Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muita ahdista katsoa vanhoja kuvia itsestään?

Vierailija
15.08.2024 |

Noh, iän puolesta en ole vielä kovin vanha (30v), mutta viidessä vuodessakin voi muuttua aika paljon. En odota miltä näytän 10, 15 tai 20v päästä.

Onko muillakin samoja fiiliksiä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eti mies jolle sillä ei ole väliä. Sitten ei ahdista enää.

Vierailija
2/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Inhottaa vanheneminen. Lisäksi harmittaa kun toimistotyön myötä olen alkanut lihota. Katson miltä näytin vielä 25v 3 lapsen äitinä ja olin kyllä hyvän näköinen. Nyt tällainen perusmutsi. Ihme että mies ei ole lähtenyt. Tosin ei sekään enää näe hyvin ja hiuksetkin alkaa harmaantua. Olemme 35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista 

Vierailija
4/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaa yhtään, kuvissa näkyy nuori, kaunis ja hoikka nainen. Harmittaa vähän ettei sitä silloin tajunnut.

Vierailija
5/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori ja täynnä elämää, miksi kuvat ahdistaisivat? Onhan eletty!

Vierailija
6/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. On kiva nähdä rehellisesti omin silmin, että vaikka nuorena piti itseään lihavana tai rumana, niin nyt aikuisena näkee, että on ollut ihan tavallisen näköinen, nuori ja nätti, eikä todellakaan lihavaa nähnytkään (se oli sitä 90-luvun heroin chick -aikakautta...) Ja olen varma, että myös vanhentuessani tulen näyttämään juuri siltä miltä pitääkin; onnelliselta ja elämäänsä tyytyväiseltä naiselta.

Vierailija
7/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eti mies jolle sillä ei ole väliä. Sitten ei ahdista enää.

Kyllä ulkonäkö on kaikille tärkeä, ainakin jossain määrin. Kyllä miehenä ainakin pohdin myös näitä asioita.

ap

Vierailija
8/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten aloitin kuntoilun ja aloin syömään terveellisesti. Nyt kolmevitosena olen tyytyväisempi ulkonäkööni kuin koskaan aikaisemmin.

Vierailija
9/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole ikuisesti nuori ja kaunis, parempi hyväksyä se, kuin haikailla menneen perään. Ei mua ahdista vanhat kuvat, ne on muistoja hyviltä ajoilta.

Vierailija
10/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili ahdistaa, nuoruuskuvat eivät.

Vierailija
11/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tässä kattelin vanhoja kuvia ysäriltä. Ihan iteltäni näytän.Tyylikin näytti olevan vakiintunut jo teini-iässä. Pitkät nahkatakit ja bändipaidat näyttää trendaavan edelleen.  

Vierailija
12/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mutta en ole muuttunut juuri yhtään

Vierailija
13/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä ahdista. Painan samanverran (168/64) kuin 15v sitten, kasvot on vain kapeammat nyt. Ja vatsakin näyttää täysin samalta vaikka kaksi lasta olen saanut. Ilmerypyt on ihania! 

Vierailija
14/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset kuvat ahdistaa, nuoruuskuvat ei ollenkaan. Vanhoissa kuvissa olen nuori ja kaunis.

Vierailija
15/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ahdista. Olen 33-vuotias mies ja hädin tuskin näytän erilaiselta kuin vaikka 20-vuotiaana. Lähinnä vain komeammalta, koska nyt kasvoni ovat hieman kulmikkaammat ja miehekkäämmät, mutta silti näytän edelleen nuorelta. Saattaisi hirvittääkin enemmän, jos muutos olisi ollut suurempi, mutta aika vähäpätöinen se on ollut. Ehkä eri tilanne jo kymmenen vuoden kuluttua, en tiedä.

Vierailija
16/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Inhottaa vanheneminen. Lisäksi harmittaa kun toimistotyön myötä olen alkanut lihota. Katson miltä näytin vielä 25v 3 lapsen äitinä ja olin kyllä hyvän näköinen. Nyt tällainen perusmutsi. Ihme että mies ei ole lähtenyt. Tosin ei sekään enää näe hyvin ja hiuksetkin alkaa harmaantua. Olemme 35.

Eli sokea mies on paras. Got it.

Vierailija
17/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei maagisesti lihoa "toimistotyön myötä", vaan syömällä liikaa. 

Vierailija
18/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa, ei ulkonäön takia mutta menneiden muistelu muutenkin ahdistaa. Olen jo jättänyt taakse tietyt elämänvaiheet ja sitten kuvista palaan siihen mielentilaan jotenkin liian todellisesta. Vaikka ei olisi ollut mikään erityisen paha ajanjakso kyseessä niin en tykkää palata ajassa.

Vierailija
19/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, kiva se on katsella vanhoja kuvia ja muistella. Peiliin katsominen ei niin kivaa aina ole, mutta mehän kaikki vanhetasn, se on elämää ja turha siitä on ahdistua.

Vierailija
20/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei maagisesti lihoa "toimistotyön myötä", vaan syömällä liikaa. 

No ei siinä mitään maagista ole mutta toimistossa istutaan ja sen päälle pitäisi kompensoida ja harrastaa liikuntaa illalla. Jos on vaikka lastenhoitajana, siinä tulee arkiliikuntaa päivittäin ja arkiliikunta tai sen puute kertyy ja näkyy kiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän