Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa veriryhmän selville

JK
04.04.2020 |

Mistä saan selvitettyä oman ja lasten veriryhmän? Pitääkö soittaa sairaalaan jossa lapset on syntyneet? Hassua että meillä on Kantaa ja Maisaa mutta mistään ei saa tällaisia perustietoja.

Vai pitääkö tilata Jenkeistä kotitestejä kun ei niitäkään täältä Suomesta saa..

Koronan takia haluan selvittää koska nyt on tutkimustietoa että veriryhmä vaikuttaa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää luovuttamaan verta. Siis te jotka olette luovutuskelpoisia. Siellä selviää veriryhmä.

Suosittelen KAIKILLE, jotka vain voivat, veren luovuttamista näinä aikoina! Veripalvelun sivuilla voi selvittää onko soveltuva luovuttamaan! Itsekin kävisin, jos en olisi juuri ennen koronakriisin eskaloitumista käynyt. Ensi kerralla sitten toukokuussa.

Vierailija
22/27 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä veriryhmä on vaarassa? Aako siis A? O ja B ok. Vai????

Sitten on vielä AB....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä nenään, turskautat valkoiselle paperille, kuvat aijaahan. Täältä tulee riaknoosit. Katotaan horona ja aids samall.

Vierailija
24/27 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös tietää lasten veriryhmät. Itse olen A rh+, ja siis riskiryhmään kuuluva. Tosi tarkasti seuraan omaa oloa.

Vähän menee liioitteluksi kutsua veriryhmää riskiryhmäksi...

Olen A+ ja minulla on hyvässä hoitotasapainossa oleva rasitusastma, en silti pidä itseäni riskiryhmään kuuluvana...

Vierailija
26/27 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli A veriryhmä saa pahimmat oireet, niin kyllä tämä tieto kiinnostaa.

Vierailija
27/27 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä omituista, että Kannassa ei näytetä. Helpottaisi varmasti hätätilanteissakin.

Mutta kun ne Kannan tiedot ei edelleenkään näy lääkäreille ja hoitajille eli ei voida käydä sieltä tarkistamassa tällaisia tietoja. Nähdään vaan tiedot potilastietojärjestelmästä ja arkistokatselun puolelta satunnaisesti tietoja, riippuen miten on lupia annettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä