Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera siitä etten ole pieni ja siro

Vierailija
01.04.2020 |

Olen aina vihannut kokoani, vaikken mikään keskivertoa huomattavasti isompi nainen olekaan. Hieman keskimittaa pidempi, isorakenteinen ja bmi 24. Olen todella katkera siitä, etten ole pieni ja siro. Vaikka laihduttaisin, minusta ei siroa saisi millään. Kaiken lisäksi mieheni exä on juuri tuollainen pieni, siro ja laiha nainen. Aivan helvetin ärsyttävää, enkä pääse yli tästä asiasta. Vihaan peilikuvaani.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vahvarakenteinen nainen. On haukuttu lihavaksi vaikka olin hyvinkin normaalipainoinen. Todella raskastekoinen vaikka olen ollut alipainoinen. Kuin suomenhevonen olen ja muut naiset tuntuvat lämminverisiltä. Joku on haukkunut amatsooniksi vaikka olen vain  170cm. Minussa ainoa siro kohta on pieni jalkaterä.

Vaikea selittää mutta painoin 55kg ja silti hameen ja yläosan koko oli 40.

Vierailija
42/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen onnellinen kun en ole pieni ja siro. Olen ihan keskipituinen ja kurvikas, mieheni rakastaa juuri sellaisia leveälanteisia ja isorintaisia naisia kuin itse olen. Joskus satuin näkemään kun oli unohtanut poistaa sivuhistorian, että ei todellakaan ollut katsonut mitään siroja aasialaisnaisia, vaan pitää seksikkäinä latinotyyppisiä kurvikkaita naisia aivan niin kuin itsekin olen. Jos siis olisin pieni ja siro kuten aasialaisnaiset, hän ei olisi minusta kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ymmärrä miksi niin monet hehkuttaa aasialaisia naisia. Toki heistä monet on kasvoista kauniita ja upeat hiukset jne mutta lähes kaikki on persjalkaisia lattaperseitä.

Kauniita löytyy kaikista maista. Se, että aasialaiset olisivat jotenkin erityisen nättejä taitaa perustua johonkin somekuviin ja vastaaviin kun ei niitä tavallisia kansalaisia täältä länsimaista käsin niin paljoa näe. Aasian maissa matkailtua tuli kyllä huomattua, että ne tavikset eivät kummoisia ole ja niitähän on väestöstä suurin osa.

Esim. aasialaisilla muka on niin hyvät paksut hiukset. No kiinalaisilla naisilla ei todellakaan ole läheskään kaikilla. Ihan nuorillakin näkyi ihmeen ohutta tukkaa ja pakenevaa hiusrajaa. Iho on todella monella hyvin näppyläinen ja keski-ikäisillä myös ryppyjä ja maksaläiskiä, vaikka kaikkialla hehkutetaan kuinka hyvä iho heillä on. Naamat ovat leveitä ja litteitä, samaten nenät, ja silmät ovat pienet. Koreassa varsinkin kauneusleikkaukset ovat hyvin yleisiä kun halutaan eroon näistä ominaisuuksista.

Vierailija
44/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siro määritellään?

Jalan koko korkeintaan 37 ja nilkat sekä ranteet ohuet. Sirous ei ole sidottu pituuteen, eikä varsinkaan painoon, sillä siro ruumiinrakenne ei valitettavasti estä lihomista ja toisaalta nainen, jonka kengännumero on 40 ei näytä sirolta edes kakektisen laihana.

Vierailija
45/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ymmärrä miksi niin monet hehkuttaa aasialaisia naisia. Toki heistä monet on kasvoista kauniita ja upeat hiukset jne mutta lähes kaikki on persjalkaisia lattaperseitä.

Kauniita löytyy kaikista maista. Se, että aasialaiset olisivat jotenkin erityisen nättejä taitaa perustua johonkin somekuviin ja vastaaviin kun ei niitä tavallisia kansalaisia täältä länsimaista käsin niin paljoa näe. Aasian maissa matkailtua tuli kyllä huomattua, että ne tavikset eivät kummoisia ole ja niitähän on väestöstä suurin osa.

Esim. aasialaisilla muka on niin hyvät paksut hiukset. No kiinalaisilla naisilla ei todellakaan ole läheskään kaikilla. Ihan nuorillakin näkyi ihmeen ohutta tukkaa ja pakenevaa hiusrajaa. Iho on todella monella hyvin näppyläinen ja keski-ikäisillä myös ryppyjä ja maksaläiskiä, vaikka kaikkialla hehkutetaan kuinka hyvä iho heillä on. Naamat ovat leveitä ja litteitä, samaten nenät, ja silmät ovat pienet. Koreassa varsinkin kauneusleikkaukset ovat hyvin yleisiä kun halutaan eroon näistä ominaisuuksista.

Aasialaiset eivät todellakaan ole maailman kauneimpia missään suhteessa. En ole ikinä lukenut ylistyksiä muualta kuin tältä palstalta, joten varmaan muutama ressukka kirjoittaa ne kaikki viestit. Eivät ole koskaan Aasiassa käyneet tai sitten maku vain poikkeaa muista niin paljon. Todellista hölmöyttä sekin, että kuvitellaan aasialaisten naisten olevan nöyriä ja hoikkia. Sehän on täyttä rasismia.

Vierailija
46/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etniset ovat usein siroja, sekä miehet että naiset. Kunpa vain niiden päässä ja kulttuurissakin olisivat asiat keskimäärin yhtä hienosti.

Vierailija
47/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset eivät todellakaan ole maailman kauneimpia missään suhteessa. En ole ikinä lukenut ylistyksiä muualta kuin tältä palstalta, joten varmaan muutama ressukka kirjoittaa ne kaikki viestit. Eivät ole koskaan Aasiassa käyneet tai sitten maku vain poikkeaa muista niin paljon. Todellista hölmöyttä sekin, että kuvitellaan aasialaisten naisten olevan nöyriä ja hoikkia. Sehän on täyttä rasismia.

Räppäri Ice T kertoi miksi suosii valkoisia naisia mm. koska ovat nöyrempiä, alistuvaisempia, riidanhaluttomampia, sävyisämpiä, suostuvaisempia - ja samahan pätee itäaasialaisiin vielä valkoisiakin paremmin. Keskimääräisesti.

Vierailija
48/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette täällä heipsis!

Älä ole katkera !

Kaikki kehot ovat kauniita

Minun kuuluu olla tälläinen koska esittelen muotia ja uuden kotini italialaista sisustusta.

Sinä voisit olla sairaanhoitaja!

Iso nallumainen äitihahmo..kaikkien ihailema voimanainen

Jaksuhali

Vierailija
49/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räppäri Ice T kertoi miksi suosii valkoisia naisia mm. koska ovat nöyrempiä, alistuvaisempia, riidanhaluttomampia, sävyisämpiä, suostuvaisempia - ja samahan pätee itäaasialaisiin vielä valkoisiakin paremmin. Keskimääräisesti.

Räppäritkään eivät ole älynlahjoistaan tunnettuja.

Vierailija
50/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hankkia muuta sisältöä elämään kuin miesten miellyttäminen ja oman kropan vatvominen.

Vierailija
51/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on yleistä naisilla. Katkeruus jostain ja se näkyy niiden käytöksestä.

Vierailija
52/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 180, lihaksikas, hoikka ja kurvikas ja musta on ihanaa olla tällainen. En ole koskaan halunnut olla lyhyt tai pieni. Koen saaneeni parhaat puolet kaikesta eikä seuran löytäminen oo koskaan ollu ongelma. Kenkiä on joskus vaikee löytää, mut mun jalat ja kädet on kuitenki kaposen malliset, ei mitkään lapiot.

Vierailija
53/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räppäritkään eivät ole älynlahjoistaan tunnettuja.

Se on täysin totta, mutta Ice T tekee välillä ihan teräviäkin havaintoja niiden aivopierujensa lisäksi. Tuo kuulosti kuitenkin kokemuksen syvällä rintaäänellä tulleelta empiiriseltä havainnoinnilta. Itsekin olen sen toisaalta huomannut, että etniset naiset ovat huomattavasti rohkeampia ja agressiivisempia kuin valkonaamat keskimäärin..

Vierailija
54/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siroutta arvostaa kontrolloivat miehet, jotka haluaa naisen olevan mahdollisimman näkymätön ja alistettava. Persoonaton ja hiljainen. Ei saa olla mitään mikä kiinnittäisi huomiota, leveää lantiota tai isoja rintoja. Kaikki normaali naiseuteen liittyvä on oksettavaa ja pitää peittää, suomeksi sanottuna pitäisi olla androgyyni.

Vierailija
55/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ap:lle

Itse olin töissä aikoinaan naisten alusasukaupassa. Siellä aloin ' rakastaa' kaikenlaisia naisia. Näin koko naisten kirjon.

Suuri oli usein voimallinen ja jotenkin ' elämänmakuisen, elämää täynnä olevan tuntuinen, terveyttä puhkuva. Sellaisilla ihmisillä on esim. ihan omaa seksuaalista viehätysvoimaa.

Pienet ja sirot olivat herkkiä, suojelunhalua herättäviä, jne.

Keskikokoiset eläväisiä, erilaisia, pienine ja suurine rintoineen ja takamuksineen.

Enemmän eroja tuntui olevan naisten elämässä. Sitä piti kunnioittaa, sen mukaan palvella.

Kun nainen on oma itsensä, ja silminnähden viihtyy kehossaan, häntä katsoo ihaillen ja kaikissa on se ihan speciaali oma ' voimalataus'. Sen kanssa voi löytyä varsinkin nettiaikana hukkaankin, mutta halusin vain kertoa, että se, miten esim. toiset naiset/ miehet näkevät sinut voikin olla jotain ihan oikeasti hyvää.

Ihmisenä:

Helli itseäsi, kohtele itseä kuin rakasta ystävää Etsi asioita, joissa voit innostua, etsi omia voimia- ja myös herkkyyttä kuunnella itseä.

Mitä oikeastaan kaipaat, kun haluaisit olla' pieni'? Mitä tunteita haluaisit elämääsi lisää?

Korosta ennemmin kuin häivytä, niitä omia puolia. Ja rakasta niitä. Se alkaa myös välittyä pikkuhiljaa ulospäin. Juuri sinun lailla. Kaikkea hyvää!

Vierailija
56/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siroutta arvostaa kontrolloivat miehet, jotka haluaa naisen olevan mahdollisimman näkymätön ja alistettava. Persoonaton ja hiljainen. Ei saa olla mitään mikä kiinnittäisi huomiota, leveää lantiota tai isoja rintoja. Kaikki normaali naiseuteen liittyvä on oksettavaa ja pitää peittää, suomeksi sanottuna pitäisi olla androgyyni.

Ei se nyt ihan noin mene. Luustorakenteen sirous on haluttu piirre sekä miehissä että naisissa.

Vierailija
57/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ap oikeassa, että miesten päiväuni on sellainen hyvin pieni siro nainen.

Siro nainen voittaa aina. Aivan kuten harteikas iso mies voittaa aina naisten puolelta.

Sori, mutta suuri osa naisista ei pidä isoista miehistä. Harteikas ja pitkä on ok, mutta iso ei ole

Vierailija
58/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä hyvin harva on siro eli pieniluinen. Länsi naapureista niitä löytyy.

Vierailija
59/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette hassuja.

Vierailija
60/71 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä siitä miten olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi