Miksi keski-ikäiset miehet Tinderissä ovat niin kireitä, tylyjä ja aggressiivisia?
Nuoremmat ovat kohteliaita, hauskoja ja rentoja ja parempia kirjoittamaankin. Äskenkin poistin yhden, jolle en ollut heti vastannut. Hän oli kirjoittanut viestit ”huhuu” ja ”kauaa en katsele naista, joka keräilee vain matcheja”. Kuvitteliko hän todella, että noiden viestien jälkeen olisin vastannut mitään? Poistamisella uhkailu ei kannata. Vaikuttaa vain kahjolta ja tulee itse poistetuksi. Minkä ikäisenä käytöstavoista ja sosiaalisista taidoista on tapana luopua?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
40-50 miehet ovat tutkitusti halutuinpia deittimarrkinoilla, ei tarvitse miellyttää jokaista muijaa kun uusia on jonossa
Jos on naisia jonoksi saakka, tuskin tarvitsee alkaa perään huutelemaan jos joku nainen ei riittävän nopeasti viestiin vastaa, vai mitä? Tässä tapauksessa kuitenkin ymmärtääkseni puhuttiin nimenomaan niistä miehistä, jotka alkavat kiukuttelemaan jäädessään vaille vastakaikua.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-50 miehet ovat tutkitusti halutuinpia deittimarrkinoilla, ei tarvitse miellyttää jokaista muijaa kun uusia on jonossa
Jos on naisia jonoksi saakka, tuskin tarvitsee alkaa perään huutelemaan jos joku nainen ei riittävän nopeasti viestiin vastaa, vai mitä? Tässä tapauksessa kuitenkin ymmärtääkseni puhuttiin nimenomaan niistä miehistä, jotka alkavat kiukuttelemaan jäädessään vaille vastakaikua.
Jos se olisi ollut just se parhaimman näköinen nainen joka olisi kiinnostanut eniten.
Vierailija kirjoitti:
Tämä haluttavuus koskee vain murto-osaa tuon ikähaarukan vapaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vastasin tähän jo aiemmin eli vastaamalla hitaasti näytät toiselle keskustelijalle hänen paikkansa ja hänen pitää mukautua siihen, ettei hän tiedä miksi vastaat hitaasti, mutta se pitäisi vain niellä.
Toki silloin peli on jo menetetty eikä kannata huhuilla, koska fiksu nainen olisi kiinnostuneena kyllä kertonut nopeasti miksi vastaaminen saattaa viivästyä, joten varmaan nämä miehet vain purkavat pettymystään.
Kokeile sinäkin siis astua toisen saappaisiin; jokainen haluaa tuntea itsensä tärkeäksi keskustelijaksi, johon panostetaan ja kirjoitellaan innokkaasti ja nopeasti eikä altavastaajaksi, jonka pitää mukautua toisen tuntemattomiin aikatauluihin.
Eli suuttuminen ei enää hyödytä siinä vaiheessa, mutta tuosta suuttuminen johtuu, kun toinen pettää odotukset.
Ymmärrän pettymyksen mutta en käytöstä. En myöskään käytä valtaa vaan elän elämääni, josta Tinder on vain pieni, satunnainen osa. Joskus se ei vaan mahdu ajatuksiin.
ApKuinka kauan sitten odotutat toista ennen kuin näitä epäkohteliaita huhuiluja alkaa kuulumaan? Ymmärrän parin päivän viiveen vastauksessa, mutta viikon päästä ajattelisin jo itse ettei toinen ole kiinnostunut. Ja juu, en ala huhuilemaan siinä vaiheessa, mutta ymmärrän että siinä vaiheessa tulee pettymyksen tunne.
Mulle on apn kuvaamia viestejä tullut parin tunnin viiveen jälkeen. Tai yhden yön yli, eli tyyppi on voinut laittaa viestiä esim klo 23 kun olen jo nukkumassa, ja sitten 08.00 on tullut "jaa, olet näitä ylimielisiä akkoja jotka ei vastaa" 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin tähän jo aiemmin eli vastaamalla hitaasti näytät toiselle keskustelijalle hänen paikkansa ja hänen pitää mukautua siihen, ettei hän tiedä miksi vastaat hitaasti, mutta se pitäisi vain niellä.
Toki silloin peli on jo menetetty eikä kannata huhuilla, koska fiksu nainen olisi kiinnostuneena kyllä kertonut nopeasti miksi vastaaminen saattaa viivästyä, joten varmaan nämä miehet vain purkavat pettymystään.
Kokeile sinäkin siis astua toisen saappaisiin; jokainen haluaa tuntea itsensä tärkeäksi keskustelijaksi, johon panostetaan ja kirjoitellaan innokkaasti ja nopeasti eikä altavastaajaksi, jonka pitää mukautua toisen tuntemattomiin aikatauluihin.
Eli suuttuminen ei enää hyödytä siinä vaiheessa, mutta tuosta suuttuminen johtuu, kun toinen pettää odotukset.
Ymmärrän pettymyksen mutta en käytöstä. En myöskään käytä valtaa vaan elän elämääni, josta Tinder on vain pieni, satunnainen osa. Joskus se ei vaan mahdu ajatuksiin.
ApKuinka kauan sitten odotutat toista ennen kuin näitä epäkohteliaita huhuiluja alkaa kuulumaan? Ymmärrän parin päivän viiveen vastauksessa, mutta viikon päästä ajattelisin jo itse ettei toinen ole kiinnostunut. Ja juu, en ala huhuilemaan siinä vaiheessa, mutta ymmärrän että siinä vaiheessa tulee pettymyksen tunne.
Mulle on apn kuvaamia viestejä tullut parin tunnin viiveen jälkeen. Tai yhden yön yli, eli tyyppi on voinut laittaa viestiä esim klo 23 kun olen jo nukkumassa, ja sitten 08.00 on tullut "jaa, olet näitä ylimielisiä akkoja jotka ei vastaa" 🙄.
Tuo kontrollointihuutelu on vain yksi tökeröys. Moni on valmiiksi sellaisella ”älä sitten luule olevasi mitään” -asenteella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Avasin hetki sitten toisen deittipalstan. Jo ilmoitustaululla moni katkera keski-ikäinen huutelee: "eikö tavallinen mies kelpaa?!" ja "mikä teitä naisia vaivaa?" ja "osataanko täällä vastata ollenkaan?".
Tällainen tyyppi jää aivan varmasti ilman seuraa, ja ymmärrän kyllä, katkeroituu siitä vielä enemmän. Miten tuollainen negatiivinen kierre sitten saataisiin katkeamaan? En tiedä. Monikaan ei taida kyetä syvälliseen itseanalyysiin eikä ole myöskään hedelmällistä maaperäää hyvää tarkoittaville neuvoille.
Vierailija kirjoitti:
Koska keski-ikäiset miehet ovat kireitä, tylyjä ja aggressiivisia
No niin, taas kerran päästiin julistamaan miesvihaa.
Että ketkähän niitä ilkeitä on.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Avasin hetki sitten toisen deittipalstan. Jo ilmoitustaululla moni katkera keski-ikäinen huutelee: "eikö tavallinen mies kelpaa?!" ja "mikä teitä naisia vaivaa?" ja "osataanko täällä vastata ollenkaan?".
Tällainen tyyppi jää aivan varmasti ilman seuraa, ja ymmärrän kyllä, katkeroituu siitä vielä enemmän. Miten tuollainen negatiivinen kierre sitten saataisiin katkeamaan? En tiedä. Monikaan ei taida kyetä syvälliseen itseanalyysiin eikä ole myöskään hedelmällistä maaperäää hyvää tarkoittaville neuvoille.
TÄMÄ NIIN PALJON! Olemme takuulla olleet samalla deittisivustolla.
Epätoivoisuus, katkeruus ja naisviha EI oo turn-on!
Ei tule edes mieleen vastata tyypille, jonka eka kommentti on joku katkera raivonpurkaus. En tuollaisen avauksen jälkeen vaivaudu edes katsomaan, miltä tyyppi näyttää puhumattakaan, että vierailisin profiilissa. N
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi ollut just se parhaimman näköinen nainen joka olisi kiinnostanut eniten.
Tarkoitatko, että miehet ovat pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vihaisia, koska luulevat noin, mutta totuus onkin aivan toinen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miltä tuntuu olla neitsyt vielä yli 40 vuotiaana, vaikka hyvin se voi olla minulla edessä;
Mä olen tähän asti tulkinnut nikkisi niin että kun olit 29 joskus muutama vuosi sitten, lapsesi oli 1v.
Olen ihmetellyt kuinka joku jaksaakin vihata naisia noin aktiivisesti huomiotta jäävien miesten puolesta, kun voisi elää omaa elämäänsä. Nyt ymmärrän huomattavasti paremmin, vaikka on tuo siltikin aika karmiva asenne.
Joka tapauksessa ikävä kuulla että vihasi johtuu surusta, toivottavasti kaikki paranee vielä jotenkin.
Tuon tyypin jutuista ei kannata välittää yhtään mitään. Se on yksi niistä, jotka trollaa joka palstalla. Ja ilmeisesti paljon pahempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista: Jos tulee niin paljon mätsejä, että et ehdi reagoimaan normaalissa kohteliaassa ajassa kyselijöille, niin tiukenna seulaa tai poista app.
Ajattelen niin, että jos juttu lähtee kulkemaan, niin se jatkuu pakottamatta. Ei matchi ole lupaus jatkuvasta keskustelusta. Toimii samoin kuin muuallakin. Jos vaihdan muutaman sanan vaikka kahvilan kassajonossa jonkun miehen kanssa, ei se tarkoita, että hän voi tulla samaan pöytään jatkamaan juttelua. Tinder on kohtaamispaikka. Kohtaamiset johtavat mikä mihinkin, toiset pitkällekin fiiliksen mukaan. Suurin osa ei mihinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttuja tapauksia. En ymmärrä, miksi on niin vaikea uskoa, että kannattaa olla kiva, silloin muutkin ovat kivoja tai vähintään neutraaleja. Negatiiviset ja ilkeilijät eivät vedä puoleensa.
Ap
Jos jo deittipalstalla yrittää kontrolloida ja puuttuu toisen tapoihin, niin se ei hyvää lupaa suhteelle. Olisi varmasti jatkuvan valvonnan ja kommentoinnin kohteena. Aluksi ilkeä on lopuksi paha.
Ap ei millään pahallla mutta sinä vaikutat itse aika tylyltä ja epäkohteliaalta. Taidat olla aika nuori? Miksi mätsäilet keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei millään pahallla mutta sinä vaikutat itse aika tylyltä ja epäkohteliaalta. Taidat olla aika nuori? Miksi mätsäilet keski-ikäisiä.
Missä kohdassa olen vaikuttanut epäkohteliaalta ja tylyltä? Olen toki puolustanut itseäni ikäviä kommentteja vastaan, mutta en ole nähdäkseni itse ollut tyly. En ole ainakaan ajatellut tylyjä ajatuksia. Ja ihan aikuinen olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Häh? Olen lukenut koko ketjun ja ap jaksaa olla ystävällinen kaikille. Sekoitat toisten viesteihin.
Minä matchasin itseni ikäisen eli keski-ikäisen miehen kanssa. Vaihdomme pari viestiä ja illalla klo 22 huomasin että hän oli laittanut viestin. Olin jo sängyssä ja ajattelin vastata aamulla. Aamulla hän oli kuitenkin poistanut minut matcheista mutta sen sijaan stalkannut minut ja laittanut kaveripyynnön FB:ssä. Kylmäävän outoa.
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta oma kuva pakollinen Tinderissä? En ole siis koskaan Tinderiä käyttänyt.
Yksinkertaista: Jos tulee niin paljon mätsejä, että et ehdi reagoimaan normaalissa kohteliaassa ajassa kyselijöille, niin tiukenna seulaa tai poista app.