Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko liian nirso, kun haluan tatuoimattoman naisen?

Vierailija
02.04.2020 |

kyselee,
mies

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tatuoinnit ovat jotenkin kielletyjä, kiihottavia ja räväköitä.

Vierailija
42/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et. Ihan normaali vaatimus! Itsellänikään ei ole tatskoja, taitaa olla aika harvinaista nykyään.

Juuri näin.  Et ole nirso etkä rasse. Kukaan normaali mies EI HALUA saastaista ja itsensä sotkenutta ja pilannut naista. Oli kyse läväreistä, överi pakkeleista, ciiderivalasmaisuudesta, kananpersetukkaisuudesta, femakkkoisuudesta tai tatskoista. Se on vain järkevän miehen merkki, että VAATII naiselta tyylikkyyttä ja laatua, mitä edellämainitut "ominaisuudet" eivät edusta millään tavalla.

Ne tyylikkäät ja laadukkaat naiset vaativat samaa miehiltä. Siihen kuuluu myös hyvät käytöstavat ja kohtelias käytös myös puheen osalta.

Ja ne tyylikkäät & laadukkaat naiset myös saavat sellaista kohtelua ja käytöstä osakseen ála Automatic. Mutta tämä mesta ja täällä väijyvät ämmmät eivät todellakaan täytä tyylikkään & laadukkaan määritelmää, joten roskia kohdellaan kuin roskia kuuluukin kohdella.

Ei ne naiset arvosta miestä, joka puhuu muista noin rumasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tatuoinnit ovat jotenkin kielletyjä, kiihottavia ja räväköitä.

Ja arvatenkin harvinaisia? Kuten isot perseet ja pienet suomalaisilla naisilla.

Vierailija
44/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tissit

Vierailija
45/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48 kirjoitti:

Minä en ole tatuoitu, lävistys vaan korvissa, savuton, alkoton ja huumeeton. En kelpaa kenellekään.

Sama juttu ja en minäkään ole koskaan kelvannut kenellekään. Häpeän sitä etten kelpaa.

N37

Kun mies sanoo, ettei halua, lihavaa, tatuoitua, lävistettyä, tupakoivaa naista se on ns peruslähtökohta! Nämä seikat eivät itsessään tee naisesta haluttavaa. Nämä on ne minimi vaatimukset.

Tämän lisäksi miehet haluavat hoikan JA muodokkaan naisen. Naisen jolla on hyvät tissit ja perse.

Hoikkuus ei riitä. Pitää lisäksi olla tiimalasin mallinen vartalo.

Ja kasvoista naapurintyttömäisesti kaunis. Hyvä iho, kauniit hampaat. Pitkä tukka.

Tämäkään ei riitä, jos nainen ei ole naisellinen! Naisen pitää pukeutua naisellisesti ja sensuellisti.

Muodot esiin tuoviin vaatteisiin, korkokengät, hameet, Stay upit.

Meikkiä sopivasti.

Hiukset auki.

Iloinen ja hymyileväinen.

Vierailija
46/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et, kaikilla on oikeus haluta itselleen juuri sitä mitä tahtoo. Tärkeintä on, ettei vahingoita ketään halujaan toteuttaessaan. Kaikki halut eivät myöskään toteudu, mutta sekään ei poista oikeutta haluta.

Ei todellakaan ole moista oikeutta!

Jos kehtaat sanoa ettet halua esim lihavaa naista, saat pashkamyrskyn niskaasi.

Saat myös kuulla kuinka huono ihminen olet, kuinka et ansaitse ketään tai korkeintaan saat olla lopun iän kiitollinen siitä jos joku mätisäkki sinut huolii.

Tämän olen kokenut ihan livenä ja somessa myös.

Tämä johtuu siitä, että suurin osa naisista ovat ylipainoisia. Tottakai silloin suurin osa loukkaantuu, jos hakut ylipainoisia.

Miksi ketään pitää haukkua ja nimitellä? Se on huonoa käytöstä.

Vierailija
47/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet. Samoin kaikki jotka vaativat potentiaaliselta kumppanilta jotakin yhtä tiettyä fyysistä ominaisuutta, kuten tietynmuotoista fallosta tai vaikka kauneuspilkkua. Tuollainen on kovin pinnallinen ajatusmalli. Kuvittele, että tapaat naisen johon ihastut korviasi myöten, tutustutte, rakastut, vietätte ensimmäisen yön yhdessä... ja paljastuu että naisella on kuin onkin tatuointi joka yleensä on piilossa. Jos siinä vaiheessa toteat että ei jatkoon, kyllä se on ihan silkkaa nirsoutta. Tai kertoo käsittelemättömistä traumoista, tiedä sitten kumpi pahempi.

On eri asia kammota jotain hankittua ominaisuutta (tautointi ym) kuin jotain luonnollista ominaisuutta.  Kyllä se kertoo tyhjäpäisyydestä, jos esim. on tautointi tai jos korva muistuttaa kierrelehtiötä. 

Miten se kertoo tyhjäpäisyydestä jos on joku parin sentin perhonen nilkassa? Minulla ei ole tatuointeja, mutta skippaisin tuollaisesta nillittäjät pois deitti-ilmoituksista. Minusta kertoo ennemmin tyhjäpäisyydestä jos tuollaiset asiat kerrotaan ensin, eikä vaikka toiveita luonteenpiirteistä.

Vierailija
48/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48 kirjoitti:

Minä en ole tatuoitu, lävistys vaan korvissa, savuton, alkoton ja huumeeton. En kelpaa kenellekään.

Sama juttu ja en minäkään ole koskaan kelvannut kenellekään. Häpeän sitä etten kelpaa.

N37

Kun mies sanoo, ettei halua, lihavaa, tatuoitua, lävistettyä, tupakoivaa naista se on ns peruslähtökohta! Nämä seikat eivät itsessään tee naisesta haluttavaa. Nämä on ne minimi vaatimukset.

Tämän lisäksi miehet haluavat hoikan JA muodokkaan naisen. Naisen jolla on hyvät tissit ja perse.

Ja kasvoista naapurintyttömäisesti kaunis. Hyvä iho, kauniit hampaat. Pitkä tukka.

Tämäkään ei riitä, jos nainen ei ole naisellinen! Naisen pitää pukeutua naisellisesti ja sensuellisti.

Meikkiä sopivasti.

Hiukset auki.

Salli mun nauraa. Mene nyt Luca jo nukkumaan.

Vierailija
49/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tatuointeja, mutta pakko kysyä: miehet, miksi ne tatskat naisella konkreettisesti niinku häiritsevät? Minäkään en tatskoista välitä, omalla miehellä on silti yksi. Ei oikeastaan vaikuta miehen persoonaan mitenkään. :D Ymmärtäisin, että joku kaulatatska tai iso kuva häiritsee, mutta tatuoinnit ylipäätään.. mitä väliä?

Vierailija
50/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ole.

Minä haluan kauniskasvoisen, älykkään ja uskollisen miehen. Vaihtoehtoja on hyvin, hyvin vähän. :D

Vierailija
51/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et, kaikilla on oikeus haluta itselleen juuri sitä mitä tahtoo. Tärkeintä on, ettei vahingoita ketään halujaan toteuttaessaan. Kaikki halut eivät myöskään toteudu, mutta sekään ei poista oikeutta haluta.

Ei todellakaan ole moista oikeutta!

Jos kehtaat sanoa ettet halua esim lihavaa naista, saat pashkamyrskyn niskaasi.

Saat myös kuulla kuinka huono ihminen olet, kuinka et ansaitse ketään tai korkeintaan saat olla lopun iän kiitollinen siitä jos joku mätisäkki sinut huolii.

Tämän olen kokenut ihan livenä ja somessa myös.

Tämä johtuu siitä, että suurin osa naisista ovat ylipainoisia. Tottakai silloin suurin osa loukkaantuu, jos hakut ylipainoisia.

Miksi ketään pitää haukkua ja nimitellä? Se on huonoa käytöstä.

Se että tuollaisille laarditankeille sanoo suoraan, kuinka asia on, ei tee siitä haukkumista. Jos ja kun laarditankille tai tankeille asiasta on mainittu, niin normaali tapahtumaketju kuuluisi olla itsediagnoosi --> asian korjaavat toimenpiteet = laihdutus = kaikkia tyydyttävä lopputulos. Ja varsinkin asianosaisia Ex-laarditankkeja, ja tietävät sen itsekin varsin hyvin.

Vierailija
52/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48 kirjoitti:

N37

Meikkiä sopivasti.

Hiukset auki.

Salli mun nauraa. Mene nyt Luca jo nukkumaan.

Jaahans, se sitten Osui & Upposi jälleen.

Vierailija
53/53 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta et ole :). Itse olen suht rankasti tatuoitu, mutta kaikki aika piilossa ja normivaatteet/työvaatteet päällä ei tatuointeja näy. Lisäksi korvani muistuttavat kierrelehtiötä tai muistuttaisivat jos pitäisin muuta koruja kuin nappeja (tää oli jotenkin niin hauska.) Lisäksi lisää tatuointeja on suunnitteilla, haaveena olisi peittää iso osa ihosta kuvilla (ei kuitenkaan naamaan, kaulaan tms. tahdon mitää mahdollisuuden piilottaa tatuoinnit esimerkiksi töissä.) Olen naimisissa ja miehelläni ei yhtään tatuointia tai lävistystä, mutta häntä ei haittaa yhtään ulkonäköni. Itse pidän laadukkaita ja hyvin tehtyjä tatuointeja esteettisesti kauniina, mutta ymmärrän ja hyväksyn, että kaikki eivät. En itsekään pidä esimerkiksi omaan silmään junteilta näyttävistä tribaaleista ja kotitatuoijan tekemistä hirvityksistä :D.

Kaikilla meillä on erilaisia kriteerejä kumppania valitessa, niin ulkonäön kuin luonteen suhteen. Tämä asia tuntuu vain menevän välillä ihmisillä tunteisiin. Esimerkiksi itse pidän pitkistä, kilteistä, fiksuista ja kouluttautuneista miehistä. Tupakointi, alkoholin liiallinen käyttö, epäkohteliaisuus ja sivistymättömyys ovat itselle täysi "turn off".