Olenko liian nirso, kun haluan tatuoimattoman naisen?
Kommentit (53)
Et. Ihan normaali vaatimus! Itsellänikään ei ole tatskoja, taitaa olla aika harvinaista nykyään.
Et, kaikilla on oikeus haluta itselleen juuri sitä mitä tahtoo. Tärkeintä on, ettei vahingoita ketään halujaan toteuttaessaan. Kaikki halut eivät myöskään toteudu, mutta sekään ei poista oikeutta haluta.
No eihän se kenellekään kuulu, mitkä ovat jonkun parinvalintakriteerit. Paitsi tietysti vauva-av.lla...
Meneekö ihan hifistelyksi, jos ei halua myöskään tupakointia eikä lävistyksiä? Näillä vaatimuksilla taitaa olla tuomittu ikuiseksi poikamieheksi?
Voithan sä haluta vaikka naisen, jolla on neljä kättä. Voi olla, että jäät yksin.
Joo en myöskään halua tupakoivaa, tatuoitua tai lävistyksin koristeltua.
Et, ja tiedoksi vaan, kyllä tatuoimattomia naisia vielä löytyy vaikka kuinka.
Minä en ole tatuoitu, lävistys vaan korvissa, savuton, alkoton ja huumeeton. En kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö ihan hifistelyksi, jos ei halua myöskään tupakointia eikä lävistyksiä? Näillä vaatimuksilla taitaa olla tuomittu ikuiseksi poikamieheksi?
Mä olen varattu, mutta täytän kriteerit. Sinkkuna toki olin ennen parisuhdettani. Tuskin olen kuitenkaan ainoa lajiani.
Et tietenkään ole, sun makusi on sun makusi. Sen sijaan nainen, joka haluaa täyspäisen, itsestään ja asioistaan huolehtivan, työssäkäyvän miehen, on nirso prinsessa. ;)
Tatsaja siellä tai täällä ei haittaa yhtään, Sitten jos nainen on täyteen tatuoitu niin sanon vain johteliaasti päiväää.
Eikös noi koko-käsivarsi tatuoinnit ole jo pois muodista, meinaan kun ne naiset alkaa olemaan jo 35 ja yli joilla noita on.
Oli ihan älytön muoti, täytyy näin miehenä sanoa, samaten kui ne koko-reiden tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Et. Ihan normaali vaatimus! Itsellänikään ei ole tatskoja, taitaa olla aika harvinaista nykyään.
No, ainakin ne tyypit, jotka ehdoin tahdoin haluavat julkisuuteen mm. tosi-tv-ohjelmissa, ovat usein hankkineet tatuointeja olivatpa he miehiä tai naisia. Jotkut ilmeisesti pelkäävät unohtavansa mm. lastensa syntymäpäivät, joille niitä ole tatuoitu ihoon. Lisäksi monelta se homma riistäytyi käsistä, niin että se pieni huomaamaton tastska ei riittää, vaan vähitellen koko selkä ja kädet alkavat täyttyä uusilla kuvioilla (lue: töherryksillä).
Jokainen saa haluta, mitä haluaa, mutta mua kyllä vähän kyllä arveluttaisi ihminen, joka suhtautuisi kovin voimakkaasti tuollaiseen asiaan. Ja ei, itselläni ei ole tatuointeja, eikä lävistyksiä eikä tupakkaa huulessa.
Olet. Samoin kaikki jotka vaativat potentiaaliselta kumppanilta jotakin yhtä tiettyä fyysistä ominaisuutta, kuten tietynmuotoista fallosta tai vaikka kauneuspilkkua. Tuollainen on kovin pinnallinen ajatusmalli. Kuvittele, että tapaat naisen johon ihastut korviasi myöten, tutustutte, rakastut, vietätte ensimmäisen yön yhdessä... ja paljastuu että naisella on kuin onkin tatuointi joka yleensä on piilossa. Jos siinä vaiheessa toteat että ei jatkoon, kyllä se on ihan silkkaa nirsoutta. Tai kertoo käsittelemättömistä traumoista, tiedä sitten kumpi pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Olet. Samoin kaikki jotka vaativat potentiaaliselta kumppanilta jotakin yhtä tiettyä fyysistä ominaisuutta, kuten tietynmuotoista fallosta tai vaikka kauneuspilkkua. Tuollainen on kovin pinnallinen ajatusmalli. Kuvittele, että tapaat naisen johon ihastut korviasi myöten, tutustutte, rakastut, vietätte ensimmäisen yön yhdessä... ja paljastuu että naisella on kuin onkin tatuointi joka yleensä on piilossa. Jos siinä vaiheessa toteat että ei jatkoon, kyllä se on ihan silkkaa nirsoutta. Tai kertoo käsittelemättömistä traumoista, tiedä sitten kumpi pahempi.
On eri asia kammota jotain hankittua ominaisuutta (tautointi ym) kuin jotain luonnollista ominaisuutta. Kyllä se kertoo tyhjäpäisyydestä, jos esim. on tautointi tai jos korva muistuttaa kierrelehtiötä.
Et ole.
En tykkää tatuoinneista, ei myöskään mieheni.
Lapsillamme ei ole. Vanhin tyttö ei kuulemma halua itselleen eikä kummallakaan miesystävälläkään ole ollut.
Korva muistuttaa kierrelehtiötä :D :D :D Kiitos, päivän paras!
Vastaus ap:lle. Ei ole nirsoutta esittää jokin toive kumppanistaan. Nirsoa on se, että niitä toiveita tai vaatimuksia on kokonainen lista.
Ei mutta joku rasisti olet.