Onko mies kiinnostunut??
Kahdet treffit takana, muutama viikko päivittäistä viestittelyä, on juteltu syvällisiä ja jaettu mitä päivän aikana on tehty. Iltaisin laittaa hyvää yötä. Toisien treffien jälkeen ehdotti jo seuraavaa tapaamista. Halattiin ennen ja jälkeen treffien ja mies turisti minua kevyesti. Tämä kaikki joo kertoo minusta että olisi kiinnostunut, mutta sitten välillä tuntuu viesteissä kylmältä.
Mietin varmasti liikaa mutta itse olen ihastunut ja en uskalla sitä sanoa kun epäröin hänen tunteitaan.
Miltä teistä kuulostaa? Kysykää lisää jos tarvii.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Siis sen yrityksellä menee hyvi ja käy lisäksi töissä. Eli stressi on enemmän siitä että töitä on nii paljon.
Joo yritän ottaa iisisti ja luottaa et tarkoittaa mitä sanoo, ei haluu tutustua.
Sanoin myös samassa viestissä että on mun mielestä mukava tyyppi. Eli tietää et mua kiinnostaa joten uskallan nyt pitää ns etäisyyttä ja antaa tilaa. Toivon vaan että ottaa pian yhteyttä, vaikka on kiireinen ni luulis et ehtii yhden viestin sillon tällöin laittaa.
Ap
Kysyit jo aiemmin, että voiko oikeesti olla niin kiireinen ja stressaantunut. Voi.
Ja toiseksi, miehet ihan oikeasti ovat putkiaivoja. Ja kun ajatukset on kohdistettu työntekoon, niin sitten tosiaan tehdään töitä eikä siinä vasemmalla kädellä tekstailla tyttösille samalla.
Kyllä se sinusta selvästi diggaa, kun kerran turisti hellästi.
Ei miehen sanomisiin kannata luottaa, vaan tekoihin. Mies sanoo haluavansa tutustua, mutta ei soita, ei viestitä, ei pyydä luokseen, ei hae kahville... hmm. Mitäpä luulet?
Siis miten sen vielä pitäisi osoittaa kiinnostuksensa?
- Se on silmin nähden viihtynyt sun seurassa treffeillä ja itse kasvotusten ehdottanut jatkoa. Olette halanneet.
- Se on kysyttäessä vastannut olevansa kiinnostunut ja haluavansa nähdä.
- Se lähettelee hyvän yön ja huomenen viestejä. Se on ollut kiinnostunut sun asioista ja olette puhuneet diippejäkin.
- Se on yhteydessä sentään joka päivä, vaikka on kiireinen ja tekee kahta töitä.
Eihän tossa ele mitään epäilystä. Mokaat kohta koko jutun vainoharhoillasi.
Itsellä tuollainen paljastui useamman naisen pyörittäjäksi. Uusin ihastus oli aina hetken ykkösenä, sitten kun joku aiempi alkoi näyttää hiipumisen merkkejä, pitikin keskittyä metsästämään se takaisin, panostaa siihen välillä enempi. Ja aina kun sai naisen uudelleen lämpiämään, pitikin lämmitellä toista jolta oli alkanut kiinnostus hiipua.. Mietittiin me naiset myöhemmin, että sillä oli varmaan joku automaatti mikä pisti aina aamuisin ja iltaisin samat toivotukset sydänten kera meille kaikille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sen yrityksellä menee hyvi ja käy lisäksi töissä. Eli stressi on enemmän siitä että töitä on nii paljon.
Joo yritän ottaa iisisti ja luottaa et tarkoittaa mitä sanoo, ei haluu tutustua.
Sanoin myös samassa viestissä että on mun mielestä mukava tyyppi. Eli tietää et mua kiinnostaa joten uskallan nyt pitää ns etäisyyttä ja antaa tilaa. Toivon vaan että ottaa pian yhteyttä, vaikka on kiireinen ni luulis et ehtii yhden viestin sillon tällöin laittaa.
Ap
Kysyit jo aiemmin, että voiko oikeesti olla niin kiireinen ja stressaantunut. Voi.
Ja toiseksi, miehet ihan oikeasti ovat putkiaivoja. Ja kun ajatukset on kohdistettu työntekoon, niin sitten tosiaan tehdään töitä eikä siinä vasemmalla kädellä tekstailla tyttösille samalla.
Niin täytyy nyt vaan antaa sille työrauha ja katsoo kuuluuko miehestä mitään. Tarjoutui aiemmin auttaa yhdessä jutussa mutta nyt en viitsi edes pyytää ettei ahdistu lisää. Odotan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
- Se on silmin nähden viihtynyt sun seurassa treffeillä ja itse kasvotusten ehdottanut jatkoa. Olette halanneet.
- Se lähettelee hyvän yön ja huomenen viestejä. Se on ollut kiinnostunut sun asioista ja olette puhuneet diippejäkin.
- Se on yhteydessä sentään joka päivä, vaikka on kiireinen ja tekee kahta töitä.
Ei ole ollut enää yhteydessä ollenkaan eikä mitään hyvän yön viestejä. Jos pitäisi edelleen yhteyttä en epäilisi mutta se että yhtäkkiä lopettaa yhteydenpidon kokonaan vaikka aiemmin ehti ihan hyvin laittaa viestiä vaikka oli kiireinen töissä, laittoi kuvia ja ääniviestejä. Nyt ei mitään.
Ap
Miehellä on oma yritys eli on aikuinen. Sen sijaan ap kuulostaa kaikella tavalla teini-ikäiseltä. Tässä taitaa olla kyse siitä, että mies pitää hetken hauskaa naiivin ja dramaattisen teinitytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut enää yhteydessä ollenkaan eikä mitään hyvän yön viestejä. Jos pitäisi edelleen yhteyttä en epäilisi mutta se että yhtäkkiä lopettaa yhteydenpidon kokonaan vaikka aiemmin ehti ihan hyvin laittaa viestiä vaikka oli kiireinen töissä, laittoi kuvia ja ääniviestejä. Nyt ei mitään.
Ap
Sama tapahtunut minulle ja niin siinä.kävikin että mies lopetti tapailun.
Mutta pakko nyt sanoa suoraan, olen pahoillani, mutta vaikutat niin teinimäiseltä, että miksi edes kuvittelit aikuisen miehen haluavan sinusta jotain vakavaa? Aikuistu tai ala tapailla ikäisiäsi, jos toivot miehiltä aitoa kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta pakko nyt sanoa suoraan, olen pahoillani, mutta vaikutat niin teinimäiseltä, että miksi edes kuvittelit aikuisen miehen haluavan sinusta jotain vakavaa? Aikuistu tai ala tapailla ikäisiäsi, jos toivot miehiltä aitoa kiinnostusta.
No pakko sanoa etten näe tällä kovin onnellista loppua.
Miksi vaikutan teinimäiseltä?
Ap
Ihan omakohtaisen kokemuksen perusteella voin sanoa, että jos sitä kiinnostusta pitää ihmetellä ja arpoa niin mies ei ole kiinnostunut (ainakaan) kunnolla vaan olet sellainen hätävara joka menee paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Vaikutat teinimäiseltä, koska puhut jostain hymiöistä ja kylmistä viesteistä. Minä olin samanlainen nuorena ja nyt sen vasta tajuaa, kuinka hölmö sitä on ollut. Tuskin sinä olet 30 täyttänyt? Moni on alle kolmekymppisenä tuollainen, mutta kun mennään kolmenkympin yli ja jutut on tätä tasoa, niin se on jo surullista.
Sinun pitää oikeasti kasvaa vielä paljon, jotta löydät miehen jonka kanssa voi jotain pysyvämpää syntyä. Minä olin myös nuorempana naiivi ja sen vuoksi minua käytettiin hyväksi, ensisijaisesti ne vanhemmat miehet. Sinun tapauksesi kuulostaa valitettavan paljon samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Vaikutat teinimäiseltä, koska puhut jostain hymiöistä ja kylmistä viesteistä. Minä olin samanlainen nuorena ja nyt sen vasta tajuaa, kuinka hölmö sitä on ollut. Tuskin sinä olet 30 täyttänyt? Moni on alle kolmekymppisenä tuollainen, mutta kun mennään kolmenkympin yli ja jutut on tätä tasoa, niin se on jo surullista.
Sinun pitää oikeasti kasvaa vielä paljon, jotta löydät miehen jonka kanssa voi jotain pysyvämpää syntyä. Minä olin myös nuorempana naiivi ja sen vuoksi minua käytettiin hyväksi, ensisijaisesti ne vanhemmat miehet. Sinun tapauksesi kuulostaa valitettavan paljon samalta.
Voi olla mutta en koe että miehenkään käytös on kovin aikuismaista. Itse en ainakaan enää jaksa pelata mitään pelejä.
Ap
Minulla on ihan aloittajan kaltainen tilanne. Sitten kun otin käyttöön tuon äsken laittamani linkin ohjeet niin tilanne onkin keikahtanut niin päin, että mies kyselee mun perään:)
Ei taas näitä. Analysoidaan jokainen hymiö, lause ja viesteihin vastaamisaika ja pohditaan, onko mies kiinnostunut vai ei. On tai ei, tuskin sitä täällä kukaan tietää 😂
Vierailija kirjoitti:
https://hanentavallaan.fi/rakkaus/jos-haluat-saada-miehen-treffaile-kui…
Tää oli tosi hyvä t. Keski-ikäinen
Sori ap, mää oon sitä mieltä, että jos joutuu miettimään esim ettei oo liian innokas itse niin mies ei silloin ole oikea.
Silloin, kun henkilö on oikea kaikki käy jotenkin luonnostaan.
Kannattaa varmaan odottaa tuleeko enää yhteydenottoa ja jos ei niin unohda mies. Itse oon huomannut, että monesti ne kolmannet treffit on ne ratkaisevat treffit.
Olen nainen, mutta kun työssäni oli huono ilmapiiri ja kiusaamista, en jaksanut pitää kehenkään yhteyttä. Masennus, ahdistus, stressi kaikki voi vaikuttaa ettei jaksa tavata, eikä pitää yllä suhdetta. Elämä voi olla päivästä toiseen vain selviytymistä. Kannattaa antaa tilaa toiselle, erityisesti introvertit saavat energiaa yksinolemisesta.