Onko mies kiinnostunut??
Kahdet treffit takana, muutama viikko päivittäistä viestittelyä, on juteltu syvällisiä ja jaettu mitä päivän aikana on tehty. Iltaisin laittaa hyvää yötä. Toisien treffien jälkeen ehdotti jo seuraavaa tapaamista. Halattiin ennen ja jälkeen treffien ja mies turisti minua kevyesti. Tämä kaikki joo kertoo minusta että olisi kiinnostunut, mutta sitten välillä tuntuu viesteissä kylmältä.
Mietin varmasti liikaa mutta itse olen ihastunut ja en uskalla sitä sanoa kun epäröin hänen tunteitaan.
Miltä teistä kuulostaa? Kysykää lisää jos tarvii.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Miten on muuttunut kylmäksi kun eilen oltiin treffeillä, mies ehdotti uutta tapaamista, toivotti hyvät huomenet ja hyvää yötä ja vissiin muutenkin viestittelette?
Minulle tulisi ähky jos vielä enemmän pitäisi olla yhteyksissä. Töistä on joskus vaikea vastata tai jos mies on sellainen ihminen joka ei ole tottunut töistä tai pitkin päivää viestittelemään.
Kuten minäkin vaikka olen nainen. Haluan työpäivän olla rauhassa töissä, jos yhden viestin laittaisin ehkä.
Ole nyt vain rauhassa, hymiöitä ei joka viestiin tarvitse laittaa.
Ei se nyt kerro kylmyydestä tai kuumuudesta oikeastaan mitään.
No ei toivottanut hyvää yötä tai huomenta, laittoi kuitenkin viestiä. Joo on laittanut viestiä mutta huomattavasti vähemmän ku aiemmin. Tiedän että murehdin liikaa asiaa.
Täytyy vaan rentoutua ja antaa asian olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos te ihmiset pohditte onko toinen osapuoli kiinnostunut, niin jos olisi, teidän ei tarvitsisi kysyä sitä täältä. Kyllä kiinnostuneen miehen/naisen todella huomaa.
Ei huomaa, jos on turvaton kiintymissuhde tai muuten ahdistunut, eikä luota omiin tunteisiinsa.
Toivottavasti AP osaa auttaa itseään.
No kyllä se nyt illal ja laittoi viestiä eli kai tässä on kaikki ihan ok. Täytyy vaan itse nyt olla vähemmän innokas ettei pelota miestä pois.
Ap
Voi voi voi. Sano sille jotenkin nätisti, että oot vähän niinku kiinnostunu. Jos se mies jollaki tavalla torjuu sut, nii ainaki tiiät. Ihan turha miettiä tollasta. Ja kyllä oon ite sössiny joskus sanomalla jo alkuvaihees, että mitä ajattelen. Mutta enpä jääny turhaan vatvomaan. Kivoja tyyppejä löytyy muitaki.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi voi. Sano sille jotenkin nätisti, että oot vähän niinku kiinnostunu. Jos se mies jollaki tavalla torjuu sut, nii ainaki tiiät. Ihan turha miettiä tollasta. Ja kyllä oon ite sössiny joskus sanomalla jo alkuvaihees, että mitä ajattelen. Mutta enpä jääny turhaan vatvomaan. Kivoja tyyppejä löytyy muitaki.
Taidan vaan yrittää ottaa rennosti ja katsoa mihin tilanne etenee.
Ap
No ei tää tilanne nyt etene.
Oli taas niin hiljaiseloa ettei edes ilmoittanut onnistuuko nähdä vai ei, vaikka lupasi ilmoittaa.
Laitoin viestiä ja kysyin suoraan että haluaako vielä tutustua. Vastasi samantien että haluaa ja pahoitteli ettei ole kuulunut mitään. Sanoi että on töissä kova kiire ja stressi(tekee pitkää päivää ja on oma yritys).
Mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Voiko olla että oikeasti haluaa vielä tutustua vai mikä juttu. Annoin kuitenkin mahdollisuuden lopettaa juttu tähän.
Mitä mieltä, voiko olla niin kiireinen ja stressi ettei ehdi edes viestiä laittaa silloin tällöin.
Ap
Oma yritys?
Ymmärrätkö yhtään, minkälaisessa kurimuksessa iso osa yrityksista tällä hetkellä on. Nyt vähän jäitä hattuun, nainen. Mies on jo sanonut olevansa kiinnostunut ja pahoitellut kiireitään. Annan hänen nyt pelastaa bisneksensä.
Tapailetko sä samaa miestä kun mä tapailin :D Alusta lähtien oli ihme fiilis, kun oli tollasta aaltoilua.. Ja sit tulikin jo jääkausia väliin. Nyt ei kyllä enää olla väleissäkään. Kysyin jossain vaiheessa kans et annetaanko olla ja sillon oli sitä mieltä että eieieieiei, kun haluu ehdottomasti treffailla edelleen. No ei halunnu, kun halus pitää varalla jos ois se parempi juttu kussu tai jotain. Tai halus vaan pitää kontakteja mahd. paljon. Mutta jokainen stoori nyt on omanlainen. Ja itekin joskus ahistunu jonkun liiallisesta yhteydenpidosta ja halunnu ottaa takapakkia.
Vierailija kirjoitti:
Jos te ihmiset pohditte onko toinen osapuoli kiinnostunut, niin jos olisi, teidän ei tarvitsisi kysyä sitä täältä. Kyllä kiinnostuneen miehen/naisen todella huomaa.
Ei todellakaan huomaa. Itse olen aina ihan varma, ettei mies ole kiinnostunut ja sössin juttuni sillä (ottamalla etäisyyttä). Miehet taas aina luulee, etten minä ole kiinnostunut, vaikka olisin tosi ihastunut ja sanoisinkin sen.
Näitä ei mistään tiedä kuin ajan kanssa.
Minkä alan yritys miehellä. Vastaava mies oli alkuvuodesta. Kuumaa kylmää ns. Ei saanut odottaa mitään ettei ala ahdistua. Halusi sitoutua mutta ei seurustella. Wtf
No ei ole kiinnostunut. Heivaa jo sen numero!
Vierailija kirjoitti:
Aika varmasti on kiinnostunut.
Mutta onko tarpeeksi kiinnostunut? Todella kiinnostunut mies vastaisi heti ja olisi todella iloinen kaikista viesteistä. Eli mies on jotenkin kyynistynyt tai ei usko juttuun tai sitten ei tarpeeksi kiinnostunut. Ap:n kannattaa tämä huomioida, ettei tule sydänsuruja.
Siis sen yrityksellä menee hyvi ja käy lisäksi töissä. Eli stressi on enemmän siitä että töitä on nii paljon.
Joo yritän ottaa iisisti ja luottaa et tarkoittaa mitä sanoo, ei haluu tutustua.
Sanoin myös samassa viestissä että on mun mielestä mukava tyyppi. Eli tietää et mua kiinnostaa joten uskallan nyt pitää ns etäisyyttä ja antaa tilaa. Toivon vaan että ottaa pian yhteyttä, vaikka on kiireinen ni luulis et ehtii yhden viestin sillon tällöin laittaa.
Ap
No kaikki miehet ei oo mitään viesteillä lässyttäjiä ja sekös vaikuttaa naisesta "kylmältä"
On sanonut että etsii jotain aitoa ja tosiaan sitä elämänkumppania. Kyseli aiemmin paljon ja on avauduttua syvällisistä asioista. On ollu ihastuneen oloinen treffeillä. Siksi tää tuntuu oudolta eikä haluis heittää kaikkee toivoo vielä. Mut jos ei tän viikon aikana tapahdu mitään mihinkään suuntaan ni sit mä en jää odottaa.
Jos oli kiinnostunut ni itse mokaa jos ei yhtää aikaa löydy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
KYSY SILTÄ.
No minähän kysyin suoraan haluaako tutustua lisää ja vastasi saman tien että haluaa.
Ap
Miten on muuttunut kylmäksi kun eilen oltiin treffeillä, mies ehdotti uutta tapaamista, toivotti hyvät huomenet ja hyvää yötä ja vissiin muutenkin viestittelette?
Minulle tulisi ähky jos vielä enemmän pitäisi olla yhteyksissä. Töistä on joskus vaikea vastata tai jos mies on sellainen ihminen joka ei ole tottunut töistä tai pitkin päivää viestittelemään.
Kuten minäkin vaikka olen nainen. Haluan työpäivän olla rauhassa töissä, jos yhden viestin laittaisin ehkä.
Ole nyt vain rauhassa, hymiöitä ei joka viestiin tarvitse laittaa.
Ei se nyt kerro kylmyydestä tai kuumuudesta oikeastaan mitään.