Ostin just Fitfarmin 12 viikon Superdieetin
Nyt on aikaa liikkua ja kiinnittää huomiota syömiseen. Ihan mielijohteesta ostin 12 viikon dieetin. Suomi on käytännössä kiinni koko tuon ajan, joten nyt jos koskaan on hyvä tilaisuus laihduttaa. Ei ole juhlia eikä palaveripullia.
Ruokavalio näkyi jo ja ihan ookoolta näytti. Saa syödä muutakin kuin rahkaa. Täytyy tutustua paremmin ja käydä kaupassa. Mieskin innostui, joten ehkä tästä tuli meidän yhteinen koronaprojekti :)
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi maksaa näköjään n. 70€. Saako sillä siis vain yhden ruokavalion, jota noudatetaan 12 viikkoa? Jos mieskin haluaisi osallistua, pitääkö senkin maksaa sama summa?
Toki, hän ei missään nimessä voi niitä sun ohjeita noudattaa!
Eiku...
Mä olen 159cm pitkä ja painan 72kg. Mies on 187cm pitkä ja painaa n. 120kg. Mitäs luulet, voidaanko / kannattaako noudattaa samoja ohjeita?
Öö, luuletko tosiaan, että tuolta Fitfarmilta saat henkilökohtaiset, juuri sinun kokoisellesi suunnitellut ohjeet? Mutta ostakaa toki kahteen kertaan, niin Jutta ja Bull pärjäävät jatkossakin.
kyllä sen 12 viikkoa kestää ja tulosta syntyy kun tietää että sitten taas pääsee ahmimaan kuten ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi maksaa näköjään n. 70€. Saako sillä siis vain yhden ruokavalion, jota noudatetaan 12 viikkoa? Jos mieskin haluaisi osallistua, pitääkö senkin maksaa sama summa?
Eiku...
Mä olen 159cm pitkä ja painan 72kg. Mies on 187cm pitkä ja painaa n. 120kg. Mitäs luulet, voidaanko / kannattaako noudattaa samoja ohjeita?
Öö, luuletko tosiaan, että tuolta Fitfarmilta saat henkilökohtaiset, juuri sinun kokoisellesi suunnitellut ohjeet? Mutta ostakaa toki kahteen kertaan, niin Jutta ja Bull pärjäävät jatkossakin.
Alkuperäiselle kysyjälle tiedoksi, että yhden maksun maksamalla saat ohjeet miehille ja naisille eri painoluokkiin. Lisäksi on ohjeet pelkkään ruokavalioon (jos ei voi/halua harrastaa liikuntaa) sekä liikkuville. Siis molemmat vaihtoehdot eri painoryhmille sekä miehelle että naisille. Mielestäni hyvin vastinetta 70 eurolle.
T. Tammikuussa aloittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku...
Molemmat ylipainoisia, eli joo?
Huomenna alkaa! Tein jo ennakkoon yhden treenin ja tajusin todellakin olevani rapakunnossa... Ap
Vajaa viikko takana ja tykkään! Saa syödä ihan tarpeeksi ja tavallista ruokaa. Tänään söin mm. tortilloja. Rahkaa olen syönyt kaksi purkkia 5 päivän aikana.
Olo on reipas eikä ole nälkä eikä ähky. Monet kyllä fb-ryhmässä valittaa, että liikaa ruokaa. Maanantaiaamuna eka punnitus, katsotaan paljonko nesteitä on lähtenyt. Nestepöhöähän ekat pudonneet kilot on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri osti ja oli todella pettynyt.
En yhtään ihmettele. Tämä FitFarm tuotehan on ternimaitohuijari Jutta Larmin yritys. Tyhmät maksavat, itse en maksaisi tämän naisen hömppä dieeteistä. Rahan tuhlausta, Juttahan siinä vain rikastuu ja tyhmät köyhtyy. En tarvitse Jutta Larmia sanomaan että syö kuivaa kanaa ja rahkaa.
Tämä on vähän sama asia kuin siinä Tiina Jylhän maskikaupassa, HVK ei ilmeisesti viitsinyt googlettaa Jylhän taustoja, aivan samoin kuin Fitfarmin dieettien ostajat eivät viitsi googlettaa Jutan taustoja. Jokainen normaalijärkinen ymmärtää että jos tuhansille ihmisille lähetetään aivan samat dieettiohjeet niin eihän ne silloin voi olla pidemmän päälle kovin hyvät, ihmiset ja heidän elämäntilanteensa ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele. Tämä FitFarm tuotehan on ternimaitohuijari Jutta Larmin yritys. Tyhmät maksavat, itse en maksaisi tämän naisen hömppä dieeteistä. Rahan tuhlausta, Juttahan siinä vain rikastuu ja tyhmät köyhtyy. En tarvitse Jutta Larmia sanomaan että syö kuivaa kanaa ja rahkaa.
Tämä on vähän sama asia kuin siinä Tiina Jylhän maskikaupassa, HVK ei ilmeisesti viitsinyt googlettaa Jylhän taustoja, aivan samoin kuin Fitfarmin dieettien ostajat eivät viitsi googlettaa Jutan taustoja. Jokainen normaalijärkinen ymmärtää että jos tuhansille ihmisille lähetetään aivan samat dieettiohjeet niin eihän ne silloin voi olla pidemmän päälle kovin hyvät, ihmiset ja heidän elämäntilanteensa ovat erilaisia.
No eiköhän jokainen normaalijärkinen ihminen tajua, ettei muutamalla kympillä voi saada henkilökohtaista ruokavaliota massavalmennuksessa. Miten tyhmänä sä ylipainoisia pidät?
Mä olin Fitfarmin dieeteillä vuonna 2018. Maksoin kaikista yhteensä n. 150-200€. Laihduin 32kg, sain järjettömän määrän hyviä treeniohjeita, opin urheilullisen elämäntavan, sain hyvän perusrungon syömiselle ja sain valmennuksien fb-ryhmistä hurjasti tsemppiä ja yhden ystävän. En olisi paljon parempaa käyttöä noille euroille keksinyt. Kilot on pysyneet poissa enkä usko niiden enää palaavan.
Vedin superdieetin kaverin kans pari vuotta sitten ja tykättiin kovasti. Molemmilta lähti 6 viikossa 7kg. Nyt on tullut karanteenikiloja ja mietin ton dieetin uudelleen aloittamista, mut se on tosiaan aika salipainotteinen joten ei oikein tähän maailmantilanteeseen nyt sovi. Mut heti ku salit aukee niin lähden tähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän jokainen normaalijärkinen ihminen tajua, ettei muutamalla kympillä voi saada henkilökohtaista ruokavaliota massavalmennuksessa. Miten tyhmänä sä ylipainoisia pidät?
Mä olin Fitfarmin dieeteillä vuonna 2018. Maksoin kaikista yhteensä n. 150-200€. Laihduin 32kg, sain järjettömän määrän hyviä treeniohjeita, opin urheilullisen elämäntavan, sain hyvän perusrungon syömiselle ja sain valmennuksien fb-ryhmistä hurjasti tsemppiä ja yhden ystävän. En olisi paljon parempaa käyttöä noille euroille keksinyt. Kilot on pysyneet poissa enkä usko niiden enää palaavan.
Onneksi olkoon, olet yksi niistä harvoista joka on saanut pysyviä tuloksia julkkisten myymistä nettidieeteistä. Toivottavasti kilot pysyvätkin poissa ja keho ei ole mennyt nettidieettien takia liian tyhjäksi kuten monelle on käynyt ja sitten on tullut nivelvaivoja ym.
Vierailija kirjoitti:
Vedin superdieetin kaverin kans pari vuotta sitten ja tykättiin kovasti. Molemmilta lähti 6 viikossa 7kg. Nyt on tullut karanteenikiloja ja mietin ton dieetin uudelleen aloittamista, mut se on tosiaan aika salipainotteinen joten ei oikein tähän maailmantilanteeseen nyt sovi. Mut heti ku salit aukee niin lähden tähän!
Meinaatko siis ostaa taas samasta firmasta uudelleen samat ohjeet?
Meneekö Jutalla niin huonosti, että pitää täällä mainostaa?
Onko täällä aiemman supedietin käyneitä? Lähinnä kiinnostaisi tietää miten paljon hiilareita pudotetaan pois loppua kohden? Syödäänkö aamupalalla ja päivällisellä hiilareita vielä alun jälken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, olet yksi niistä harvoista joka on saanut pysyviä tuloksia julkkisten myymistä nettidieeteistä. Toivottavasti kilot pysyvätkin poissa ja keho ei ole mennyt nettidieettien takia liian tyhjäksi kuten monelle on käynyt ja sitten on tullut nivelvaivoja ym.
2 vuotta ei ole pysyvästi laihdutettu, tutkimuksen mukaan 5 vuotta on ja silloinkin on vielä vaaravyöhykkeessä. Hyvin monilla juuri ensimmäinen vuosi menee hyvin ihastellessa uutta olemustaan. Toisena vuonna vähän alkaa lipsua, ja sen jälkeen ollaan entistäkin lihavempia. Valitettavasti pysyvään tulokseen ei ole pikaohjeita, toki prosentti tai kaksi voi onnistua.
Pahinta noissa dieeteissä on se, että jos on vain vähän ylipainonen ja vetää kitudieetin, niin suurin osa lihoo aika äkkiä yli sen alkuperäisen painonsa. Jos ruokavalio on jotenkin ylhäältä määrätty, ihminen ottaa koko ajan henkisesti velkaa aikaan "sitten kun olen laihtunut" saan syödä sitä ja tätä. Ja yleensä syökin.
On täysin vastuutonta, että valtion taholta vielä avustetaan tämmöistä huijausta, vaikka kaikki lääkärit ja oikeat asiantuntijat tietävät, että ne eivät pysyvää painonpudotusta saa aikaan.
Jos nuo dieetit toimisivat, niin kaikki olisivat jo laihoja. Mutta business kukoistaa edelleen. Kovapäisimmät eivät opi edes kerrasta, vaan takaisin lihottuaan palataan samaan dieettiin uudestaan (kenties syytetään vielä itseään epäonnistumisesta), vaikka luulisi jo tietävän, että tulos on tilapäinen ja aiheuttaa vain entistä pahempia ongelmia.
Pitikö siitä vielä maksaakin? EIkö me veronmaksajat jo tilitetty sille lehmälle 100 000 euroa vastikkeetonta rahaa?
Mukana myös!