Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten on vaikea hyväksyä joukkoonsa uutta tyyppiä?

Vierailija
02.04.2020 |

Mulle käynyt usein niin, että naisten on vaikea hyväksyä minua joukkoonsa. Oon jäänyt aina vähän ulkopuoliseksi. Miksi?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, teorioita?

Ap

Vierailija
2/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinut pitäisi hyväksyä joukkoon?

Vierailija
4/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Mistä sä sen tiedät? Et ole elänyt mun elämää! Aina jäänyt ulkopuoliseksi naisten porukoissa.

Ap

Vierailija
5/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska se ei ole mikään "naisten" ominaisuus. Se on yhteisöstä ja porukasta kiinni. Mä oon tehnyt paljon sijaisuuksia aikoinani, mulla saattoi olla jopa 3 työpaikkaa viikon aikana, mutta pitempiäkin sijaisuuksia oli. Naisvaltainen ala. Yleensä oli aina helppo tulla toimeen työkaverien kanssa. Muutama poikkeuskin oli, mutta ne olivat tosiaan poikkeuksia.

Vierailija
6/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinut pitäisi hyväksyä joukkoon?

Eikö kaikki pitäisi hyväksyä? Et itsekään ole täydellinen, älä muuta väitä!

Ap

Vierailija
7/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet jollain tapaa idiootti?

Vierailija
8/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Mistä sä sen tiedät? Et ole elänyt mun elämää! Aina jäänyt ulkopuoliseksi naisten porukoissa.

Ap

Ootko ajatellut, että se vika ei välttämättä olekaan aina niissä muissa?

Vierailija
9/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska se ei ole mikään "naisten" ominaisuus. Se on yhteisöstä ja porukasta kiinni. Mä oon tehnyt paljon sijaisuuksia aikoinani, mulla saattoi olla jopa 3 työpaikkaa viikon aikana, mutta pitempiäkin sijaisuuksia oli. Naisvaltainen ala. Yleensä oli aina helppo tulla toimeen työkaverien kanssa. Muutama poikkeuskin oli, mutta ne olivat tosiaan poikkeuksia.

Hyvä sulle! Itse ollut myös naisvaltaisissa työpaikoissa. Suurin osa naisista ihan mu....kuja. jotkut harvat hyväsydämiset yksilöt olleet mukavia ja pyytäneet kahville ja seuraansa.

Ap

Vierailija
10/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämielyttäviä ei tarvitse hyväksyä mukaan.

Vierailija
11/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ap

No kerro mitä vikaa mussa on niin kerron sun vikasi!

Ap

Vierailija
12/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitis oli epämiellyttävä kun sut puski ulos!

Musta kaikki pitää hyväksyä sellaisena kuin ne on. Ei kukaan ole epämiellyttävä. Aika ihme porukkaa ootte!

Ap

Vierailija
13/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ap

Ap

Et kai nyt vakavissasi kysy tätä? Miten mä voisin tietää sun vikasi?

Vierailija
14/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sulle! Itse ollut myös naisvaltaisissa työpaikoissa. Suurin osa naisista ihan mu....kuja. jotkut harvat hyväsydämiset yksilöt olleet mukavia ja pyytäneet kahville ja seuraansa.

Ap

Nyt kyllä tulee mieleen se vanha sanonta metsästä ja sinne huutamisesta. Ei ole koskaan ollut tällaista kokemusta, että suurin osa naisista on ihan mulkkuja. Yleensä, jos alkaa tuntua siltä, että muut ihmiset ovat mulkkuja, voi olla kyse siitä, että onkin itse se mulkku.

Vierailija
15/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ap

Ap

Miksi sä sitten vastasit niin kuin tuntisit?

Ap

Vierailija
16/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kanaa pärjää, mutta kun kolmas tulee niin stä oletaan nokkimaan...

Tää on varmasti jonkun miehen keksimä sanonta. Joillekin miehille tuntuu olevan tärkeää pitää yllä sellaista uskomusta, että naiset eivät tulisi toimeen keskenään.

Vierailija
17/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitis oli epämiellyttävä kun sut puski ulos!

Musta kaikki pitää hyväksyä sellaisena kuin ne on. Ei kukaan ole epämiellyttävä. Aika ihme porukkaa ootte!

Ap

No tässä syy. Katsopa peiliin.

Vierailija
18/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt kyllä tulee mieleen se vanha sanonta metsästä ja sinne huutamisesta. Ei ole koskaan ollut tällaista kokemusta, että suurin osa naisista on ihan mulkkuja. Yleensä, jos alkaa tuntua siltä, että muut ihmiset ovat mulkkuja, voi olla kyse siitä, että onkin itse se mulkku.

Vai oisko niin että mua on kohdeltu tosi huonosti ja nyt alkaa riittämään. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan myös sinne!

Ap

Vierailija
19/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten naisten on, jotka ovat jääneet henkisesti Mean Girls -vaiheeseen ja jotka muutenkin suhtautuvat nihkeästi kaikkiin ulkopuolisiin ja "outoihin" tyyppeihin. Normaalien aikuiseksi kasvaneiden naisten ei sen sijaan ole sen vaikeampaa hyväksyä uutta ihmistä joukkoonsa kuin miestenkään. Pientä jähmeyttä ja tunnustelua voi totta kai olla alussa ja osa ihmisistä on muutenkin hitaammin lämpiäviä, mutta nuo ulkopuolelle sulkijat edustavat ihan omaa lajiaan. Eivät kaikkia naisia.

Vierailija
20/76 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ap

Ap

Miksi sä sitten vastasit niin kuin tuntisit?

Ap

No mä vastaan sen perusteella, mitä sä kerrot itsestäsi. Kaikki ympärillä olevat naiset ovat mulkkuja. Mihinkään porukoihin ei pääse. Jos jollekulle käy aina noin, tulee mieleen, että ehkä se vika ei olekaan niissä muissa ihmisissä.

Millaisia viestejä sä oikein sitten haluaisit tähän ketjuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan