Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tupperimyyjiä läsnä

Vierailija
29.06.2006 |

kertokaapas voiko pitää paikkaansa, kaveri on toiminut vähän aikaa tupperimyyjänä ja oli nyt laittanut huutonettiin joitain " palkinnoksi" saamiaan kippoja myyntiin. Sai parin päivän kuluttua kiukkuisia viestejä kahdelta muulta tupperimyyjältä, että ei saa netissä myydä niitä kippoja, että kuulemma sääntöihin kuuluu, että niitä saa myydä vain kutsuilla ??? Ihan törkeää, annetaan ilmaiseksi astioita muka palkinnoiksi ja ruvetaan kiehumaan kun laitat niitä yksityishenkilönä netissä myyntiin. Voiko tällainen oikeasti pitää paikkaansa, osaako kukaan sanoa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisesti, huoh*

Vierailija
22/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa valkoisella jokaisen jälleenmyyjän allekirjoittamassa sopimuksessa. Sanatarkasti näin: Tuotteiden markkinointi ja myynti Internetin tai muiden sähköisten viestimien kautta on kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloinhan en saisi myöskään lähettää kuukauden tarjouksista sähköpostia emännilleni. Aivan älytöntä, selvästi on tupperin jutut menneet sellaiseksi, että tukkua kiinnostaa vain ja ainoastaan rekrytointi. Ärsyttävää, tukkukokouksissakin vain kiehutaan aina rekrytoimisesta.

Vierailija
24/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vanha sanonta näin sanoo. Eli jos myyt Tupperin tuotteita, niin noudatat heidän sääntöjä. Jos ole asiakas, niin tilanne luonnollisesti toinen. Täähän on ihan maalaisjärkeä... Eli ' työnantaja' tai sopimuskumppani kyllä kertoo mitä saat tehdä, mitä et.

Vierailija
25/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olisi kiva mennä tukkukokoukseen kuulemaan uusista tarjouksista, mistä emännille sitten voisi kertoa, niin kyllä valitettavasti meilläkin menee iso osa ajasta rekrytoimisesta puhumiseen. Kuinka monta henkilöä kukin on viime kuussa rekrytoinut, ja miksi muut eivät ole rekrytoineet yhtään. Saatte näin ja näin hienoja palkintoja kun rekrytoit näin monta ihmistä. Ahdistaa tällainen painostaminen, itse en kauheasti enää käy kokouksissa kun en jaksa tuota vainoamista ja painostusta.

Vierailija
26/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaislahjoja en saa myydä muualla kuin kutsuilla. Kuvastossa olevia tuotteita ei saa myydä kuin kutsuilla. Mutta mun tiimijohtaja antoi ymmärtää, että voin halutessani myydä muuallakin sellaisen tuotteen, joka ei ole vieraille myynnissä. Esim erikoisemmat kiitoskukat ja tarjoustuotteet. Lisäksi on sanottu, että jos lopetan jälleenmyynnin, niin silloin minulla on oikeus tehdä ihan mitä haluan tuotteilla. SIlloin saan siis myydä ilmaislahjoja ja kuvaston tuotteita internetissä.

Vierailija
27/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun ystävän kautta on selvinnyt paljonko tuotteen hinnasta on oikeasti sitä itse tuotetta ja paljonko hinnasta kertyy juuri noihin rekrytointi kampanjoihin. Tuotteet on kivoja ja hyviä, alentaisivat huomasti hintoja ja keskittyisivät hyvien tuotteiden myymiseen niin menisi varmasti paremmin kaupaksi. Kutsujakaan ei kehtaa enään pitää, kun siellä tuputetaan että osta lisää ja vielä tämä ja näinkö vähän sait vieraita tulemaan, olisit nyt hieman paremmin valmistellut. Ja sitten lopuksi se inhottava painostus, että ala jälleenmyykäksi, ala nyt, harkitse edes ja tule meidän kokoukseen tutustumaan. Puistattaa.

Vierailija
28/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tykkäsin tuotteista ja oli kiva pitää kavereille kutsuja, kerran oli yhdellä viikolla tosi hyviä tarjouksia ja minulla koulussa niin kiirettä, etten ehtinyt pitää esittelyä, joten postitin tarjousesitteen kaikilla tutuille ja sain siltä viikolta aivan uskomattoman myynnin. Ensin oli tiiminjohtaja ihan innoissaan asiasta, kunnes kuuli miten olin myynnin hankkinut. Paasasi minulle puhelimessa puolituntia siitä, miten näin ei saa toimia, saa lähtettää esitteitä, mutta jos joku haluaa tilata, niin pitää sanoa, että et saa ostaa ellet pidä kutsuja, ei ikinä saa myydä muualla kuin kutsuilla, koska kun pääset asiakkaan kanssa kasvokkain, voit saada hänet ostamaan vielä enemmän ja pääset rekrytoimaan. Ilmoitin tiiminjohtajalle, että kiitos minulle riitti. Minua ei kiinnosta ihmisten ahdistelu ja painostaminen, joten en selvästikään sovi tupperille.

Sinänsä tosi harmi, kuten sanottu, tupperin tuotteet ovat mielestäni oikeasti hyviä :(

Vierailija
29/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin lähes aina samalla tavalla kuin 31. Ilmoitan aina rapostissa, että pidin esittelyn, joten saan kiitoskukan itselleni. Tämä on myös tapa, jota oma tiimijohtajani ehdotti. Mein ryhmässä on jopa kaksi myyjää, jotka eivät pidä esittelyjä vaan myyvät tuotteita keräämällä tilauksia tutuilta.

Vierailija
30/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaan ymmärrä mikä siinä oli niin kamalaa, jos en kerran ehdi mitenkään pitämään kutsuja, niin luulisi, että on hyvä edes jollain keinoin saada sitä myyntiä, mutta ei. Tuntuu typerältä, että aikuisten ihmisten pitää lasten lailla lähteä valehtelemaan näistä asioista. Tupperin olisi jo aika nykyaikaistua niin menisi tuotteetkin paremmin kaupaksi.

nro31

Vierailija
31/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjetta ja käytäntöä sitä tuntuu olevan käytössä. Luulisi, että kaikilla jälleenmyyjillä olisi samat säännö ja ohjeet.

Vierailija
32/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meitä ainakaan painostettu pelkkään kutsumyyntiin. Ihan ok oli siis tehdä " puhelintilauksia" , eli tilauksia ilman kutsuja. Tokihan hyviin myynteihin ei pääse pitämättä lainkaan kutsuja, mutta tämän kyllä kaikki muutenkin tajuavat..

L&B:llä on sopimuksessa myös kohta, joka kieltää käyttämättömien tuotteiden myynnin kirpputoreilla, netissä jne. Tämä EI kuitenkaan koske käytettyjä tuotteita esim. omilla lapsilla käytössä olleita vaatteita. Vaatteista toki erottaa selvemmin kuin tupperikipoista, onko kyseessä käytetty tuote vai ei..

Vierailija
33/33 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyn summan edestä. Myös kunsulentteja on kehotettu keräämään tilauksia puhelimitse ja välillä tavallisiin kotikutsuihinkin yllytetään emäntää tai vieraita tuomaan tilauksia ulkopuolelta pienin lahjoin.

Vierailija:

oikeasti tykkäsin tuotteista ja oli kiva pitää kavereille kutsuja, kerran oli yhdellä viikolla tosi hyviä tarjouksia ja minulla koulussa niin kiirettä, etten ehtinyt pitää esittelyä, joten postitin tarjousesitteen kaikilla tutuille ja sain siltä viikolta aivan uskomattoman myynnin. Ensin oli tiiminjohtaja ihan innoissaan asiasta, kunnes kuuli miten olin myynnin hankkinut. Paasasi minulle puhelimessa puolituntia siitä, miten näin ei saa toimia, saa lähtettää esitteitä, mutta jos joku haluaa tilata, niin pitää sanoa, että et saa ostaa ellet pidä kutsuja, ei ikinä saa myydä muualla kuin kutsuilla, koska kun pääset asiakkaan kanssa kasvokkain, voit saada hänet ostamaan vielä enemmän ja pääset rekrytoimaan. Ilmoitin tiiminjohtajalle, että kiitos minulle riitti. Minua ei kiinnosta ihmisten ahdistelu ja painostaminen, joten en selvästikään sovi tupperille.

Sinänsä tosi harmi, kuten sanottu, tupperin tuotteet ovat mielestäni oikeasti hyviä :(