Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut??

Vierailija
03.04.2020 |

Kahdet treffit takana, muutama viikko päivittäistä viestittelyä, on juteltu syvällisiä ja jaettu mitä päivän aikana on tehty. Iltaisin laittaa hyvää yötä. Toisien treffien jälkeen ehdotti jo seuraavaa tapaamista. Halattiin ennen ja jälkeen treffien ja mies turisti minua kevyesti. Tämä kaikki joo kertoo minusta että olisi kiinnostunut, mutta sitten välillä tuntuu viesteissä kylmältä.

Mietin varmasti liikaa mutta itse olen ihastunut ja en uskalla sitä sanoa kun epäröin hänen tunteitaan.

Miltä teistä kuulostaa? Kysykää lisää jos tarvii.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tää tilanne nyt etene.

Oli taas niin hiljaiseloa ettei edes ilmoittanut onnistuuko nähdä vai ei, vaikka lupasi ilmoittaa.

Laitoin viestiä ja kysyin suoraan että haluaako vielä tutustua. Vastasi samantien että haluaa ja pahoitteli ettei ole kuulunut mitään. Sanoi että on töissä kova kiire ja stressi(tekee pitkää päivää ja on oma yritys).

Mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Voiko olla että oikeasti haluaa vielä tutustua vai mikä juttu. Annoin kuitenkin mahdollisuuden lopettaa juttu tähän.

Mitä mieltä, voiko olla niin kiireinen ja stressi ettei ehdi edes viestiä laittaa silloin tällöin.

Ap

Actions always prove why words mean nothing.

Vierailija
62/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en oo ottanu enää yhteyttä. Tällä linjalla mennään. Jos ei kuulu mitään tällä viikolla ni se on sit heippa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tää tilanne nyt etene.

Oli taas niin hiljaiseloa ettei edes ilmoittanut onnistuuko nähdä vai ei, vaikka lupasi ilmoittaa.

Laitoin viestiä ja kysyin suoraan että haluaako vielä tutustua. Vastasi samantien että haluaa ja pahoitteli ettei ole kuulunut mitään. Sanoi että on töissä kova kiire ja stressi(tekee pitkää päivää ja on oma yritys).

Mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.

Voiko olla että oikeasti haluaa vielä tutustua vai mikä juttu. Annoin kuitenkin mahdollisuuden lopettaa juttu tähän.

Mitä mieltä, voiko olla niin kiireinen ja stressi ettei ehdi edes viestiä laittaa silloin tällöin.

Ap

Actions always prove why words mean nothing.

🤣🤣🤣🤣🤣 Ja suomea ei voi käyttää mistä syystä????

Vierailija
64/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi: jos sitä pitää kysyä, niin EI KIINNOSTA. Ihan selkeästi välttelee sinua, älä ole tyhmä.

Vierailija
65/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ap, mää oon sitä mieltä, että jos joutuu miettimään esim ettei oo liian innokas itse niin mies ei silloin ole oikea.

Silloin, kun henkilö on oikea kaikki käy jotenkin luonnostaan.

Kannattaa varmaan odottaa tuleeko enää yhteydenottoa ja jos ei niin unohda mies. Itse oon huomannut, että monesti ne kolmannet treffit on ne ratkaisevat treffit.

No sitä minäkin oon miettinyt et ei tän pitäis olla näin vaikeaa :D oon itekin vähän sitä mieltä että ku löytyy oikee tyyppi nii näitä asioita ei tarvii miettii

Ap

Vierailija
66/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku jo sanoi: jos sitä pitää kysyä, niin EI KIINNOSTA. Ihan selkeästi välttelee sinua, älä ole tyhmä.

Mikä siinä sit on että sanotaan että haluaa tutustua yms jos ei oikeesti halua?

Itse en ainakaan toimi näin, sanon suoraan jos ei nappaa enkä valehtele ja sit hiljene.

Ap

Vierailija
67/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se haluaa vaan tartuttaa sulle koronan.

Vierailija
68/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sit on että sanotaan että haluaa tutustua yms jos ei oikeesti halua?

Itse en ainakaan toimi näin, sanon suoraan jos ei nappaa enkä valehtele ja sit hiljene.

Ap

Voi jösses. Minkä ikäinen olet? Ihmetteletkö IHAN TOSISSASI miksi ihmiset eivät aina kehtaa kertoa totuutta? 🤦🏼‍♀️

Vierailija
69/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap 17 vuotias? 

Itellä tuli mieleen 14v. Kyllä on kallua porukkaa tällä palstalla.

Vierailija
70/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teidän viime tapaamisesta on noin 3 päivää, ja sen jälkeen mies on Ap:n mielestä jo ehtinyt kylmetä, vaieta ja vältellä -  vaikka tuon tapaamisen jälkeenkin on vielä viestejä vaihdettu.

Oikeasti, vähän nyt malttia.

Vierailija
71/74 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ikä?

Vierailija
72/74 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää häiritä toista työpäivän aikana ja sitten valitetaan, jos toinen ei ehdi kunnolla vastaamaan?

Vierailija
73/74 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä vaadi heti vastausta mut hämmentävää ku välillä viestittelee innokkaasti, laittaa hymiöitä, vihjailee asioista mitä vois tehdä yhdessä, on valmis auttamaan jos mulla joku ongelma. Sit taas välillä on ku ei kiinnosta ja vastaa vaan ku "pakko". Onhan se hyvä merkki että ehdottaa uutta tapaamista ja ne menee hyvin.

Ehkä sit yritän rauhoittua ja annan asian mennä omalla painollaan. Yritän keskittyy enemmän siihen miten ne tapaamiset menee, ehkä hän ei tarvii viestittelyä nyt ku tietää että tavataan uudestaan.

Ap

Onpa jännä. Ihan kuin hänellä olisi erilaisia mielialoja. Jonain hetkenä pirteämpi ja jonain väsyneempi. Kuulosta kummalliselta. Kyllä normaali ihminen on ihan koko ajan samanlainen. 

Vierailija
74/74 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten sen vielä pitäisi osoittaa kiinnostuksensa?

- Se on silmin nähden viihtynyt sun seurassa treffeillä ja itse kasvotusten ehdottanut jatkoa. Olette halanneet.

- Se on kysyttäessä vastannut olevansa kiinnostunut ja haluavansa nähdä.

- Se lähettelee hyvän yön ja huomenen viestejä. Se on ollut kiinnostunut sun asioista ja olette puhuneet diippejäkin.

- Se on yhteydessä sentään joka päivä, vaikka on kiireinen ja tekee kahta töitä.

Eihän tossa ele mitään epäilystä. Mokaat kohta koko jutun vainoharhoillasi.

Ei ole ollut enää yhteydessä ollenkaan eikä mitään hyvän yön viestejä. Jos pitäisi edelleen yhteyttä en epäilisi mutta se että yhtäkkiä lopettaa yhteydenpidon kokonaan vaikka aiemmin ehti ihan hyvin laittaa viestiä vaikka oli kiireinen töissä, laittoi kuvia ja ääniviestejä. Nyt ei mitään.

Ap

Sama tapahtunut minulle ja niin siinä.kävikin että mies lopetti tapailun.

Mutta pakko nyt sanoa suoraan, olen pahoillani, mutta vaikutat niin teinimäiseltä, että miksi edes kuvittelit aikuisen miehen haluavan sinusta jotain vakavaa? Aikuistu tai ala tapailla ikäisiäsi, jos toivot miehiltä aitoa kiinnostusta.

No pakko sanoa etten näe tällä kovin onnellista loppua.

Miksi vaikutan teinimäiseltä?

Ap

Vaikutat teinimäiseltä, koska puhut jostain hymiöistä ja kylmistä viesteistä. Minä olin samanlainen nuorena ja nyt sen vasta tajuaa, kuinka hölmö sitä on ollut. Tuskin sinä olet 30 täyttänyt? Moni on alle kolmekymppisenä tuollainen, mutta kun mennään kolmenkympin yli ja jutut on tätä tasoa, niin se on jo surullista.

Sinun pitää oikeasti kasvaa vielä paljon, jotta löydät miehen jonka kanssa voi jotain pysyvämpää syntyä. Minä olin myös nuorempana naiivi ja sen vuoksi minua käytettiin hyväksi, ensisijaisesti ne vanhemmat miehet. Sinun tapauksesi kuulostaa valitettavan paljon samalta.

Voi olla mutta en koe että miehenkään käytös on kovin aikuismaista. Itse en ainakaan enää jaksa pelata mitään pelejä.

Ap

Mitenköhän hän on pelannut pelejä?

Hän on antanut sinulle ihan uskottavan selityksen, miksi ei nyt pysty vastailemaan koko ajan. Oma yritys ja myös toinen työ. Tällä hetkellä ihmisillä on todella kova stressi päällä. Se, että sinä et sitä ymmärrä, vaan odotat paapomista ja hymiöntäyteisiä viestejä ja jatkuvaa vakuuttelua, että kyllä olen kiinnostunut, vaikka sinulle ON JO kerrottu, että kiinnostusta on ja selitetty, että on todella stressaavaa ja kiirettä tällä hetkellä, on varmaankin hänestä todella ahdistavaa. Ei hän oikeastaan menetä mitään, vaikka lopetat yhteydenpidon, koska vaikutat ymmärtämättömältä pikkuprinsessalta, jonka navan ympärillä kaiken pitäisi pyöriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän