Miksi keski-ikäiset miehet Tinderissä ovat niin kireitä, tylyjä ja aggressiivisia?
Nuoremmat ovat kohteliaita, hauskoja ja rentoja ja parempia kirjoittamaankin. Äskenkin poistin yhden, jolle en ollut heti vastannut. Hän oli kirjoittanut viestit ”huhuu” ja ”kauaa en katsele naista, joka keräilee vain matcheja”. Kuvitteliko hän todella, että noiden viestien jälkeen olisin vastannut mitään? Poistamisella uhkailu ei kannata. Vaikuttaa vain kahjolta ja tulee itse poistetuksi. Minkä ikäisenä käytöstavoista ja sosiaalisista taidoista on tapana luopua?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen miekkonen ajattelee nimenomaan että tuo ON sosiaalinen taito! Niinhän sitä työelämässäkin nykyään sanotaan että ei enää saa olla kiltti varovainen kohtelias antee'ksipyytelijä vaan nykyään pitää osata olla oikealla tavalla töyk'eä röyhk'imys.
Sinä ajattelet että mies "uhk'aili" sinua. Se mies taas ajattelee että hän "haastoi" sinut. Hän ajattelee että kun hän haastaa naisen niin nainen motivoituu, syttyy, lähtee haastajan perään. Erittäin kilpailunhaluisiin (eg'oltaan hataroihin) ihmisiin tuo toimii, kun heille sanoo ivallisesti ja pilkallisesti "ota kiinni jos saat" niin heidän on aivan pakko saada sanoja kiinni, pakko voittaa heidän haastajansa. Eli sellaisiin naisiin tuo toimii jotka tahtovat itselleen itsevarman töykeän jän'nämiehen joka kohtelee naista kuin roskaa. Mies tulee paikalle nopeasti, ottaa mitä tahtoo, häipyy.
Tätä palstaa kun lukee niin saa sen vaikutelman että juurikin tuollaisia miehiä tinder on täynnä. En tiedä minkälaisia naisia siellä on.
Eli tinderistä löydät "jän'niä" miehiä (töykeitä ääli'öitä). Asiallisia miehiä et löydä. On siellä varmaan myös joitain tylsiä sosiaalisesti kömpelöitä syrj'äytyneitä kilt'tejä miehiä, en tiedä kelpaavatko ne sinulle.
Vastasin tähän jo aiemmin mutta se katosi. Olen tavannut monta kivaa ja fiksua ihmistä Tinderissä. Uskon, että oikea j.ännämies osaa olla hurmaava eikä mikään ääliö. Kuka ääliön matkaan lähtisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vastasin tähän jo aiemmin eli vastaamalla hitaasti näytät toiselle keskustelijalle hänen paikkansa ja hänen pitää mukautua siihen, ettei hän tiedä miksi vastaat hitaasti, mutta se pitäisi vain niellä.
Toki silloin peli on jo menetetty eikä kannata huhuilla, koska fiksu nainen olisi kiinnostuneena kyllä kertonut nopeasti miksi vastaaminen saattaa viivästyä, joten varmaan nämä miehet vain purkavat pettymystään.
Kokeile sinäkin siis astua toisen saappaisiin; jokainen haluaa tuntea itsensä tärkeäksi keskustelijaksi, johon panostetaan ja kirjoitellaan innokkaasti ja nopeasti eikä altavastaajaksi, jonka pitää mukautua toisen tuntemattomiin aikatauluihin.
Eli suuttuminen ei enää hyödytä siinä vaiheessa, mutta tuosta suuttuminen johtuu, kun toinen pettää odotukset.
Ymmärrän pettymyksen mutta en käytöstä. En myöskään käytä valtaa vaan elän elämääni, josta Tinder on vain pieni, satunnainen osa. Joskus se ei vaan mahdu ajatuksiin.
Ap
Pettymys tapahtuu silloin kun ei saa mitä haluaa. Terve ihminen pyrkii itse käsittelemään oman pettymyksensä, pyrkii itse pääsemään siitä yli, ymmärtää että pettymys on oma ongelma. Mitä narsistisempi ihminen on niin sitä todennäköisemmin hän kääntää pettymyksensä SINUA vastaan: hänen pettymyksensä on sinun syytä, sinä loukkasit häntä, sinä kohtelit häntä kaltoin, joten hän kostaa sinulle kohtelemalla sinua törkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on tinderissä haalimassa ainoastaan matcheja. Kuten mies sanoikin.
Ei vaan tutustumassa kivoihin ja kiinnostaviin ihmisiin.
ApTinder ei ole kirjeenvaihtokerho. Ja vaikka sitä sellaiseksi kuvitteletkin, niin et silti vastaa matcaamihllesi miehille?
Toiseksi, mitä kuvittelet sieltä löytäväsi, kyseessä on panosovellus.
Kolmanneksi, miksi matchaat keski-ikäisten miesten kanssa ylipäätään, kun olet heidät jo niin kamaliksi todennut.
Neljänneksi, miksi et saa seuraa edes panosovelluksessa, jos niitä matcheja on niin loputtomiin?
Kuudenneksi, mitä kuvittelet tinderistä löytäväsi?
En tiedä, mihin perustat oletuksesi, ja veisi liian kauan oikoa ne.
Ap
Keski-ikäiset miehet käyvät myös vaihdevuodet läpi, vaikka ne eivät ole yhtä näyttäviä kuin naisten.
"Ikääntymiseen liittyvä kiveksen toiminnan heikkeneminen aiheuttaa osittaisen miessukuhormonin puutoksen, josta seuraa yksilöllinen oireiden kirjo: voimattomuutta, väsymystä, masennusta, ärtyneisyyttä, sukupuolisen halukkuuden vähenemistä, hikoilua ja kuumia aaltoja."
Tunnen useammankin miehen, jotka keski-ikäisinä varsinaisia känkkäränkkiä (ärtyneisyyden lisäksi muut oireet voivat myös synnyttää lisää ärtyneisyyttä), mutta sitten kuusikymppisinä alkoivat muuttua paljon rennommiksi ja leppoisammiksi.
Kummatkos tässä ketjussa on tylympiä, ap vai miehet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin tähän jo aiemmin eli vastaamalla hitaasti näytät toiselle keskustelijalle hänen paikkansa ja hänen pitää mukautua siihen, ettei hän tiedä miksi vastaat hitaasti, mutta se pitäisi vain niellä.
Toki silloin peli on jo menetetty eikä kannata huhuilla, koska fiksu nainen olisi kiinnostuneena kyllä kertonut nopeasti miksi vastaaminen saattaa viivästyä, joten varmaan nämä miehet vain purkavat pettymystään.
Kokeile sinäkin siis astua toisen saappaisiin; jokainen haluaa tuntea itsensä tärkeäksi keskustelijaksi, johon panostetaan ja kirjoitellaan innokkaasti ja nopeasti eikä altavastaajaksi, jonka pitää mukautua toisen tuntemattomiin aikatauluihin.
Eli suuttuminen ei enää hyödytä siinä vaiheessa, mutta tuosta suuttuminen johtuu, kun toinen pettää odotukset.
Ymmärrän pettymyksen mutta en käytöstä. En myöskään käytä valtaa vaan elän elämääni, josta Tinder on vain pieni, satunnainen osa. Joskus se ei vaan mahdu ajatuksiin.
ApTuohon auttaa se, että keskityt huolella yhteen asiaan kerralla. Jos juttelet vaikka potilaan, asiakkaan, oman lapsen tms. kanssa, niin älä katsele samalla kännykkää ja kelloa, vaan keskity siihen mitä hänellä on sanottavaa ja panosta siinä hetkessä siihen.
Käytöksestä ei ole hyötyä, mutta minusta ei ole mitään, mikä ei olisi siinä vaikeaa ymmärtää; etkö sinä ole koskaan suuttunut kenellekään, millekään tai ilmaissut pettymystä selvin sanoin? Jos olet, niin sitten sinäkin ymmärrät käytöstä.
En ymmärrä käytöstä. En osoita mieltäni tuntemattomille, koska he eivät herätä minussa niin suuria tunteita. Ne perustuisivat mielikuvitukseen. En kyllä tutuillekaan ilmoita, että en ala tuollaista kaveria kauaa katselemaan, jos ei ala vastausta kuulumaan.
Ap
Kylläpäs sinä ymmärrät huonosti narsisteja/nettiprovoilijoita.
Kun joku kirjoittaa sinulle jotain loukkaavaa, niin sen tarkoitus on provosoida sinua. Jos loukkaannut niin mahdollisesti puolustaudut eli kirjoitat hänelle jonkin vastauksen. Sitä se narsisti haluaa. Se loukkaus on koukku johon hän tahtoo sinun tarttuvan.
Jos lopetat yhteydenpidon häneen niin hän ei voi enää yrittää saada sinua, ei voi enää yrittää manipuloida, ei voi enää yrittää mitään. Joten hänen täytyy saada sinut kirjoittamaan hänelle, jos ei muulla niin sitten loukkauksilla. Kunhan jatkat hänelle kirjoittamista niin hän voi yrittää jatkaa sinun manipuloimista jotta hän saisi houkuteltua sinut luokseen.
Narsistin kanssa ei voi erota ystävällisesti tyyliin "ei, en tahdo tavata sinua, lopetan yhteydenpidon, hei hei". Koska tuollainen ihminen ei ikinä ikinä ikinä hyväksy sitä. Hän tulee aina vain lähettämään sinulle lisää mitälie loukkauksia tms jotta sinä provosoituisit ja vastaisit hänelle. Joten ainoa tapa lopettaa yhteydenpito tuollaisen ihmisen kanssa on että VÄLIT POIKKI etkä enää ikinä sano hänelle sanaakaan, blokkaat hänen viestinsä ja jos hän yrittää väkisin vielä vainota sinua niin tee rikosilmoitus poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät millaisia ihan kaikki keski-ikäiset miehet, öliööööööööööööööööö, on, mutta silti matchaat niiden kanssa. Vain nainen on näin vammapaskainen riemuidiootti.
Olet varmaan Tinderissä?
Ainakaan luetun ymmärtäminen ei ole kovin hyvin mennyt perille...Selitä minulle, mikä sai sinut lainaamaan tuota kommenttia ja levittämään sitä edelleen. Ilman lainaustasi esimerkiksi minä en olisi koskaan edes nähnyt sitä, koska se oli poistettu, kuten kuuluukin. Mutta sinä huolehdit siitä, että se jäi elämään palstalle edelleen lainaamalla sitä. Miksi ihmeessä?
Ohis, mutta ei tällä palstalla voi mitään viestejä lainata jos sitä alkaa ajattelemaan että poistetaanko niitä vai ei. Siinä vaiheessa kun jotain viestiä lainaa, se on edelleen ketjussa, joten jos siihen haluaa vastata, ei paljon muuta voi kuin lainata. Eri asia sitten se jos alkaa ketjuttamaan lainauksia kun se ensimmäisen viesti on jo poistettu.
Koska keski-ikäiset miehet ovat kireitä, tylyjä ja aggressiivisia
No joku syy siihen aina on, jos keski-ikäinen mies on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTuohon auttaa se, että keskityt huolella yhteen asiaan kerralla. Jos juttelet vaikka potilaan, asiakkaan, oman lapsen tms. kanssa, niin älä katsele samalla kännykkää ja kelloa, vaan keskity siihen mitä hänellä on sanottavaa ja panosta siinä hetkessä siihen.
Käytöksestä ei ole hyötyä, mutta minusta ei ole mitään, mikä ei olisi siinä vaikeaa ymmärtää; etkö sinä ole koskaan suuttunut kenellekään, millekään tai ilmaissut pettymystä selvin sanoin? Jos olet, niin sitten sinäkin ymmärrät käytöstä.
En ymmärrä käytöstä. En osoita mieltäni tuntemattomille, koska he eivät herätä minussa niin suuria tunteita. Ne perustuisivat mielikuvitukseen. En kyllä tutuillekaan ilmoita, että en ala tuollaista kaveria kauaa katselemaan, jos ei ala vastausta kuulumaan.
ApKylläpäs sinä ymmärrät huonosti narsisteja/nettiprovoilijoita.
Kun joku kirjoittaa sinulle jotain loukkaavaa, niin sen tarkoitus on provosoida sinua. Jos loukkaannut niin mahdollisesti puolustaudut eli kirjoitat hänelle jonkin vastauksen. Sitä se narsisti haluaa. Se loukkaus on koukku johon hän tahtoo sinun tarttuvan.
Jos lopetat yhteydenpidon häneen niin hän ei voi enää yrittää saada sinua, ei voi enää yrittää manipuloida, ei voi enää yrittää mitään. Joten hänen täytyy saada sinut kirjoittamaan hänelle, jos ei muulla niin sitten loukkauksilla. Kunhan jatkat hänelle kirjoittamista niin hän voi yrittää jatkaa sinun manipuloimista jotta hän saisi houkuteltua sinut luokseen.
Narsistin kanssa ei voi erota ystävällisesti tyyliin "ei, en tahdo tavata sinua, lopetan yhteydenpidon, hei hei". Koska tuollainen ihminen ei ikinä ikinä ikinä hyväksy sitä. Hän tulee aina vain lähettämään sinulle lisää mitälie loukkauksia tms jotta sinä provosoituisit ja vastaisit hänelle. Joten ainoa tapa lopettaa yhteydenpito tuollaisen ihmisen kanssa on että VÄLIT POIKKI etkä enää ikinä sano hänelle sanaakaan, blokkaat hänen viestinsä ja jos hän yrittää väkisin vielä vainota sinua niin tee rikosilmoitus poliisille.
Niinhän minä olen tehnyt. Poistan kiukuttelijat, en vastaa huonoon käytökseen mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No joku syy siihen aina on, jos keski-ikäinen mies on sinkku.
Höpö höpö. Tai joo, esim. se, että vastaan ei ole tullut sinkkuaikana ketään, johon olisi rakastunut. Tai haluaakin olla sinkku, mutta kaipaa silti seuraa. Sinkkuus ei ole mikään virhe.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että aloitus ei vaan poistu. Miesvihaton kivapuhepalsta.
Tämä ei ole miesvihapuhetta, vaan ihmettelyä siitä, miksi niin moni mies on niin vihainen. Tinderissä. Minun kohtaamistani keski-ikäisistä. Ei kaikista maailman miehistä.
ApSuurin osa miehistä elää huomiotyhjiössä ja se turhauttaa. Osa löytää tapoja säilyttää elämänilon ja nauttia siitä vähästä huomiosta, mitä saa.
Esim.minä olen harrastanut tanssia aika pitkään. Treenasin itselleni miesmallin vartalon, harrastin ilmaisutaitoa ja vaikka mitä ollakseni sosiaalisesti sujuva ja käytin persoonallisia vaatteita, mutta yksikään nainen ei tehnyt tuttavuutta tekosyyn varjolla siellä tanssitunneilla, vaikka käytin vartalon hyviä puolia korostavia vaatteita ja yritin antaa itsestäni ystävällisen kuvan vaikka tarvittaessa ahtautumaan 10 vuotiaalle lapselle riittävään tilaan jos lattialla oli ahdasta. Moikkailin miehiä, naisia ja lapsia ja juttelin harrastukseen liittyviä juttuja.
Kun kysyin vaikka opettajalta jonkun vähänkin ei-muodollisen kysymyksen kuten "tykkäätkö muistakin urheilulajeista?" sain vastaukseksi vain radiohiljaisuutta, vaikka minuutti sitten opettaja oli vastannut hyvällä mielellä muodolliseen harrastuskysymykseen. Tästä päättelin, ettei häntä kiinnosta minun seura sen vertaa, että voisi tuon vertaa vaivautua vastaamaan. Olin kuitenkin tässä vaiheessa jo niin karaistunut sosiaalisesti, että yksinkertaisesti nielin asian kuin mitään ei olisi tapahtunut ja jatkoin harrastuksessa yrittäen nauttia siitä ("pahimmassa" tapauksessa olisin luovuttanut harrastuksen enkä siis suuttunut), että olin sentään moikkailuväleissä näiden ihmisten kanssa, vaikka toki jollain hyvin pinnallisella tavalla he olivat torjuneet minut enkä edes siis hakenut mitään intiimiseuraa näistä ihmisistä (toisiin harrastajiin toki yritin tutustua muutenkin), vaan halusin vain tuntea olevani sen verran luotettava, että voisi vastata tuollaiseen harmittomaan kysymykseen ohimennen tai ehkä joskus kysyä minulta mitä minulle kuuluu.
En tiedä miltä tuntuu olla neitsyt vielä yli 40 vuotiaana, vaikka hyvin se voi olla minulla edessä; ehkä minäkin sitten suutun tuollaisessa tilanteessa, mutta todennäköisempänä pidän sitä, että nämä miehet eivät ole kehittäneet näitä henkisiä panssareita yhtä tietoisesti kuin minä ja syrjään jääminen loukkaa heitä näkyvällä tasolla, kun taas meitä vähän "vahvempia" se loukkaa vain sillä tasolla, ettei se näy ulkoapäin läpi. Minulla on mekanismeja, joiden avulla muistuttaa itseä omasta arvosta ja onnistumisista ja se saa sitten jaksamaan noita torjunnan kokemuksia asiakaspalveluilme naamalla vuodesta toiseen.
En suutu siitä, että joku ei kiinnostu minusta. En minäkään kiinnostu kaikista ihmisistä. He eivät vain ole minun ihmisiäni. Eikä meissä kummassakaan ole mitään vikaa.
ApEt tietenkään suutu, kun sinulla on vahva tunne omasta riittävyydestä, viehättävyydestä ja sosiaalisesta turvallisuudesta ja hyväosaisuudesta. Suurin osa selitttyy sukupuolella.
Ei erikoislääkäriäkään hirveästi suututa, jos lompakosta putoaa 50 euron seteli, mutta pitkäaikaistyöttömälle se voi olla päivän pilaava juttu.
Olen työtön keski-ikäinen nainen. Ei mulla ole koskaan ollut vahvaa tunnetta omasta riittävyydestäni, viehättävyydestäni saati sitten hyväosaisuudesta. En ole liioin koskaan nauttinut erityisestä huomiosta vastakkaisen sukupuolen osalta. Todennäköisesti 95% miehistä joita elämässäni kohtaan, ei edes rekisteröi olemassaoloani ja niistä jotka rekisteröivät, suurimman osan kanssa kyse ei ole millään tavalla romanttismielisestä kanssakäymisestä.
Jos aloitan viestittelyn deittipalveluissa tai alan livenä juttusille jonkun miehen kanssa, en todellakaan rupea kiukuttelemaan jollen saa vastakaikua. Jos lompakostani putoaa 50€ seteli, se harmittaa, suututtaa ja surettaa niin maan vietävästi ja niin ison rahan menetys pilaa jo useamman kuin yhden päivän. Mutta en minä silti ala tuntemattomille ihmisille harmiani purkamaan. Jos joku erikoislääkäri samassa tilanteessa kohauttaa olkiaan, niin kyllä minä sen tajuan ihan samalla tavalla kuin tajuan etten itse ole erikoislääkäri ja minulle 50€:llä on suurempi merkitys. En ala aukomaan päätäni kuitenkaan kenellekään, sen enempää tutulle kuin tuntemattomalle.
40-50 miehet ovat tutkitusti halutuinpia deittimarrkinoilla, ei tarvitse miellyttää jokaista muijaa kun uusia on jonossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen miekkonen ajattelee nimenomaan että tuo ON sosiaalinen taito! Niinhän sitä työelämässäkin nykyään sanotaan että ei enää saa olla kiltti varovainen kohtelias antee'ksipyytelijä vaan nykyään pitää osata olla oikealla tavalla töyk'eä röyhk'imys.
Sinä ajattelet että mies "uhk'aili" sinua. Se mies taas ajattelee että hän "haastoi" sinut. Hän ajattelee että kun hän haastaa naisen niin nainen motivoituu, syttyy, lähtee haastajan perään. Erittäin kilpailunhaluisiin (eg'oltaan hataroihin) ihmisiin tuo toimii, kun heille sanoo ivallisesti ja pilkallisesti "ota kiinni jos saat" niin heidän on aivan pakko saada sanoja kiinni, pakko voittaa heidän haastajansa. Eli sellaisiin naisiin tuo toimii jotka tahtovat itselleen itsevarman töykeän jän'nämiehen joka kohtelee naista kuin roskaa. Mies tulee paikalle nopeasti, ottaa mitä tahtoo, häipyy.
Tätä palstaa kun lukee niin saa sen vaikutelman että juurikin tuollaisia miehiä tinder on täynnä. En tiedä minkälaisia naisia siellä on.
Eli tinderistä löydät "jän'niä" miehiä (töykeitä ääli'öitä). Asiallisia miehiä et löydä. On siellä varmaan myös joitain tylsiä sosiaalisesti kömpelöitä syrj'äytyneitä kilt'tejä miehiä, en tiedä kelpaavatko ne sinulle.
Vastasin tähän jo aiemmin mutta se katosi. Olen tavannut monta kivaa ja fiksua ihmistä Tinderissä. Uskon, että oikea j.ännämies osaa olla hurmaava eikä mikään ääliö. Kuka ääliön matkaan lähtisi.
Ap
Sä tuhlaat nyt energiaasi ihan liikaa "ääliöihin". Ei kai tinderin tarkoitus applikaationa ole luoda käyttäjälleen mahdollisuus pöyristyä. Tai mistäpä tietäisin. Ehkä se on sen suola ja koukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
40-50 miehet ovat tutkitusti halutuinpia deittimarrkinoilla, ei tarvitse miellyttää jokaista muijaa kun uusia on jonossa
Se mies oli se peräänhuutelija tässä keississä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuinka kauan sitten odotutat toista ennen kuin näitä epäkohteliaita huhuiluja alkaa kuulumaan? Ymmärrän parin päivän viiveen vastauksessa, mutta viikon päästä ajattelisin jo itse ettei toinen ole kiinnostunut. Ja juu, en ala huhuilemaan siinä vaiheessa, mutta ymmärrän että siinä vaiheessa tulee pettymyksen tunne.
Se oli vain viimeisin esimerkki. Muullakin tavalla töykeitä ja huonokäytöksisiä on tullut vastaan juuri tässä ikäryhmässä.
Ap
Kuinka kauan siis olet odotuttanut toista?
Ja tietenkään huonoa käytöstä ei pitkään odotuttaminenkaan oikeuta, mutta paremmin minä ymmärrän sitä vastapuoltakin sitten, jos viikko kuluu eikä mitään kuulu. Tinderissä ymmärtääkseni pitää kuitenkin molempien tykätä toisistaan ennen kuin edes viestiä voi lähettää. Eri asia sitten joissain muissa deittipalveluissa joissa toiselle voi laittaa viestiä, vaikkei tämä olisi mitenkään osoittanut itse kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkos tässä ketjussa on tylympiä, ap vai miehet...
Erittäin hyvä huomio. Tämä selittää hyvin "ilmiön", jonka AP kokee havainneensa. Syy löytyy taas kerran peilistä, ei muista ihmisistä.
Eikö se ole vain hyvä, että ääliöt paljastavat itsensä heti?
En minä ainakaan roiku puhelimessa 24/7. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuinka kauan sitten odotutat toista ennen kuin näitä epäkohteliaita huhuiluja alkaa kuulumaan? Ymmärrän parin päivän viiveen vastauksessa, mutta viikon päästä ajattelisin jo itse ettei toinen ole kiinnostunut. Ja juu, en ala huhuilemaan siinä vaiheessa, mutta ymmärrän että siinä vaiheessa tulee pettymyksen tunne.
Se oli vain viimeisin esimerkki. Muullakin tavalla töykeitä ja huonokäytöksisiä on tullut vastaan juuri tässä ikäryhmässä.
ApKuinka kauan siis olet odotuttanut toista?
Ja tietenkään huonoa käytöstä ei pitkään odotuttaminenkaan oikeuta, mutta paremmin minä ymmärrän sitä vastapuoltakin sitten, jos viikko kuluu eikä mitään kuulu. Tinderissä ymmärtääkseni pitää kuitenkin molempien tykätä toisistaan ennen kuin edes viestiä voi lähettää. Eri asia sitten joissain muissa deittipalveluissa joissa toiselle voi laittaa viestiä, vaikkei tämä olisi mitenkään osoittanut itse kiinnostusta.
Minä en ymmärrä. Jos vielä kiinnostaa, niin kannattaa olla kohtelias. Jos ei enää kiinnosta, kannattaa poistaa. Mitä tavoitetta palvelee tökeröys? Toivetta riidasta? Sitä ei minulta saa.
Ap
Tinder ei ole kirjeenvaihtokerho. Ja vaikka sitä sellaiseksi kuvitteletkin, niin et silti vastaa matcaamihllesi miehille?
Toiseksi, mitä kuvittelet sieltä löytäväsi, kyseessä on panosovellus.
Kolmanneksi, miksi matchaat keski-ikäisten miesten kanssa ylipäätään, kun olet heidät jo niin kamaliksi todennut.
Neljänneksi, miksi et saa seuraa edes panosovelluksessa, jos niitä matcheja on niin loputtomiin?
Kuudenneksi, mitä kuvittelet tinderistä löytäväsi?