vierailija
17/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä on vielä niitä, jotka huokailee ja tuskittelee jonon pituutta😂

Siis onhan se nyt törkeetä jos mun edessä on pitkä jono! Ei MUA sovi noin kohdella!

Jono mun edessä pisti mut odottamaan, joten mun pitää KOSTAA jonolle mun takana laittamalle se odottamaan vielä enemmän kuin mitä mun piti odottaa.

Saattepahan opetuksen! Ensi kerralla mua ei pistetä odottelemaan tai mä tuhlaan teidän aikaa vieläkin enemmän! Jos mun aikaa tuhlaantuu minuutti niin mä pidän siitä huolen että teidän aikaa tuhlaantuu kaksi minuuttia. Siitäs saatte!

t. Täydellisen terve ihminen jonka aika on erittäin arvokasta ja jolla on hyvä itsetunto ja joka osaa aina sanoittaa tunteensa - pahat ihmiset aiheuttavat minulle paljon pahoja tunteita!

Vierailija
18/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä ärsyttävää. Kuivilla sormilla pussia ei saa oikein mitenkään auki.

Vierailija
19/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä ärsyttävää. Kuivilla sormilla pussia ei saa oikein mitenkään auki.

Helposti saa. Se pussin suu pitää pyörittää sormen päillä auki. Helppoa kun sen osaa, eikä limaa tarvita.

Vierailija
20/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee sekunti, kun pussi hajoaa ja otat toisen ja sekin hajoaa, sitten joku typerys tulee siihen viereen neuvomaan, että miten se pussi nyt oikeaoppisesti aukaistaankaan.