Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin just Fitfarmin 12 viikon Superdieetin

Vierailija
02.04.2020 |

Nyt on aikaa liikkua ja kiinnittää huomiota syömiseen. Ihan mielijohteesta ostin 12 viikon dieetin. Suomi on käytännössä kiinni koko tuon ajan, joten nyt jos koskaan on hyvä tilaisuus laihduttaa. Ei ole juhlia eikä palaveripullia.

Ruokavalio näkyi jo ja ihan ookoolta näytti. Saa syödä muutakin kuin rahkaa. Täytyy tutustua paremmin ja käydä kaupassa. Mieskin innostui, joten ehkä tästä tuli meidän yhteinen koronaprojekti :)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä läskit! Jutan firma ei ainakaan mene konkkaan koronan takia!

Sekös sua ottaa päähän!

Vierailija
22/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jos rahkan voi korvata niin tuo voisi olla vaihtoehto. Syön kyllä rahkaa ja pidän siitä, mutta kerran päivässä riittää mullekin. Olisi tarpeeksi pitkä ohjelma ja tykkään kun alkaa selkeästi tiettynä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri osti ja oli todella pettynyt.

En yhtään ihmettele. Tämä FitFarm tuotehan on ternimaitohuijari Jutta Larmin yritys. Tyhmät maksavat, itse en maksaisi tämän naisen hömppä dieeteistä. Rahan tuhlausta, Juttahan siinä vain rikastuu ja tyhmät köyhtyy. En tarvitse Jutta Larmia sanomaan että syö kuivaa kanaa ja rahkaa.

Vierailija
24/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, jos rahkan voi korvata niin tuo voisi olla vaihtoehto. Syön kyllä rahkaa ja pidän siitä, mutta kerran päivässä riittää mullekin. Olisi tarpeeksi pitkä ohjelma ja tykkään kun alkaa selkeästi tiettynä päivänä.

Rahkan voi korvata monella esim raejuusto, kevytfeta, liha , kana, leikkele max 10% rasvaa, valkuainen, tofu, soijarouhe yms. Ihmisillä on joku päähänpinttymä rahkasta.

Vierailija
25/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMÄ!!!!!

Vierailija
26/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne Fitfarmin tuotteet vaarallisia? Tulee yliannostus jostain aineesta? En suosittele koronapandemian aikana hankkimaan yliannostusta. Vähennä ennemmin hiilihydraatteja ja tee kotona lihaskuntotreeniä.

Ainakin Fitlinen tuotteista on noussut äskettäin haloo. Niissä jonkun B-vitamiinin määrä on niin raju että hätyyttelee myrkytystilaa.

B-vitamiini on vesiliukoinen eikä varastoidu elimistöön.

Käsittääkseni kyseessä on niasiini, eli joku B-vitamiini (?). Reaktio tulee pian valmisteen nauttimisen jälkeen, ei kai samantien siis suodatu elimistöstä ulos? Myrkytysreaktio oli väärä sanavalinta, kyseessä ehkä paremminkin jonkinsortin yliannostus.

Lopettakaa tämä vitamiinijankkaus jo alkuunsa, urpåt. Fitfarmilla ei ole mitään tekemistä Fitlinen kanssa!

Tämä on keskustelupalsta. Keskustelupalstoilla käydään keskustelua. Joskus keskutelu polveilee, urpå. 

Valitettavasti tämä keskustelunhaara nyt tyrehtynee, kun aiemmin b-vitamiinin vesiliukoisuudesta pätevä keskutelija ei enää vaikuta ottavan osaa keskusteluun.  

Mukavaa viikonloppua kaikille. 

Vierailija
27/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tajua tuota päähänpinttymää rahkasta ja kanasta! Olin tammikuussa superdieetillä ja söin kaikenlaista tavallista ruokaa. Välillä lihaa, välillä kanaa, välillä kalaa, välillä kasvisruokaa. Joskus meni useampi päivä etten syönyt lainkaan rahkaa.

En tiedä millainen tuo on ollut ennen, mutta nyt vetäjänä oleva Matias Koistinen puhui hyvin painokkaasti tavallisen syömisen puolesta. Välillä kehotti suorastaan lisäämään ruokaa eikä viikottaisia vähennyksiä saanut tehdä jos paino putosi isommalla ruokamäärällä.

Mun paino putosi 6 viikon aikana 6,7kg ja olen siitä lähtien noudattanut pääpiirteittäin ruokavaliota. Tammikuun puolivälistä eilisaamuun, eli vajaassa 3 kuukaudessa paino on pudonnut 11,2kg. Voin hyvin, mulla on energiaa eikä ole mielitekoja, kunhan syön säännöllisesti ja tarpeeksi. N. 5kg päästä olen tavoitteessani ja huhtikuussa aion osallistua Sport-valmennukseen.

Vierailija
28/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi maksaa näköjään n. 70€. Saako sillä siis vain yhden ruokavalion, jota noudatetaan 12 viikkoa? Jos mieskin haluaisi osallistua, pitääkö senkin maksaa sama summa?

Vierailija
29/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi maksaa näköjään n. 70€. Saako sillä siis vain yhden ruokavalion, jota noudatetaan 12 viikkoa? Jos mieskin haluaisi osallistua, pitääkö senkin maksaa sama summa?

Toki, hän ei missään nimessä voi niitä sun ohjeita noudattaa!

Eiku...

Vierailija
30/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloita dieettejä. Ne harvoin toimivat ja jos toimivat, niin lihot ne sitten dieetin jälkeen kuitenkin takaisin.

Itse syön niin, että lasken kalorini. Olen laihtunut ilman, että seuraisin jotain ihmedieettejä. Voin syödä sitä ruokaa mistä tykkään, eikä tarvitse maksaa itseäni kipeäksi diettiohjelmilla ja niiden ruuilla.

Vierailija
31/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aloita dieettejä. Ne harvoin toimivat ja jos toimivat, niin lihot ne sitten dieetin jälkeen kuitenkin takaisin.

Itse syön niin, että lasken kalorini. Olen laihtunut ilman, että seuraisin jotain ihmedieettejä. Voin syödä sitä ruokaa mistä tykkään, eikä tarvitse maksaa itseäni kipeäksi diettiohjelmilla ja niiden ruuilla.

Mä ostin ensimmäisen superdieetin vuonna 2018. Siitä sain suunnan terveelliseen ruokavalioon ja se on pitänyt, en ole lihonut takaisin. Toki herkuttelen välillä mutta sen jälkeen noudatan taas ruokavaliota. Ja ihan normaalia kotiruokaa tuossakin syödään.

Vierailija
32/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovelaa markkinointia!

Fitfarmin tyypit tietää mihin ja miten iskeä, kun myyntiä pitää lisätä. 

Vierailija
33/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän juuri on kehotettu välttämään dieettejä ja treenauksen lisäystä, koska ne vaikuttavat vastustuskykyyn negatiivisesti.

Vierailija
34/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että yksikään noista "Ostin tämän tuotteen" on oikeasti asiakkaita :)))))))

Vierailija
35/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko, että yksikään noista "Ostin tämän tuotteen" on oikeasti asiakkaita :)))))))

No mä olen, usko tai älä. Olen tuo tammikuussa aloittanut.

Olen joskus 3-4 vuotta sitten ostanut myös Fitfarmin dieetin, mutten jaksanut noudattaa sitä. En silti käy täällä haukkumassa, ettei se toiminut. Olisi varmaan toiminut jos olisin noudattanut sitä. Nyt oli otollisempi aika laihdutukselle, joten ostin dieetin, noudatin sitä ja laihduin.

Vielä en tiedä mikä tilanteeni on 3 vuoden kuluttua. Jos palaan entisiin tapoihini, lihon varmasti kaiken laihtumani takaisin. Katsotaan tilanne silloin.

Vierailija
36/57 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ne ruuat siinä on? Ennen ainakin oli sitä rahkaa jatkuvasti. Itselläkin tekisi mieli mutta rahkaa ei kyllä mene alas kuin korkeintaan kerran päivässä.

No, itse noudatin tätä diettiä v. 2017 Kiinassa ja voin kertoa, että koko maassa ei edes myydä maitorahkaa. Silti pystyi noudattamaan hyvin. Muistaakseni siellä sai jotain sellaista Jogurttirahkan tyyppistä, joka oli tosi kallista ja sitä söin ehkä joka toinen päivä, koska se oli helppo ja myös hyvää. Muuten korvasin sen ihan muilla tuotteilla.

Tossahan on ihan tavallisia ruokia, kanaa, kalaa, lihaa ja paljon kasviksia. 

Kaikki lisäravinteet ja palautumisjutut on vapaaehtoisia, luonnollisesti en Kiinassa saanut mitään FitFarmin mömmöjä hankittua. Omega3sta mulla oli muutenkin mukana ja jotain muitakin vitamiineja. 

Koin tämän hyväksi ja onnistuin. Se, ettei siellä saanut maitorahkaa ja sokerittomia mehukeittoja korvautui sillä, että jotain tuoretta tonnikalaa sai aina ja kohtuullisella hinnalla.

Vierailija
37/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, hän ei missään nimessä voi niitä sun ohjeita noudattaa!

Eiku...

Mä olen 159cm pitkä ja painan 72kg. Mies on 187cm pitkä ja painaa n. 120kg. Mitäs luulet, voidaanko / kannattaako noudattaa samoja ohjeita?

Vierailija
38/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän juuri on kehotettu välttämään dieettejä ja treenauksen lisäystä, koska ne vaikuttavat vastustuskykyyn negatiivisesti.

No ei se mässäilykään vastustuskykyä lisää. Sellainen dieetti, joka perustuu nimenomaan terveelliseen ruokavalioon, on hyvä.

Vierailija
39/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistetäänkö vertaistukitopikki pystyyn? Voisin liittyä porukkaan ennen kuin koronasaldo kasvaa kymmeneen kiloon ja yli 😭

Aina ei jaksa ymmärtää alapeukuttajia. Mä ainakin liityn mukaan jos tällainen ketju syntyy. Mukavampi laihduttaa porukassa ja jaella parhaita keskenään.

Vierailija
40/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi yhteen ruokakriisin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi